פרסום ושיווק

לאחר מכרז בינ"ל: תקציב המדיה של ריגלי עובר ל'מדיה קום'

זו הפעם השנייה תוך חודש שתקציב מדיה עושה את דרכו מ-TMF למדיה קום בעקבות מכרז בינלאומי
משה בנימין | 
חטיף מארס (צילום Istock)
תקציב המדיה של מותגי קבוצת ריגלי העולמית יעבור מ-TMF למדיה קום, חברת רכש המדיה של קבוצת אדלר חומסקי. העברת תקציב רכש המדיה נעשית על רקע מכרז בינלאומי שקיימה ריגלי העולמית ובמסגרתו נבחרה חברת מדיה קום העולמית שנציגתה בישראל מנוהלת על ידי רן בר-און
ריגלי העולמית פועלת תחת מארס בעקבות מיזוג בין החברות מלפני מספר שנים. מותגי החברה כוללים חטיפים מוכרים כגון M&M's, באונטי, טוויקס, מארס, סניקרס, Skittles ובגזרת המסטיקים אורביט ופייב. על פי יפעת בקרת פרסום תקציב המדיה של ריגלי ישראל עמד בשנת 2017 על כ-37 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-10 מיליון שקלים.
זו הפעם השנייה תוך חודש שתקציב מדיה עושה את דרכו מ-TMF למדיה קום בעקבות מכרז בינלאומי. בתחילת חודש יולי היה זה תציב המדיה של חברת אדידס שעבר למדיה קום לאחר שנתיים ב-TMF. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה