שיווק ופרסום

תמורת 4 מל"ש בשנה: ליגת העל בכדורגל תקרא ליגת Japanika

ההסכם שנחתם עם הרשת הוא לשנה אחת עם אופציה להארכה בשנה נוספת. המו"מ שנוהל עם BBB לא הגיע למימוש מכיוון שזו רצתה לחתום עם מנהלת הליגות חוזה חסות ל-5 שנים
משה בנימין |  5
טוני וואקמה מול ארסנט מאבוקה. בסוף נגמר 3:1 לחיפה (צילום רמי כהן שמאלי - באדיבות אתר ישראל ספורט)
ליגת העל בכדורגל תקרא ב-2 העונות הבאות ליגת Japanika - כך החליט דירקטוריון מנהלת הליגות בכדורגל היום. תמורת החסות למשחקי ליגת העל שתחליף את השם ליגת Winner, תשלם רשת המסעדות האסייתיות 4 מיליון שקל לשנה ו-8 מיליון בסה"כ.
בחודשים האחרונים ניהלה מנהלת הליגות משא ומתן עם חברות מסחריות נוספות שבראשן רשת ההמבורגרים BBB. ההסכם שנחתם עם הרשת הוא לשנה אחת עם אופציה להארכה בשנה נוספת. במסגרת השת"פ המסחרי בין הצדדים, לוגו רשת מסעדות ישולב בפרסומי המנהלת ובשידורי משחקי הליגה בטלוויזיה. ההסכם כולל בין היתר את שם הליגה, טקס פתיחת המשחקים, תכני דיגיטל וטקס שחקן החודש.
מאחורי הקלעים, המשא ומתן בין המנהלת לרשת BBB היה קרוב למימוש בהסכם שעמד על 5 עונות בסכום של 20 מיליון שקל, דהיינו 4 מיליון לשנה, כפי שנחתם עם ג'פניקה. הסיבה המרכזית לאי החתימה לתקופה שכזו, נבע מהחלטת המנהלת לשמור לעצמם את האפשרות לדרוש מחיר גבוה יותר לאחר תום ההתקשרות עם ג'פניקה, עם אותה הרשת או עם חברה אחרת שתשלם מחיר גבוה יותר כדי לתפוס את משבצת נתונת החסות הראשית.
יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון: "אנו מודים להנהלת רשת ג'פניקה, שהביעה אמון בכדורגל הישראלי ונכנסה להסכם חסות עם מנהלת הליגות. אין לי כל ספק, כי שיתוף הפעולה האסטרטגי בין רשת מסעדות ג'פניקה למנהלת הליגות, יועיל ויקדם הן את הרשת והן את הכדורגל הישראלי. אנו מאמינים כי בעקבות שותפות זו, חברות נוספות במשק יגלו את היתרון השיווקי האדיר בחיבור עם הכדורגל הישראלי ויצטרפו אליו".
גדי בנוליאל, מנכ"ל רשת מסעדות ג'פניקה: "אנו גאים שעתה נהיה נותני החסות למנהלת הליגות לכדורגל. כרשת המסעדות האסייתיות הגדולה ביותר, אנו רואים חשיבות רבה בחיבור לליגת העל בכדורגל, שהינה משקפת ערכים של מצוינות והישגיות בספורט. כרשת בפריסה ארצית אנו מאמינים שחשיפת המותג שלנו למאות אלפי אוהדי הכדורגל של הקבוצות השונות בכל רחבי הארץ תהווה יתרון ממשי בהמשך צמיחת הרשת בענף המסעדנות בישראל".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ג'פניקה לא כשרה
    הזויייי 08/2018/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושחקנים שומרי שבת ישחקו בליגה ...חחח בדיחה על חשבון הציבור
    סגור
  • 3.
    סושי בינוני, כדורגל בינוני (ל"ת)
    עושה שכל 08/2018/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מהלך שיווקי מבריק מצד ג'פניקה (ל"ת)
    ניתאי 08/2018/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • גם עזרא ובניו ועובד בכפר התמודדו במכרז
    עזרא ובניו 08/2018/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הציעו ברטר. בסוף הרשת הכי בינונית זכתה
    סגור
  • 1.
    מהלך שיווקי מבריק מצד ג'פניקה (ל"ת)
    ניתאי 08/2018/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור