שיווק ופרסום

משפיעים במגזר: LEADERS תקים מחלקה ייעודית לשוק הערבי

בדומה לשוק הישראלי והבינלאומי, בין מובילי הדעה במגזר הערבי נמנים צעירים חובבי אופנה, טיפוח ולייף סטייל שנעים בין 50 ל-200 אלף עוקבים
משה בנימין |  7
Leaders במגזר הערבי (צילום יח"צ/ צילום מסך)
שוק ה-Influencers הרותח, לפרסום באמצעות משפיענים, מגיע למגזר הערבי בישראל. חברת LEADERS של אפרת סלע איתמר תפתח מחלקה ייעודית לקהל הערבי בישראל שדרכה תציע שירותי משפיענים, שגרירי מותג, ניטור והתערבות. את המחלקה תנהל ביסאן ותד', מנהלת קהילות בכירה במשרד. במסגרת הפעילות ייקלטו בחברה מובילי דעה מהמגזר, מכל חלקי הארץ וכן ינוטרו אלפי קבוצות פייסבוק ייעודיות.
במשרד מסבירים כי אחת הסיבות למהלך היא ההבנה ש"המגזר הוא שחקן משמעותי, שיש לייצר עבורו סגמנטים ייעודיים. עקב האכילס, שליווה את השוק במהלך השנים הוא חוסר הבנה והיכרות של השחקנים בפרסום המסורתי עם עולם זה, ומחסור באמצע מדיה בדמות "מסה" כדוגמת הטלוויזיה".


Leaders. נכנסים למגזר (צילום: נתי גולד)
מניתוח נתוני יפעת בקרת פרסום בניתוח של 100 המפרסמים המובילים, עולה כי ההערכות השנתיות להכנסות של שוק זה לפרסום בשנה האחרונה הן כ-300 מליון שקל לשנה. הקטגוריות המושקעות בתחום הם משרדי ממשלה, רשתות שיווק, הימורים ובנקים והמפרסמים הבולטים במגזר הם סופר פארם, משרד התחבורה, המועצה להסדר הימורים ומפעל הפיס.
בדומה לשוק הישראלי והבינלאומי, בין מובילי הדעה במגזר הערבי נמנים צעירים חובבי אופנה, טיפוח ולייף סטייל שנעים בין 50 ל-200 אלף עוקבים. ביניהם סאברין, "פאשניסטה" עם ליין משלה של מוצרי טיפוח גם בתחום האמהות וההורות; פאטימה שיבלי בת 16 מתחום הלייף סטייל; תמרא דבדוב, יוטיוברית ואמנית מייק אפ; ראמי חאג' צלם ודוגמן מעיבלין; דינא מעכו ועוד. 
לדברי סלע איתמר, מנכ"לית LEADERS: "אנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה דיגיטלית במגזר הערבי ועל המשק הישראלי לערוך אדפטציות פרסומיות בכדי למקסם את ערוצי התקשורת הקיימים. אנו עדים להתחזקות של הפעילות המגזרית ברשתות החברתיות, בדגש על אינסטגרם וקהילות סגורות בפייסבוק. באמצעות הטכנולוגיה שפיתחנו, באפשרותנו לגייס מובילי דעה מבוססי קהל מגזרי בעבור מותגים שונים וכמו גם, לייצר שיח במאות קבוצות פייסבוק, באמצעות קהילות שגרירים אמתיות מהמגזר ולהעביר באמצעותם מסרים שיווקים וצרכניים כאחת".

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    יש לי
    אורטל 08/2018/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קקיש
    סגור
  • 6.
    יש לי שאלה
    מיכאל 08/2018/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המשפיענים האלה, חוץ מעל הכיס של המנכלית הזו, על מי הם משפיעים??
    סגור
  • 5.
    מפתיעים!כבוד (ל"ת)
    שיווק שיווק שיווק 08/2018/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    מפתיעים
    שרון 08/2018/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד
    סגור
  • 3.
    פששש כל הכבוד (ל"ת)
    שון טל 08/2018/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    רעות מזל טוב! (ל"ת)
    ריקה 08/2018/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מור המילפית
    ריקה 08/2018/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מור המילפית!
    סגור