שיווק ופרסום

היום באיגוד: פגישה גורלית על הקקטוס עם הפורשים - ללא מקאן

הפגישה היא חלון ההזדמנויות האחרון ללבן את הסוגיות והמחלוקות ולהשיב את הפורשים לתחרות. במקאן עדיין מאמינים שמדובר בתחרות לא מעניינת ונחושים שלא להשתתף
משה בנימין |  2
קקטוס הזהב (צילום נדב כהן יונתן)
ברגעים אלו נערכת באיגוד הפרסום פגישה גורלית על עתיד תחרות קקטוס הזהב שאליה יגיעו גם נציגי משרדי הפרסום שפרשו מהתחרות - כך נודע לאייס. עם זאת, הניסיון להשיב את התחרות למסלולה ייערך ללא נציגי מקאן תל אביב שהודיע לכל חברי האיגוד כי לא יגיע לפגישה. 
הפגישה תהיה ככל הנראה זו שתקבע סופית האם התחרות תתקיים או שתבוטל. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו באייס כי משרד הפרסום גיתם BBDO החליט לפרוש מהתחרות לאחר ניסיון שלא צלח לארגן פגישה במעמד המשרדים הפורשים. כעת, מה שבשבוע שעבר היה נראה כבלתי אפשרי יתקיים מחר אך למרות זאת נראה שהסיכויים לשנות את דעתם של הפורשים נמוכה. 
מעבר למקאן תל אביב שהעביר לאיגוד מסר ברור על כך שהתחרות מיותרת, מיושנת ולא מעניינת, גם ביהושע TBWA רומזים על כך שדעתו של יגאל ברקת לא צפויה להשתנות בעקבות הפגישה, למרות נכונות נציגי המשרד להגיע ולשקול את הנושא. משרד נוסף שהודיע על פרישה הוא ענבר מרחב G וגם הוא, ככל הנראה, עדיין נוטה שלא לשנות את דעתו ולא להשתתף. 
בשורה התחתונה, תמונת המצב נכון לרגע זה אינה חיובית מבחינת חזרת הפורשים לתחרות וקיומה. עם זאת בקרב הבלימה שהם מנהלים, נראה כי גיתם BBDO ואיגוד הפרסום הצליחו לפתוח לעצמם חלון הזדמנויות אחרון וייתכן כי בפגישה מחר, הסוגיות שנתונות במחלוקת ילובנו והפערים יגושרו.
מנכ"ל איגוד הפרסום, יגאל בראון אמר לאייס בתגובה: "אני שמח שכל המשרדים נענו לקריאה לבוא ולדבר כאנשים בוגרים ובאופן אחראי על תחרות הקקטוס".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הפציינט מת, למה להמשיך לחטט בתוך הגופה.
    אני 08/2018/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהאיגוד יבין את הרמז ויבטל את התחרות לשנה-שנתיים. שבעלי המשרדים יתגעגעו קצת לליטופי האגו ופרסי הפלסטיק האלה
    סגור
  • 1.
    כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 08/2018/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור