שיווק ופרסום

בגמר השנה - סמסונג תשחזר חתונה לזוג שנישא בגמר הקודם

המהלך של סמסונג הוא במסגרת הקידום השיווקי לטלוויזיית ה-QLED 2018 אותה משווקת החברה. החתונה תשוחזר במלואה, עם אותם האורחים, סעודה, מסיבה ובאותו האולם
משה בנימין | 
חתונת ה-QLED (צילום יח"צ)
חברת סמסונג ומשרד הפרסום לאו ברנט בדרך לאחד המהלכים השיווקיים היצירתיים של התקופה האחרונה. המשרד ומותג האלקטרוניקה יארגנו לזוג שהתחתן לפני 4 שנים על גמר המונדיאל, חתונה נוספת, משוחזרת עם אורחים, סעודה ואפילו חופה אלטרנטיבית ובאותו האולם שבו התחתנו. 
המהלך של סמסונג הוא במסגרת הקידום השיווקי לטלוויזיית ה-QLED 2018 אותה משווקת החברה. הזוג הנשוי שיינשא שוב תחת חופה במעמד כבוד "הרב" עופר טלקר הם עדי ואדיר מחולון. השניים נישאו לפני 4 שנים בתאריך שבו התקיים גמר המונדיאל 2014 ובהתאם לטיימינג הגרוע, רחבת הריקודים בחתונה לא הייתה מלאה, רבים ביטלו את הגעתם או עזבו מוקדם ואלו שכן נכחו, היו מרוכזים בהתפתחויות משחק הכדורגל ובטלפון שלהם.
 
לאחר עבודת תחקיר קלה הגיעו סמסונג ולאו ברנט לעדי ואדיר, וכעת, 4 שנים אחרי, החתונה תיערך שוב כשבאולם יוצבו מסכי ענק מסדרת סמסונג QLED החדשה. "טלוויזיות ה-QLED של סמסונג מביאות לידי ביטוי את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם וצפייה במונדיאל על המסכים הללו מעניקה לצופים את חווית הצפייה הטובה ביותר בעולם. זה לא סוד שכולם מנסים לגנוב את ההצגה במונדיאל ורצינו למצוא פעילות שיווקית שתיצור עניין ותהיה מקורית". כך לדברי רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל. 
חלקו הראשון של הקמפיין עלה לרשתות החברתיות אתמול (יום ג') ובשלט חוצות ענק ברחוב החשמונאים בתל אביב. החלק השני יופץ לאחר החתונה וגמר המונדיאל שייערכו ב-15.7, ויחשוף צילומים ועדויות מהאירוע. החתונה תחל לפני המשחק ולאחר מכן תיערך מסיבה עבור הזוג ואורחיו. הזוג גם יזכה למתנת חתונה ממשרד הפרסום וחברת סמסונג. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה