שיווק ופרסום

לאחר גמר עם 3 משרדים: חברון זלצמן זכה בתקציב מועצת הצמחים

מתוך 10 משרדים שניגשו למכרז, 3 העפילו לשלב הגמר וחברון זלצמן נבחר לזוכה. ההערכות הן שהתקציב יעמוד על כ-7 מיליון שקלים בפועל בשנה הקרובה
משה בנימין |  2
מועצת הצמחים (צילום עמוד הפייסבוק של מועצת הצמחים)
משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן זכה בתקציב הפרסום של מועצת הצמחים שפועלת תחת משרד החקלאות - כך נודע לאייס. המכרז נערך בחודשים האחרונים ויצא לדרכו עם 10 משרדים שניגשו להתמודדות. לשלב הגמר הגיעו 3 משרדים: חברון זלצמן, LEAD Ogilvy ובורודה קפלן.
מועצת הצמחים פועלת במישורים הציבוריים והמקצועיים של ענף החקלאות כגורם מרכזי לצד משרד החקלאות וארגוני המגדלים. המועצה הוקמה בשנת 2004, וכיום מורכבת מ-4 ענפים: פירות, ירקות, פרי ההדר וענף הזית. בשנים האחרונות המועצה שמה דגש על פעילות פרסומית עבור פירות וירקות שגודלו בישראל, לרבות קמפיין להטמעת תו התקן לשמן זית ישראלי איכותי, קמפיין לקלמנטינות מהזן "אורי" עם הסטנדאפיסט אורי חזקיה (באמצעות חברון זלצמן), קמפיין לעידוד צריכת תמרים ועוד.
בינואר 2017 זכה 'חברון זלצמן' בתקציב ענף הזית של מועצת הצמחים וכעת יקבל לידיו את מלוא התקציב. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של המועצה עמד בשנת 2017 על כ-16 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים. בשנת 2018 (עד לנקודת זמן זו) נרשמה ירידה משמעותית ל-5.3 מיליון שקל בלבד במחירי מחירון. עם זאת ההערכות הן שהתקציב יגדל לקראת השנה הבאה ויעמוד על כ-7 מיליון שקלים בפועל.
עזרא בכר, מנהל אגף המנהל במועצת הצמחים: "אהבנו מאוד את הפתרון האסטרטגי והקריאייטיבי שהציגו חברון זלצמן. אני מאמין שהשילוב של תוצרת ישראלית משובחת ואהובה יחד עם קריאייטיב מצוין ואסטרטגיה חדה יביאו אותנו להצלחות במשימות שלפנינו".
דודי חברון, מבעלי משרד הפרסום: "כבוד גדול עבורנו לעזור להתיישבות העובדת וגם כיף גדול ליצור קמפיינים לפירות וירקות ישראלים. המשרד בצמיחה גדולה ומה יותר מתקציב מועצת הצמחים כדי לחזק את המגמה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שאפו לדודי חברון (ל"ת)
    דון דריפר 08/2018/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 07/2018/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור