שיווק ופרסום

לאו ברנט ו-M&C Saatchi עם 4 פיינליסטים בתחרות ה-Loeries

לאו ברנט עם 3 פיינליסטים לנגישות ישראל, מטרו מוטור וכמיפל ו-M&C Saatchi עם פיינליסט ליגואר, במהלך שהשתתף בתחרות ה-"6 שניות" של גוגל ישראל
משה בנימין |  1
the loeries (צילום יח"צ)
תחרות הפרסום The Loeries, הגדולה באזור אפריקה והמזה"ת, פרסמה לאחרונה את רשימת הפיינליסטים שהעפילו לשב הגמר בו יתחרו על מדליה. הנציגים מישראל עומדים נכון לעכשיו על 4 פיינליסטים, 3 ללאו ברנט ואחד ל-M&C Saatchi.
לאו ברנט שגם זכה בשנה שעברה בתחרות, בפרס הארד בקטגוריית החוצות (יחד עם ענבר מרחב שגרף 4 זכיות), מחזיק ב-3 פיינליסטים, אחד עבור המהלך לנגישות ישראל  People Not Symbols שגם זכה השנה בארד בפסטיבל קאןהשני עבור המהלך לחברת מטרו מוטור, יבואנית מותג האופנועים סאן יאנג שבמסגרתו שלט חוצות הציג את פער הזמנים באותה נסיעה בין קטנוע לרכב והשלישי עבור BBF, סרטון מטהר האוויר של חברת כמיפל. 
הפיינליסט הנוסף הוא של משרד הפרסום M&C Saatchi Tel Aviv עבור המהלך למותג הרכב יגואר, שהשתתף בתחרות סרטוני ה-6 שניות של גוגל ישראל. בעבודה שעלתה לשלב הגמר בקטגוריית "וידאו רשת עד 30 שניות", המשרד המחיש את המהירות של הרכב באמצעות סרטוני מ-0 ל-100 ב-3.5 שניות בלבד במקום 6 ואת השניות שנותרו תרמו לעמותות שזכו לחשיפה בחינם על גבי סרטונים שעלו במימון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 08/2018/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור