שיווק ופרסום

פריסה רחבה, סל זול וגם מסעדות: על תווי הקנייה לחגים

כשכבר רואים באופק את חגי תשרי, זה הזמן להתחיל לבדוק מה תווי הקניה שאנחנו כל כך אוהבים לקבל, נותנים לנו: זמינות של מרכולים, שירותי תקשורת וגם תו בנייד שלנו

תוכן מקודם | 
התו המלא של רמי לוי (צילום יח"צ)
תווי השי כבר הפכו מזמן לפולקלור בציבוריות הישראלית: כמה קיבלנו, איפה אפשר לעשות בהם שימוש, והאם נקבל 100% מימוש? חברות רבות משווקות תווים, אז מה אנחנו בעצם צריכים לדעת על התחום?
תווי השי משווקים לוועדי עובדים, ארגונים, בתי עסק, עמותות ומשרדי ממשלה, והפכו לתעשייה של ממש ב-2 מועדים בשנה – לפני חגי תשרי, ולפני פסח. חודש וחצי לפני ראש השנה, מסבירה סיון ורדיקה, מנהלת מחלקת תווי השי של רשת רמי לוי שיווק השקמה, כי "סטטיסטית - 80% ממשתמשי התו חוזרים ומממשים אותו בסופרמרקטים. בכל הבדיקות אנחנו זוכים תמיד בסל הזול ביותר, מה שאומר שמי שמגיע לסניפי רמי לוי עם תו של 500 שקלים, ימלא עגלת סופר גדולה יותר מאשר אצל המתחרים".
התווים של רמי לוי תקפים כאמור ברשת המרכולים שלו, גם ב'רמי לוי תקשורת', אבל גם בשירותים חדשים שלא קיימים אצל המתחרים. "אנחנו חולשים על כל עולמות התוכן - החל מביגוד, הנעלה, ילדים, בית, ועד הנישה החדשה שהכנסנו - בילוי ופנאי, כגון מסעדות, בתי קפה, אטרקציות משפחתיות, חבילות ספא וגם בתי מלון".
 
לצד מגוון השירותים, עוגן חשוב בתחום הוא הפריסה של בית העסק שמנפיק את הכרטיס, ובעיקר אחרי שכבר צוין כאן כי 80% ממשתמשי התו עושים זאת במרכולים. הפריסה של רשת רמי לוי שיווק השקמה היא מקריית שמונה ועד אילת, וכעת, עם השלמת רכישת קופיקס והפיכת סופר-קופיקס ל'רמי לוי בשכונה', יזכו בעלי התווים גם ל-30 סופרמרקטים נוספים בתוך הערים. "עד עכשיו סניפי 'רמי לוי' היו באזורי תעשייה, ועכשיו נהיה גם בתוך השכונות, נהיה הרבה יותר נגישים ללקוחות", אומרת ורדיקה.
שירות נוסף שברמי לוי גאים בו, הוא התו הדיגיטלי – כלומר במכשיר הנייד. הפלטפורמה החדשה מאפשרת ללקוח לקבל את התו בצורה יעילה ומתקדמת יותר. אין צורך יותר להמתין לשליח, חוסך את בעיית ריבוי הכרטיסים בארנק ופותר את בעיית אובדן הכרטיס.
ורדיקה מספרת: "התו הדיגיטלי מאפשר לעובדים לקבל את התו ישירות לנייד עם ברכה אישית ממקום העבודה או ועד העובדים. כך בעצם העובד מגיע לכל קופה שבה יבחר לממש את התו עם המסך הטלפוני שלו במקום כרטיס. בניגוד למתחרים, השירות שלנו לא מצריך אפליקציה או סמארטפון, אלא טלפון רגיל שמקבל SMS. זה שירות שיכול להתאים מאד לחרדים וגימלאים, אוכלוסיות שעושות פחות שימוש בטלפונים חכמים. כך באמצעות SMS פשוט, מקבל הלקוח קוד איתו ניתן לממש את התו בצורה יעלה ופשורה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה