שיווק ופרסום

"בוקר טוב, בוקר טוב": איש השיווק של אוגוסט - גיל רוזן מבזק

השיר-פרסומת ששטף את המדינה ועזר לבזק לעבור את יעדי מכירות הנתב החדש שהציבה לעצמה, מעניק לרוזן את הבחירה המתבקשת באיש השיווק של החודש
כתבי אייס |  6
גיל רוזן (צילום אביב חופי)
גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשנות של בזק, נבחר לאיש השיווק של אוגוסט 2018 בזכות מהלך "בוקר טוב" להשקת הנתב החדש Be. ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ברוזן בעקבות ההצלחה של מהלך "בוקר טוב" עם עומר אדם
המהלך, שהוצג כמחזמר, זכה למיליוני ציפיות ברשתות החברתיות, אלפי תגובות אוהדות ופרגון תקשורתי והפך ללהיט בחתונות וצלצול הפסקה בעשרות בתי ספר. השיר-פרסומת זכה למאות גרסאות חדשות (טייק אופים) ביו-טיוב ולהצלחה שיווקית רבה. מטרת המהלך הייתה לבשר את השקתו של Be, הנתב החדש של בזק, פרי פיתוח עצמי של החברה, בעיצוב מקורי. הנתב מגלם את אסטרטגיית "החיים החכמים" של בזק, מאפשר צפייה חלקה בסטרימר באיכות K4 ומכיל בתוכו את ה BCyber, ותשתית לבית החכם. 
אחת הבעיות המרכזיות איתן התמודדה בזק היא שהאינטרנט נתפש כשירות שקוף ולא כמוצר פיזי שאפשר לחוש, להסתכל ולפתח רגשות. אחת המטרות החשובות ביותר של הקמפיין, הייתה לשנות את הגישה לגבי האינטרנט בקרב הציבור תוך הסטת הדיון אל הנתב המדגיש את יתרונותיו.
לטובת השקת המהלך היא גייסה את הזמר עומר אדם וגידי גוב לשיתוף פעולה תיאטרלי שבמסגרתו השניים ביצעו מחדש את השיר "בוקר טוב" הלקוח מתוך המחזמר 'עוץ לי גוץ לי', בהפקה מוזיקלית בסגנון מחזמר. יחד עם מילים קליטות ותפאורה הלקוחה מעולמות הפנטזיה.
עומר אדם וגידי גוב: "בוקר טוב"
"ברצפת המכירה", המהלך המוצלח והרעש האדיר בעקבותיו, הביא לכך שכל המלאי הראשוני של הנתב אזל בשבועות הראשונים לקמפיין, כאשר סה"כ מכרה בזק מתחילת הקמפיין עשרות אלפי נתבים עם אחוז עמידה ביעד של 107%. יתרה מזו, הצליחה בזק לשכנע את הציבור ולהוכיח כי הנתב הוא העיקר כאשר מדברים על אינטרנט, וכי בזק מציעה את הנתב המתקדם ביותר מבין כל הספקיות. בזק הצליחה לצרף עשרות אלפי לקוחות אינטרנט חדשים בתוך חודשיים ולייצר עלייה של 29% במספר האנשים שמבקשים לשדרג את הנתב שלהם. 
בגזרת הטלוויזיה, שברה הפרסומת שיאים, כאשר הראתה שיעורי זכירות גבוהים בכ-237% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות. גם מבחינת כמות החיפושים בגוגל לאחר עליית הקמפיין נע הביטוי "BE" סביב 2,000 חיפושים ליום. 
באיגוד השיווק הישראלי מסבירים ומנמקים, כי "מדובר באחד המהלכים השיווקיים המוצלחים של שהיו השנה בישראל. העובדה כי בזק הצליחה לגרום למדינה שלמה לזמזם שיר שמדבר על נתב ומונה את יתרונותיו, מעידה כי נעשה כאן מהלך אפקטיבי שהוא הכי נכון לבזק-החברה ובזק-המותג וכל זאת מתוך הבנה עמוקה של מצב השוק והיכולת לקרוא את מפת המתחרים, תוך מתן פתרון אסטרטגי שמשנה את השיח לגבי האינטרנט ומספק לבזק בידול מהמתחרים לטווח הארוך".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בוז לגפן
    אנונימי 09/2018/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אביב גפן חתיכת פח זבל אפילו בתור מוסיקאי אתה על הפנים
    סגור
  • 5.
    טיפש וחרמן (ל"ת)
    מיכל 09/2018/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ואיפה הקרדיט למשרד הפרסום? (ל"ת)
    מיקו 08/2018/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 3.
    Black is black
    Ashkenazi 08/2018/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Frenk
    סגור
  • 2.
    מישהו יכול להגיד כמה זה עלה ?
    שמעון 08/2018/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יופי שיש מצטרפים אבל עלות הגיוס שם מטורפת אז מה זה שווה
    סגור
  • 1.
    חי בסרט (ל"ת)
    רונן 08/2018/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור