שיווק ופרסום

ארטימדיה משיקה רשת פרימיום לווידאו בעמוד ראשי באתרים

בזק הייתה הראשונה לעלות עם קמפיין שעשה שימוש בכלי החדש. במקביל, החברה גם הודיעה על הארכה נוספת של הסכם רכישת המדיה עם אתר וואלה לשנים הבאות
כתבי אייס |  2
גל תורג'מן. ארטימדיה (צילום יחצ)
רשת ארטימדיה, המתמחה בפרסום פרוגרמטי בווידאו משיקה כלי וידאו דיספליי במיקומי פרימיום בראשי העמודים באתרי התוכן שעמם היא עובדת. במהלך השבוע האחרון, חברת בזק הייתה הראשונה לעלות עם קמפיין שעשה שימוש בכלי החדש. במקבל, החברה גם הודיעה על הארכה נוספת של הסכם רכישת המדיה עם אתר וואלה לשנים הבאות.
בארטימדיה מסבירים, כי "הרחבת תמהיל המוצרים גם לכלי דיספליי גדולים, מאפשרת להציע למפרסמים לתכנן מסע לקוח מקיף ואפקטיבי - Total Video Strategy - שבאמצעותו ניתן לתכנן את התקשור לגולש על פי אינטראקציות שכבר ביצע עם הקמפיין, כל זה באמצעות מערכת קניה פרוגרמטית המבוססת על כלי ואתרי פרימיום בלבד, אשר נעשית על בסיס דאטה של עשרות האתרים החברים ברשת ארטימדיה". 
"היכולת להקים קמפיין בו כלי הפרסום מסונכרנים אחד לשני ומגישים לגולש סיפור שמותאם לו, לוקחת אותנו צעד קדימה בהגשמת החזון לטובת המפרסמים והפאבלישרים כאחד - ריכוז של תכנון וקניה של מדיה דיגיטלית במקום אחד ועל תכנים איכותיים בלבד". כך לדברי גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה.
עוד אומר תורג'מן, כי "הסנכרון בא לידי ביטוי כך שניתן לנצלו לשם הגדלת הריץ' לקמפיין מסוים - הגשת וידאו בדיספליי לקהל אשר לא נחשף אליו בתכני וידאו או העמקת מסרים או תזכורות לגולשים, אשר נחשפו לקמפיין הווידאו ובהמשך תוגש להם תזכורת או הצעה בכלי הדיספליי. מגוון האפשרויות לתכנון הקמפיין הוא אינסופי וניתן להתאמה לפי צרכי המפרסם והקמפיין".
גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשנות של חברת בזק: "כחברה שחרטה על דגלה חדשנות וקדמה כערך עליון, שמחנו מאוד על ההזדמנות לעשות שימוש ראשון ביכולות הדיספליי של ארטימדיה. באמצעות השימוש בכלי הצלחנו לייצר נוכחות ואימפקט גדולים ולהגיע בתוך זמן קצר לריץ' מקסימאלי לקמפיין ולתכנן אותו בצורה מחושבת".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרסום בפייסבוק עובד
    גיא ש 10/2018/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות הם מבינים משהו בחברה בלאי כמו ארטיוואלה, אם יפרסמו בפייסבוק יראו את זה
    סגור
  • 1.
    טוטאל וידיאו סטרטגי יאללההה
    דני 09/2018/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה של רמאים
    סגור