שיווק ופרסום

היום בישיבת איגוד הפרסום: יורם לוי צפוי להיבחר ליו"ר הקקטוס

הקקטוס היא רגע השיא של ענף הפרסום אך אינה חפה מביקורת ומחלוקות. אחד האתגרים של לוי יהיה להשיב לתחרות את מקאן תל אביב שהחרים את האירוע בשנה שעברה
משה בנימין |  3
יורם לוי (צילום נדב כהן יונתן)
יורם לוי, שותף במשרד הפרסום ברוקנר יער לוי צפוי להיבחר היום (יום ב') ליו"ר תחרות הקקטוס - תחרות הקריאייטיב של ענף הפרסום הישראלי - כך נודע לאייס. לוי יחליף את יו"ר הקקטוס היוצא, יגאל שמיר, מבעליו של משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב.  
לוי הוא מאנשי הקריאייטיב הידועים והמצליחים בישראל. הוא החל את דרכו במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי שבו כבר סומן כטאלנט מוביל. משם עבר למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי שבו "הבשיל" והשלים את הפיכתו הרשמית לאחד מבכירי תחום הקריאייטיב בישראל. בתפקידו כמשנה למנכ"ל קריאייטיב בבאומן בר ריבנאי, יחד עם מחלקה עמוסה בכישרונות מיתג המשרד את עצמו כמוביל בתחום הקריאייטיב. לוי הוא גם מהמעוטרים שיש בישראל מבחינת פרסי פרסום ובראשם פסטיבל קאן שבו זכה ב-2008 ב-5 אריות בתקופת שלמור אבנון עמיחי ו-5 אריות עבור מהלך "קשרי דם" בשנת 2012 בימי באומן בר ריבנאי.
תחרות הקקטוס היא רגע השיא של ענף הפרסום הישראלי אך אינה חפה מביקורת ומחלוקות של אנשי התעשייה בסוגיות כגון הליך השיפוט, שיתוף המפרסמים בהליך השיפוט ועוד. בשנה שעברה פרש מהתחרות משרד הפרסום מקאן תל אביב, לאחר שמנכ"ל המשרד עמית משיח הגדיר אותה כ"תחרות שעוסקת במאבקי כוחות פנים-ברנז'איים שאינם תורמים ומקדמים את לקוחות משרדי הפרסום ואף לא מצוינות קריאטיבית". מטבע הדברים אחד האתגרים של לוי יהיה להשיב את המשרד הגדול בישראל לחיק התחרות. 
מאיגוד הפרסום ויורם לוי לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין ראוי ממנו (ל"ת)
    חגי 07/2018/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    איש מסכן (ל"ת)
    אורן 07/2018/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    התנהגות של ילדים בכיתה ד׳
    רם 07/2018/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקאן תל אביב מחרים את התחרות? חשבתי שחרמות זה משהו שממצא את עצמו באמצע בי״ס יסודי. איזו התנהגות מטומטמת וילדותית. האמת, מתאים לעולם הפרסום
    סגור