שיווק ופרסום

לאחר עשור: אייל מליס פורש מתפקיד יו"ר איגוד השיווק הישראלי

עם פרישתו של מליס, לתפקיד היו"ר הזמני של איגוד השיווק, עד לקיום בחירות לתפקיד היו"ר הקבוע בעוד כ-3 חודשים, יכנס רונן בר שלום שמכהן כמנכ"ל 'כתר פלסטיק ישראל' 
כתבי אייס | 
תלמה בירו ואייל מליס (צילום יח"צ)
לאחר 10 שנים בהנהלת איגוד השיווק הישראלי, שמתוכן 7.5 שנים כיושב ראש האיגוד, הודיע אייל מליס מנכ"ל תנובה, למנכ"ל איגוד השיווק הישראלי, תלמה בירו, על החלטתו לסיים את תפקידו.
תחת כהונתו של מליס, האיגוד הפך למותג המזוהה עם קהילת השיווק הרחבה והמקצועית בישראל. במסגרת תפקידו כיו"ר, היה מליס מעורב במיצוב כנס השיווק השנתי כאירוע מרכזי עבור תעשיית השיווק בישראל. בצד תרומתו לתחרות האפי והפיכתה לאירוע מרכזי עבור החברות המובילות במשק הישראלי, מליס אף קידם במהלך הקדנציה שלו 2 תחרויות חדשות של האיגוד: תחרות "ההשקה המנצחת" ותחרות "הבוסטר" שבמסגרתה נבחר המהלך הדיגיטלי המצטיין. 
עם פרישתו של מליס, לתפקיד היו"ר הזמני של איגוד השיווק (עד לקיום בחירות לתפקיד היו"ר הקבוע בעוד כ-3 חודשים) יכנס רונן בר שלום שמכהן כמנכ"ל כתר פלסטיק ישראל ומשמש כחבר בהנהלת האיגוד מזה כ4 שנים.
תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי: "הייתה לי זכות גדולה לעבוד עם אייל כיושב ראש האיגוד ב-7.5 השנים האחרונות. הוא היה לי מורה ומדריך. תמיד קשוב ותמיד מנחה-דרך. לצד ענווה וצניעות שלא נראים כמותם במחוזותינו, ידע אייל לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון ולהנהיג את הנהלת האיגוד ביד רמה ובנועם הליכות. בשם כל חברי איגוד השיווק ובשם הנהלת האיגוד אני מבקשת להודות לאייל, ומאחלת לנו שגם בהמשך יעמוד בראש האיגוד מנהל איכותי, ערכי, ובעל שיעור קומה כמו אייל מליס".
"אני מציין בסיפוק רב 10 שנים של עשייה נמרצת באיגוד, הן כחבר הנהלה והן כיו"ר ושמח להיווכח כי האיגוד ביסס את מעמדו כבית המקצועי של קהילת השיווק בישראל" אמר מליס והוסיף: "אני מברך על הבחירה ברונן בר שלום, מנכ"ל כתר פלסטיק ישראל כיו"ר הזמני של האיגוד, ומאחל לו בהצלחה רבה בתפקידו. אין בליבי ספק כי המלאכה הטובה תמשיך להיעשות על ידי תלמה ורונן. אני מודה לחבריי בהנהלת האיגוד על האמון ועל התמיכה ומבקש להודות עמוקות לתלמה בירו האחת והיחידה ולצוות האיגוד המסור על התקופה המשותפת והעשייה הפורייה. אני מאחל לכולכם הצלחה וסיפוק ושתמשיכו להעלות על נס את מקומו של האיגוד בקביעת סדר היום של עולם השיווק בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה