שיווק ופרסום

תקציב חדש-ישן בבאומן: נוקיה שעבר לייבוא של חברת ח.י

עם רכישת פעילות הסלולר וזיכיון הייבוא בחנה חברת ח.י את אופציות ההתקשרות שעומדות בפניה בשוק הפרסום וכוללות בין היתר את מקאן תל אביב שמטפל במותג LG
משה בנימין |  3
NOKIA. חדש-ישן בבאומן (צילום יח"צ)
מותג מכשירי הסלולר נוקיה שעבר תהפוכות רבות בשנה האחרונה ועבר ליבואנית חדשה בישראל - מיורוקום לחברת ח.י שבשליטת יוסף סרודי - יטופל במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי - כך נודע לאייס.
באומן בר ריבנאי החל לטפל בתקציב הפרסום של נוקיה לפני יותר משנה, אז ניהל עבורה את ההשקה המחודשת בישראל. במהלך השנה האחרונה, שאול אלוביץ' בעליה של חברת יורוקום ובעל השליטה בבזק נקלע לקשיים כלכליים, צבר הפסדים של 2.5 מיליארד שקלים ב-8 שנים, נחקר במשטרה בחשד למתן שוחד לראש הממשלה באמצעות סיקור מוטה לטובתו באתר וואלה וכן בגין פרשת "תיק 4000" שבמסגרתה נחשד בכך שמכר את מניותיו ב-yes לבזק לפי שווי מנופח שאינו כלכלי, על חשבון הציבור שמחזיק במניות בזק. 
באפריל 2018 מכרו הנאמנים של חברות הבנות של אלוביץ' את פעילות יורוקום לח.י תמורת כ-15 מיליון שקלים. העסקה כוללת את פעילות הסלולר של נוקיה והזיכיון לייבוא מזגני TCL (שתקציב הפרסום שלהם מטופל בענבר מרחב G). בנוסף תשלם ח.י. 1.5% ממחזור המכירות העתידי של 2 המותגים ב-5 השנים הקרובות עד לסכום של 3 מיליון שקל.
עם רכישת פעילות הסלולר וזכיון הייבוא בחנה חברת ח.י את אופציות ההתקשרות שעומדות בפניה בשוק הפרסום וכוללות בין היתר את מקאן תל אביב שמטפל במותג LG, יהושע TBWA שטיפל בעבר ב-LG וכיום מטפל בקו הלבן של מוצרי החברה וענבר מרחב G שמטפל במזגני TCL. בסופו של יום החליטה החברה להמשיך את ההתקשרות עם באומן שיחדש בקרוב את פעילות הפרסום של Nokia שהשיקה לאחרונה מספר דגמים חדשים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 07/2018/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תקציב מת למשרד מת (ל"ת)
    יוסי לא בא טוב 07/2018/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    השיג גדול (ל"ת)
    שי 07/2018/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור