שיווק ופרסום
למען הגיוון, והנשיא: רשת i-optic בקמפין "מגוון" עם אקליפטוס
קמפיין ההשקה של רשת האופטיקה כולל תמונות של בדואי, מתנחלת, אתיופית ועוד. במשרד מסבירים כי "המהלך נותן מענה לקריאת הנשיא לייצוג מגוון בפרסום"
רשת חנויות המשקפיים i-optic יצאה בשבוע החולף עם קמפיין חדש שבו מככבות דמויות של חרדי, בדואי, מתנחלת, מושבניק ואתיופית כשעליהם משקפי שמש. קמפיין ההשקה תחת המסר see the difference נעשה באמצעות אקליפטוס. הקמפיין יעלה על גבי שילוט איילון ובפריסה רחבה בדיגיטל בהיקף כולל של כמיליון שקלים.
במשרד הפרסום מסבירים, כי "מהלך זה נותן מענה לקריאתו של נשיא המדינה בטקס הקקטוס האחרון להביא לידי ביטוי את חלקי האוכלוסיה השונים במסגרת קמפיינים פרסומיים".
(צילום: עופר חוג'יוב)
קריאתו של הנשיא, אליה מתייחסים במשרד, נשמעה על בימת תחרות הקקטוס בטקס שנערך בשנת 2017 שאליו הגיע כאורח כבוד. הנשיא ריבלין הציג מעל במת הקקטוס את "האמנה לייצוג המגוון הישראלי בפרסום". מטרת האמנה להציג בפרסומות מגוון אתני, תרבותי רחב ופלפורליסטי של אוכלוסיית המדינה, שאינו מסתכם בילדים ובוגרים "לבנים/ בעלי חזות אירופאית".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.חולה על מיעוטים (ל"ת)יקיר 09/2018/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מס 1לקוחה מרוצה 09/2018/26הגב לתגובה זו0 0מדהיםםםםסגור