שיווק ופרסום

דורון מדלי למען הלהט"ב: מחכה ב"חדר המתנה" ביוטיוב

חדר ההמתנה הוא למעשה מעברון פרסומת שמתחיל לפני ניגון שיר שקשור למדלי ביוטיוב. "הפרסומת" היא באורך של שעתיים וחצי ובתוכה שיחות מלב אל לב על נושא זכויות הלהט"ב בישראל
משה בנימין |  3
דורון מדלי וסטפן. מחכים לכם ביוטיוב (צילום יח"צ)
דורון מדלי, הומוסקסואל פעיל לקידום השוויון והאהבה בחברה הישראלית, כך על פי הגדרתו הוא דמות מוכרת מאוד בתעשיית המוסיקה הישראלית. לאחרונה הוא פרץ את גבולות הבראנז'ה הסגורה והפך לדמות מוכרת גם בקרב הקהל הרחב לאחר שהשיר אותו כתב לנטע ברזילי - TOY - זכה באירוויזיון.
כעת מדלי רותם את הפרסום הרב לו זכה עבור המאבק לשיווין זכויות בחוק הישראלי לאזרחים מקהילת הלהט"ב - מאבק שגם הוא לוקח בו חלק ונוגע לו ולרבים מחבריו. במהלך פרסומי שמאחוריו עומד משרד הפרסום באומן בר ריבנאי המלווה את מדלי במאבקו כבר למעלה משנתיים ואחראי גם לשביתת הלהט"ב הגדולה - מדלי יחכה ב"חדר ההמתנה" עם חברים מתחומים שונים עד לשוויון זכויות. חדר ההמתנה שנבנה כדי לארח את מדלי וחבריו הוא למעשה מעברון פרסומת שמתחיל לפני ניגון סרט ביוטיוב, באורך של שעתיים וחצי (!!) המקפל בתוכו שיחות מלב אל לב על נושא זכויות הלהט"ב בישראל. 
בין האורחים שמארח מדלי ב"חדר ההמתנה" נמנים נועה קירל, אליעד נחום, סטפן, ניקי גולדשטיין, גל אוחובסקי ועוד רבים המייצגים את מגוון הגופים שלוקחים חלק במאבק כגון אימהות חברות בארגון תהיל"ה, נוער פעיל בארגון איג"י, הומואים, לסביות, טרנסג'נדרים ואזרחים מן השורה.
 
הפרה-רול של מדלי מטורגט לשירים שקשורים אליו בדרך כזו או אחרת, שירים שאותם הלחין או כתב. על פי ההערכות, בכל חתונה בישראל ב-2018 מתנגנים קרוב ל-10 שירים שכתב והלחין דורון מדלי, כמו: "תל אביב", "מהפכה של שמחה", "רק רוצה לרקוד", "קרמלה", "הופה", "טוי", "גולדן בוי", "נמס ממך", "טיקיטאס", "בניתי עלייך", "וואי לי", "בראשית עולם" ועוד. הקמפיין בא להמחיש את אי השוויון בעצם העבודה שמדלי יכול רק להיות אורח בחתונות האלו.
"הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן בצורה הכי כנה וישירה. לדבר תכלס: אני דורון מדלי, הומוסקסואל ואזרח סוג ב׳ במדינת ישראל". אמר מדלי. "אני עומד לשלוף את כל הקלישאות: שירתי בצה”ל. הכשרתי דורות של חובשים קרביים ומדריכים. אני אוהב את המדינה שלי, אני שגריר של רצון טוב כל חיי, אני עובד כבר 20 שנה מאחורי הקלעים לקידום ושימור התרבות ומעמד היוצר בישראל וכמובן אני אזרח שומר חוק ומשלם מיסים".
"למעשה אני ממוקם במדרגת המס הגבוהה ביותר בישראל, זאת אומרת, רוצים לשמוע נתון אבסורדי?  מאות אלפי שקלים שאני מרוויח, מממנים אוכלוסיות, שנציגיהם בכנסת עושים הכל כדי שאשאר אזרח סוג ב׳, מצביעים נגד חוקים שנועדו להשוות את מעמדי בחוק, והנורא מכל - אומרים עלי ועל חבריי שקרים איומים ונוראים בחסות אמונות חשוכות".
על שיתוף הפעולה עם באומן בר ריבנאי אומר מדלי: "בשנתיים האחרונות אני מנהל סיעור מוחות ארוך עם משרד הפרסום 'באומן בר ריבנאי', שנרתם בהתנדבות ובאהבה ונדיבות ללכת איתי את המסע. מתוך הישיבות הארוכות עלה רעיון השביתה במשק שהביאה קרוב למאה אלף איש לכיכר רבין ובעיקר גרמה לכל מקבל החלטות בישראל להחליט באיזה צד הוא רוצה להיות.
"המותגים והחברות שהצטרפו למחאה ריגשו אותי מאד, אבל יותר מרגש יהיה לראות שהן באמת מקדישים מחשבה ואהבה לעובדים הלהט"בים שלהם, גם כשהעניין ירד מהכותרות. ברמה האישית - הרגשתי שזו חובתי לעשות קמפיין מחאה פרטי ,מכיוון שיש לי את היכולת לשים על השולחן נתונים שאי אפשר להתעלם מהם. אז בימים הקרובים, אני משתלט על היוטיוב. בכל פעם שתחפשו את אחד השירים שכתבתי, תופיע פרסומת ותראו אותי מדבר. במקום לדלג על 'הפרסומת' אתם מוזמנים להקשיב. זו לא פרסומת - זה חומר להקשבה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מבריק ומרגש
    שימי קדוש 08/2018/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש עוד כמה בודדים עם ערכים ולב בגודל 110 דונם (דורית גוילי ושאר הכוכבים של באומן) שמצליחים לייצר אי קטן של שפיות בתוך ים האי שפיות הכללי
    סגור
  • 2.
    מעולה (ל"ת)
    דנה 08/2018/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מעולה (ל"ת)
    Ad 08/2018/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור