פרסום ושיווק

מגזין TIME יימכר ב-190 מיליון ד' למיליארדר ומייסד סיילספורס

העסקה בין המו"ל הנוכחי של המגזין לבין מארק בניוף ואשתו לין תיסגר בחודש הקרוב. בניוף התחייב לא להתערב בתוכן המערכתי של המגזין הוותיק והמוערך
אלכסנדר כץ | 
"איש השנה" של מגזין TIME: נשות קמפיין MeToo# (צילום שער מגזין TIME)
המיליארדר מארק בניוף ואשתו לין, רכשו את מגזין TIME ב-190 מיליון דולר בעסקת מזומן. חברת מרדית', המו"לית של העיתון מאז 2014, הודיעה אמש על ההסכם בין הצדדים שאמור להיסגר בתוף 30 ימים.  
על פי מרדית', TIME עדיין מנסה למכור 3 כותרים לשעבר - Fortune, Money וספורט אילוסטרטיד, אותם בניוף לא רוכש. לדברי החברה, כותרים אלו צפויים להימכר בעתיד הקרוב.
 
בניוף התחייב כי לא יתערב בתוכן המערכתי של העיתון שימשיך להיות מנוהל על ידי צוות העיתון. לדברי אדוארד פלסנטל, של העורך הראשי של TIME, "משפחת בניוף תחזיק את TIME כהשקעה משפחתית", כך אמר באסיפת החברה שהתקיימה ביום ראשון ובה הודיע על הרכישה לעובדים, והוסיף "לא יהיה שום קשר בין המגזין לבין חברת סיילספורס אותה הקים מארק ב-1999. מארק ואשתו לא ינהלו את העסק, אך אנו נרגשים מאוד וברי מזל לקבל מהם הדרכה ולהנות מההשראה שלהם בדרך לבנות חברה חדשה".
 
מגזין TIME הוקם ב-1923 על ידי בוגרי אוניברסיטת ייל, הנרי לוס ובריטון האדן, ועם השנים הפך לגוף מדיה משפיע במיוחד. מאז שנת 1927 הוא מעניק את תואר "איש השנה" לאנשים בודדים, ארגונים או רעיונות שהשפיעו על השנה החולפת. בעבר הוגדר התואר כ"איש השנה" אולם לאורך השנים שונה ל"אישיות השנה". לפני כשנתיים זכה בו דונלד טראמפ, במרווח שבין זכייתו בבחירות לנשיאות, לכניסתו לתפקיד. בשנה שעברה זכו נשות קמפיין MeToo# . ל-TIME יש מ-100 מיליון קוראים בשלל הפלטפורמות שלו – מהם מעל 50 מיליון מבקרים דיגיטליים, ו-40 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות.
 
בניוף בן ה-53, הוא הבעלים של חברת מחשוב הענן סיילספורס (Salesforce.com), והונו מוערך ב-6.7 מיליארד דולר, על פי מגזין פורבס. הוא מצטרף לטרנד של מיליארדרים שרוכשים מותגי מדיה מוכרים, כגון ג'ף בזוס, מייסד אמזון שרכש לפני 5 שנים את הוושינגטון פוסט, היזם הרפואי פטריק סון-שיונג רכש השנה את לוס אנג'לס טיימס, ואלמנתו של סטיב ג'ובס רכשה חלק מאטלנטיק.
 
בניוף צייץ אמש: "כוחו של TIME תמיד היה ביכולת שלו לספר את סיפורם הייחודי של אנשים ובעיות שמשפיעים על כולנו ומחברים ביננו... יש לנו כבוד עמוק לארגון שלהם וכבוד להיות הדיילים של המותג האייקוני הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה