שיווק ופרסום

לאחר הפרידה ממקאן: טיב טעם בחרה בבאומן שיטפל גם במדיה

חודשיים לאחר שהחליטה לסיים את ההתקשרות עם מקאן לאחר שהחל לטפל בתקציב 'רמי לוי', הרשת מעבירה את התקציב כולל רכש המדיה לבאומן, ללא מכרז
משה בנימין |  3
טיב טעם (צילום לם ווליץ צלמים)
חודשיים לאחר שהחליטה לעזוב את משרד הפרסום מקאן תל אביב לאחר שזה החל לטפל בתקציב הפרסום של רמי לוי, רשת הסופרמרקטים טיב טעם מפקידה את תקציב הפרסום בבאומן בר ריבנאי.
כאמור, ברשת טיב טעם התקבלה ההחלטה לסיים את ההתקשרות עם מקאן בעקבות חשש לניגוד אינטרסים, למרות הבטחה של מקאן לטיפול בתקציב בהפרדה מוחלטת מרמי לוי. לאייס נודע כי לוי בעצמו נתן אור ירוק למהלך אך בטיב טעם לא השתכנעו והעדיפו לחפש משרד אחר, ללא מכרז וללא דרישה לפרזנטציה, על סמך פגישות עם בעלי המשרדים. 
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של 'טיב טעם' עמד ב-2017 על כ-13 מיליון שקלים במחירי מחירון. בפועל, מדובר בכ-4 מיליון שקלים במחיר ריאלי, שרובם הופנו לפרסום בדיגיטל. ב-2018 כבר צמח התקציב ל-19 מיליון שקל במחירי מחירון, מתחילת השנה בלבד ועד לנקודת זמן זו. בנוסף שינתה החברה את תמהיל המדיה כשהפנתה את חלק הארי לטלוויזיה. יחד עם העברת תקציב הקריאייטיב, קבוצת פובליסיס תחל לטפל גם בתקציב המדיה של 'טיב טעם' באמצעות חברת הרכש של הקבוצה - זניט.
רשת 'טיב טעם' (שנסחרת בבורסה) מוחזקת כיום על ידי חברת הארגז שבראשה עומד חגי שלום. הרשת נרכשה על ידו בשנת 2009 ובראשה עומד כמנכ"ל עדי כהן, חתנו (לשעבר) של שלום. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מישהו חייב לבדוק את נושא ה"סקס" במרות שיש שם
    אורן 07/2018/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם רק תקציבאית אחת תפתח את הפה בבאומן האדמה תרעד
    סגור
  • 1.
    יאללה קבוצת פובלסיס, תעתיקו שוב סרט של Marks&Spencer (ל"ת)
    בהצלחה 07/2018/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טוב (ל"ת)
    אמיר 07/2018/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור