שיווק ופרסום

סוכנות MY Social של מעיין יחבס מצרפת 4 תקציבים חדשים

סוכנות הסושיאל תחל לטפל בתקציבי Sebocalm, פטיט דוריס, iconz וקניון רמת אביב. מעיין יחבס: "מותגים מבקשים לקבל כמה שיותר שירותים בתחנה אחת"
משה בנימין | 
My Social (צילום יח"צ)
מעיין יחבס פותח את השנה העברית החדשה עם 4 תקציבים חדשים לסוכנות הסושיאל My Social שבבעלותו: מותג הטיפוח Sebocalm, רשת אביזרי הסלולר iconz, קניון רמת אביב ומותג האפנה של דורין אטיאס וששון קדם 'פטיט דוריס'.
Sebocalm הוא מותג דרמו-קוסמטיקה ותיק בשוק הישראלי שנמכר ברשתות הפארם הגדולות ובבתי המרקחת, ומחזיק באתר סחר אינטרנטי. רשת iconz של שגיא קופרפיש נרכשה על ידי פרטנר באפריל האחרון. הרשת משווקת מותגים בינלאומיים בהם Chiara Ferragni, GC, LAUT וגם מותג פרטי בשם miz. כיום הרשת מפעילה 3 סניפים עצמאיים ובנוסף פועלת ב-10 נקודות מכירה של פרטנר בקניונים. 


בנוסף יתחיל לטפל יחבס בתקציבי הדיגיטל של קניון רמת אביב ומותג האופנה פטיט דוריס של דורין אטיאס והמעצב ששון קדם. אלה מתווספים למותגי האופנה דלתא, Jack Kuba, ענבל דרור, keds ועידן לרוס בהם מטפל המשרד.
לדברי יחבס: "משנה לשנה אנחנו למדים שמותגים כבר לא רוצים לעבוד עם אינספור ספקים, ומבקשים לקבל כמה שיותר שירותים בתחנה אחת. המושג ONE STOP SHOP הוא לא מושג שהמצאנו, אבל מה שכן, אנחנו לומדים בצורה מקיפה כל תחום שאנו נכנסים אליו, מתמקצעים בו ומגייסים לניהולו מומחים שגדלו בתחום ועבדו בו תקופה ארוכה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה