שיווק ופרסום

אשכנזי זלצמן זכה בתקציב עיריית ראשל"צ בהיקף של 6 מיליון ש'

בתחילת השנה זכה המשרד גם בתקציב הסושיאל של העירייה. עיקר הפעילות תתמקד במתחם ה-1000, אזור העסקים והמגורים החדש במערב ראשל"צ
משה בנימין | 
ראשון לציון (צילום יח"צ)
בתום מכרז שארך כ-4 חודשים, משרד הפרסום אשכנזי זלצמן זכה בתקציב הפרסום של עיריית ראשון לציון - כך נודע לאייס. התקציב, בהיקף של כ-6 מיליון שקלים לשנה, כולל גם את הפעילות הפרסומית של "מתחם ה-1000", אזור העסקים והמגורים החדש במערב ראשון לציון.
בחלק האיכות של המכרז נבחנו ודורגו המציעים על פי הניסיון  בעבודה עם גופים ציבוריים ונדל"ניים, והתבקשו להציג 3 מקרי בוחן - case studies רלוונטים. בחלק המסחרי דורגו המשרדים על פי יכולת התכנון והתמחור של תמהילי מדיה נבחרים. במכרז השתתפו בין היתר גם ענבר מרחב G וגיתם BBDO.
תקופת ההתקשרות עם הזוכה, כולל מימוש אופציית ההארכה השמורה לעירייה, תעמוד על 5 שנים. יצוין עוד כי בתחילת השנה קיימה העירייה מכרז לניהול פעילות הסושיאל שלה ברשתות החברתיות שבו זכה אשכנזי זלצמן. האחרון גם שימש כאחד מספקי הפרסום של העירייה בשנים האחרונות אך התקשרות זו הסתכמה בעיקר ברכש מדיה עבור העירייה (לצד רוכשי מדיה נוספים). 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה