שיווק ופרסום

חדש מליסינג: תקציב הפרסום של AVIS עובר למקאן תל אביב

מקאן יחליף את סוכנות הקריאייטיב דיגיטל Hooligans שטיפלה בתקציב בשנה החולפת, בה הוא עמד לפי יפעת בקרת פרסום על כ-8 מיליון שקלים במחירי מחירון
משה בנימין |  1
עמית משיח (צילום אבשלום ששוני)
תקציב הפרסום של מותג השכרות הרכב והליסינג AVIS עובר למקאן תל אביב - כך נודע לאייס. במהלך הגישושים של AVIS נעשתה פנייה גם למשרד הפרסום יהושע TBWA שמטפל בתקציב המתחרה של אופרייט (ליסינג תפעולי ופרטי) אך לאחר פגישה בין הצדדים, ביהושע TBWA הוחלט שלא להתמודד. 
ההחלטה על הבחירה במקאן התקבלה בשבוע החולף. המשרד יחליף את סוכנות הקריאייטיב דיגיטל Hooligans שטיפלה בתקציב בשנה החולפת, בה הוא עמד לפי יפעת בקרת פרסום על כ-8 מיליון שקלים במחירי מחירון וכ-5 מיליון שקלים בפועל. Hooligans טיפלה בתקציב גם במהלך 2017, אז עשתה זאת לצד משרד הפרסום ענבר מרחב G כשהתקציב עמד על כ-25 מיליון שקלים במחירי מחירון.
AVIS פועלת בישראל תחת קבוצת UMI יבואנית שברולט שתקציב הפרסום שלה מטופל בראובני פרידן. מנגד ראובני פרידן מטפל בתקציב הפרסום של חברת הליסינג ומכירת הרכב אלבר כך שהמשרד מנוע מלטפל ב-AVIS. ב-AVIS אישרו את פרטי הידיעה. 
בתוך כך, משרד הפרסום מקאן תל אביב הוסיף לרשימת הלקוחות תקציב נוסף בשבוע האחרון - פעילות רכש המדיה למודעות סטטוטוריות (עיתונות הארצית והמקומית, בשבועונים וירחונים, במדיה הדיגיטלית והאינטרנט, טלוויזיה, רדיו ושלטי חוצות) של נמל אשדוד.  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראוי מאוד נמל אשדוד במקום יס (ל"ת)
    מצחיק 07/2018/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור