שיווק ופרסום

MJ רכשה את "ברייק הזהב" ב'אח הגדול' ב-300 אלף שקל

ברייק זהבי: ערן זהבי מקבל את הבמה המרכזית בברייק הזהב מהיקרים שהיו בישראל, דווקא אחרי הפיצול ועם רייטינג נמוך מהנתונים שהתכנית רשמה בעונות קודמות
משה בנימין |  2
ערן זהבי בקמפיין למאניה ג'ינס (צילום מסך: פרסומת)
מותג האופנה מאניה ג'ינס, מהשחקנים היחסית חדשים שקוראים תיגר על מותגי האופנה הישראליים הוותיקים, לוחץ על דוושת הגז. לאייס נודע כי המותג מגיע לשיא משל עצמו עם רכישת ברייק הזהב בגמר הריאליטי האח הגדול
המותג שרץ כבר תקופה ארוכה עם שחקן הכדורגל ערן זהבי כפרזנטור, קופץ מ-0 ל-100 ועובר מחסויות קצרות ומשעשעות אותן שידר בפריים טיים בשבועות האחרונים, לפרסומת בת דקה שמאחוריה עומדים שי אזאוי מחברת מדיו ומנהל הקריאייטיב מיקי תורג׳מן. 
לאייס נודע כי הפרסומת שתשודר לפני ההכרזה על הזוכה נרכשה על ידי מאניה ג'ינס בכ-300 אלף שקלים - מחיר שסוכם ושולם מראש ואינו מותנה ברייטינג שיהיה לתכנית בפועל ביום שידור הגמר. מדובר על אחד הסכומים הגבוהים ששולמו אי-פעם על ברייק-זהב בתכניות גמר בישראל.
מדובר על נתון מפתיע משום שהשנה 'האח הגדול' משודרת לראשונה ברשת לאחר עשור בקשת, ועם ממוצע רייטינג נמוך משמעותית מזה שהורגלה אליו בעבר - וזאת בשל הפיצול בערוץ 2 והמעבר ל-3 ערוצים מסחריים, שפגע ברייטינג של כל התכניות. על פי הוועדה למדרוג, ממוצע הרייטינג עד כה עומד על 18.2%.
עם זאת, ערב הגמר מתוארך לסוף אוגוסט, בתקופת הביקוש החמה ביותר בטלוויזיה, רגע לפני החגים שנופלים השנה בספטמבר, כך שהמחיר שנראה גבוה עבור ממוצע רייטינג שכזה זוכה להסבר הגיוני יותר, מתוך הנחה שההיצע מרקיע שחקים ומחירי הפרסום בטלוויזיה עולים בהתאם.  
 

בשונה מפרסומות ישראליות אחרות שבהן מככבים ספורטאים מקומיים ונוטות בדרך כלל לעולמות הדאחקה הקלילים, הקמפיין של מאניה ג'ינס מזכיר הפקות בינלאומיות של מותגי  ענק המלווים ומציגים את סיפורו מעורר ההשראה של כוכב על. זהבי, שקריירת המשחק שלו רצופת שערוריות לא מקצועיות כגון פרשת המכות בדרבי התל אביבי או זריקת סרט הקפטן במשחק הנבחרת הוא הדבר הקרוב ביותר שיש לכדורגל הישראלי להציע מבחינת קריירה בינ"ל.
פרשיות העבר המתוקשרות של זהבי השנוי במחלוקת אינן מטואטאות מתחת לשטיח אלא משמשות כנרטיב המרכזי של הפרסומת שמציגה אותו כמי שאומר את אשר על ליבו בלי לעשות חשבון לאף אחד. זהבי שגם מקריין את הפרסומת בקולו מתעמת עם התחושות כלפיו כשהוא מקיים דיאלוג עם אוהד אלמוני: "אתה יכול לקרוא לי בוגד..אולי אתה כועס שהלכתי אחרי הכסף...אבל אני לא מתכוון להתנצל..". עם הצגת הטירוף סביבו בסין, MJ מנסה ל"מכור" את זהבי כמעין "רונאלדו מקומי לעניים" - דמות שמעוררת הערצה, שנאה והערכה בו זמנית.
לפחות מבחינת היומרה השאפתנית לבנות את MJ כמותג ששואב מאבק הכוכבים של זהבי והרצון לשים את שניהם, המותג והשחקן, על משבצת של פרסומת בניחוח חו"ל מדובר בניסיון נאה וחריג בנוף הישראלי. 
מנהלת השיווק של מאניה ג'ינס, אורית גבאי, אמרה לאייס: "הבחירה בערן זהבי כפרזנטור הייתה מתבקשת ומתאימה להצלחה ולמובילות של הרשת בשוק האופנה בישראל, בדומה לזהבי שמייצג ערכים של הצלחה, דבקות במטרה וסטייל שייחודי רק לו, כך רשת מאניה ג'ינס מציגה קולקציה ייחודית שפונה לגברים מעיזים וחובבי טרנדים".
ברשת בחרו שלא להגיב לידיעה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כה גרוע (ל"ת)
    קאן 08/2018/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה בדיוק גרוע??
    מיקי להב 09/2018/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה בדיוק גרוע?
    סגור