פרסום ושיווק

טמפו משיקה משקה חדש - וגייסה 250 משפיעני רשת

טמפו מחדירה את Pixie לשוק המשקאות הקלים והמוגזים בהשקעה של 10 מיליון שקלים, כולל קמפיין פרסומי, גיוס משפיענים, ובקבוקים ב-3 עיצובים מיוחדים
אלכסנדר כץ |  10
קמפיין Pixie (צילום מסך)
חברת טמפו משיקה מותג משקאות חדש בשם Pixie, ותעלה היום (יום ד') עם קמפיין נרחב, כולל דגש משמעותי על דיגיטל ומשפיעני רשת. במהלך עצמו מושקעים כ-10 מיליון שקלים, במטרה להחדיר את המותג - סדרת משקאות מוגזים ב-3 טעמי פירות במתיקות מעודנת – לשוק משקאות קלים רוויי שמגלגל כ-2.5 מיליארד שקלים בשנה, לפי נתוני חברת סטורנקסט.
את ההשקה ילווה מהלך שיווקי, הכולל קולקציית קפסולה בעיצובן של 3 מעצבות מובילות דעת קהל שעיצבו כל אחת בקבוק בעיצוב שונה, וקמפיין פרסומי הכולל טלוויזיה, שילוט חוצות ופעילות דיגיטלית במדיות החברתיות. הדוגמניות והדוגמנים של הקמפיין צולמו באמצעות המכשיר הסלולארי של עידו איז'ק.
את הקמפיין מובילים משרד הפרסום מנצ', משרד היח"צ גיל-עד תדמית ומשרד הקד"מ G-CONVERSATION. אנשי הקמפיין אומרים כי המותג נבנה בהשראת המציאות העכשווית בה אנשים משתפים את החיים שלהם ברשתות החברתיות.

 
לצד הקמפיין בטלוויזיה ובשילוט החוצות, הוא יכלול גם שילוט קיר מרכזי בטרמינל 3 בנתב"ג במסדרון המוביל את השבים לארץ לביקורת הגבולות. בנוסף, באמצעות חברת גרייט, המהלך יכלול "מתקפת לידרים" עם 250 משפיענים, שהעלו תיוגים של המותג החדש. ההשקה גם תלווה באתר מכירות מקוון ובו נמכרים פריטים עיצוביים בהשראת המותג שעיצבו את קולקציית הקפסולה המעצבות SHIRANKA (כוסות, קנקנים ושאר כלים), LILO (מותג בגדי הים של המעצבת לי אלון), ומותג הטי שירטים – DON’T TELL MAMA.
מנהלת שיווק חטיבת הלא אלכוהולי בטמפו, ענת סגל, אומרת כי "ממחקרים עולה ש-60% מהצרכנים מושפעים מהעיצוב של האריזה בקניית משקה קל וכ-18% מהצעירים משתפים תמונה של אוכל או שתייה לפחות אחת לשבוע. נתונים אלו הביאו אותנו להבנה כי עיצוב האריזות כיום הוא מרכיב מרכזי בפיתוח מוצרים עוד יותר מבעבר. עיצוב אריזת המשקה צריך להיות מותאם לחוויית השיתוף באינסטגרם - להיות ייחודי, לרגש ולייצר את הרצון לשתף ברשתות החברתיות. הבנה זו היא הבסיס לפיתוח סדרת המשקאות Pixie עם 3 עיצובים אופנתיים וצבעוניים לכל טעם".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    יר
    אופק 02/08/2018 18:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפרסומת הכי מוזרה שראיתי בעולם אפילו יותר גרוע מיפן
    סגור
  • 8.
    בזבזו זמן אוויר
    ננינטיז הייר וואי אר 02/08/2018 15:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל כך הרבה בזבוז זמן אוויר על פרסומת לא מובנת הרבה זמן לא ראיתי. בלאגן, צבעים , רעש ועוד הייתי על השתק , אין מצב שזה יעשה למישהו חשק לשתות, אולי להקיא
    סגור
  • 7.
    קמפיין אוויר
    אני 02/08/2018 12:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתה לפרגן למנצים החמודים. אבל איזה בזבוז כסף מטורף. סרט אסטטי מאד. לא זכיר בגרוש. יישכח דקה אחרי שירד. כל כך חבל על הכסף
    סגור
  • 6.
    מהלך מועתק
    מנצ׳ 02/08/2018 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפרסומת החדשה של טמפו- https://www.youtube.com/watch?v=41G9EVKKtBQ מועתקת ללא בושה מ - https://www.youtube.com/watch?v=cQPg3e275ik https://sagmeisterwalsh.com/work/all/aizone-14-16/ https://vimeo.com/140354489
    סגור
  • 5.
    חבל שכל הלוק מועתק
    ניר 02/08/2018 10:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעצם הם עשו את זה גם עם סאפה
    סגור
  • 4.
    כמו
    קצת מרגיש 02/08/2018 08:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העולם האחר של פלאפון?! לא?!
    סגור
  • 3.
    מהלך מטורף!!! (ל"ת)
    ניר. ג 02/08/2018 00:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    מאוד מעריך את מנצ׳
    היחיד שיודע 01/08/2018 21:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בעיניי הם אחד המשרדים הקריאייטיביים בענף, אבל הקמפיין הזה הוא פלופ. מתאמץ ומזיע להיות צעיר וקול׳י, ניינטיז׳י לאללה. מאוד לא נעים לראות את הסרט, הוא לא משדר פאן אלא קודר ומתריס. סורי, לא יעבוד. אבל סומך עליהם שהקמפיין הבא יהיה טוב יותר.
    סגור
  • 1.
    למה להיות יצירתיים כשאפשר להעתיק,
    Mensch 01/08/2018 18:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרסומת החדשה של טמפו- https://www.youtube.com/watch?v=41G9EVKKtBQ מועתקת ללא בושה מ - https://www.youtube.com/watch?v=cQPg3e275ik https://sagmeisterwalsh.com/work/all/aizone-14-16/ https://vimeo.com/140354489
    סגור
  • יוו
    ויי 02/08/2018 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דאפק
    סגור