פרסום ושיווק

חברון זלצמן יטפל בתקציב הפרסום של חברת 'כרומגן'

משרד הפרסום יוביל את הטמעת המיתוג החדש והשקת המפסק החדש אותו משווקת החברה
כתבי אייס |  1
חברון זלצמן. גבי זלצמן ודודי חברון (צילום אילן בשור)
תקציב הפרסום של חברת כרומגן המייצרת ומשווקת פתרונות חימום מים מתקדמים ויעילים, עובר למשרד הפרסום חברון זלצמן.
לאחרונה עברה החברה הליך בניית זהות מותגית, ובין השאר, בחרה בסלוגן "כרומגן - הבחירה החכמה" להוביל את המסרים השיווקים שלה. משרד הפרסום חברון זלצמן יוביל את הטמעת המיתוג החדש והשקת המפסק החדש אותו משווקת החברה. 
גבי זלצמן, מנכ״ל משותף, חברון זלצמן: "בפתח השנה החדשה, אנחנו שמחים מאוד לצרף את כרומגן למשפחת המותגים המובילים שלנו ולשתף פעולה עם חברה ואנשים מובילים ומקצועיים, כדי לעמוד באתגרים החדשים".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מרתק
    ראובן 12/09/2018 22:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אכן המותג המוביל בחר את משרד הפרסום המוביל אין מילים בפי לספר כמה המהלך הזה המפכני ומרתק
    סגור