שיווק ופרסום

M&C SAATCHI יטפל בתקציב הפרסום של תחנות הדלק 'תפוז'

רשת תפוז כוללת כיום 14 תחנות בפריסה ארצית, שהדרומית ביותר ביניהן היא בנתיבות והצפונית ביותר בעפולה
משה בנימין |  5
רשת תחנות הדלק תפוז (צילום יח"צ)
משרד הפרסום M&C SAATCHI TEL AVIV בבעלותם של אלון הוכדורף וצור גולן קיבל לידיו את תקציב הפרסום של רשת תחנות הדלק תפוז. במהלך התקשורתי הראשון עבור הרשת, יצר המשרד קמפיין "גרילה" ברדיו בו הוצמדו תשדירי הרדיו של תפוז לכל תשדירי הרדיו של משרד האנרגיה בנושא הדלקן האוניברסלי. תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד על כמיליון שקלים. 
רשת תפוז כוללת כיום 14 תחנות בפריסה ארצית, שהדרומית ביותר ביניהן היא בנתיבות והצפונית ביותר בעפולה. לאחרונה סיים משרד הפרסום תהליך של רענון לשפת המותג, רענון לפעילות הסושיאל וקמפיין רדיו ראשון שעלה לאוויר בימים אלה. M&C SAATCHI טיפל בתקציב הפרסום של דלק מנטה למשך 3 שנים, עד לאוגוסט 2017, כך שהבחירה בו על ידי הרשת הצעירה מבוססת על ניסיונו בקטגוריה. 
צור גולן, מנהל קריאייטיב ובעלים משותף: "אנחנו שמחים לצרף אלינו את המותג תפוז בעיקר בגלל המוטיבציה הגדולה של האנשים שם לבנות מותג שהוא מרקט צ'אלנג'ר - כזה שמייצר אלטרנטיבה לרשתות הגדולות, אנו מודים לצוות בתפוז על האמון והבחירה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מברוק
    שלומי 08/2018/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יגעתם ומצאתם תאמינו! מגיע לכם!
    סגור
  • 3.
    תותחים
    אלי 08/2018/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיכו ככה!!! אין כמוכם. ״ימותו״ הקנאים.
    סגור
  • 2.
    תקציב עתק ! (ל"ת)
    ר. 08/2018/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 08/2018/12
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • מה כואב לך מר מרמור.? (ל"ת)
    תסבול מתוק תסבןל 08/2018/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור