פרסום ושיווק

אחרי פייסבוק - באומן ראשון לבחון את הוורטיקלי החדש ביוטיוב

אתמול עלו לאוויר 2 סרטים מותאמים עבור מאזדה ופורד, שכל אחד מהם מתקשר פיצ'ר אחר של הרכבים
משה בנימין | 
ורטיקלי ביוטיוב (צילום יח"צ)
לאחר שעשה זאת על הפלטפורמה של פייסבוק לפני כשנתיים, באומן בר ריבנאי ממשיך להתנסות בכלי הוידאו הורטיקלי, הפעם ביוטיוב שהשיקה אותו לאחרונה.
גם בפעם הקודמת היה זה עבור חברת דלק מוטורס יבואנית פורד ומאזדה שתקציב הפרסום שלה מטופל בבאומן. אתמול (יום ב') עלו לאוויר 2 סרטים מותאמים עבור מאזדה ופורד, שכל אחד מהם מתקשר פיצ'ר אחר של הרכבים. כך למשל הסרט של מאזדה מדמה לצופה מצב עייפות שבו העיניים נעצמות תוך כדי נסיעה ובסרט של פורד נראה רכב שסוטה מהנתיב ו'מתנגש' בממשק של יוטיוב.  

 
 

יוגב וייס, מנהל התקשורת השיווקית בדלק מוטורס: "כחלק מהאג'נדה שמובילה אותנו להיות פורצי דרך בתחום הטכנולוגי, הן בעולם הרכב והן בפן השיווקי- פרסומי, אנחנו גאים להיות הראשונים לעשות שימוש חכם בפלטפורמה ולתקשר באמצעותה את הפיצ'רים המתקדמים של מגוון הדגמים של דלק מוטורס".

קרדיטים:
מנכ"ל - יוסי לובטון
משנה למנכ"ל - בן מוסקל 
מנהל קריאייטיב ראשי - עידן רגב  
מנהל קריאייטיב -  ליאור מאירי
מנהלי קריאייטיב דיגיטל: עידן קליגרמן ונאור יצחק
צוות קריאייטיב סרט "עיניים"- אורי חסון, קובי כהן ואבנר ראסל
קריאייטיב סרט "סטייה מנתיב":  שירן דמרי, רעות רז, יובל צוקרמן
קריאייטיב דיגיטל – גל ממליה
אסטרטגיה: לורה גויכמן ושיר גל  
מנהל לקוחות – אביב בן זיקרי
סופרווייזרית – סיון בר דגן
תקציבאות- תמי יודקובסקי ורועי חן
טראפיק - רונית דואניס
עיצוב ועריכה- סטודיו באומן

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה