פרסום ושיווק

לאן הבורסות הולכות מכאן? והאם הדולר יתחזק מול השקל?

אייל גורביץ' המנתח הטכני של Bizportal מנתח את המדדים המובילים, האג"ח האמריקאיות, הדולר והנפט. צפו 
עדי ברזילי |  27
אייל גורביץ' (צילום Bizportal, Istock)
אחרי הירידות בשווקים, אייל גורביץ' מנתח את כיוון ה-S&P500, מתייחס לכיוון של האג"ח האמריקאי אחרי עליית התשואות, לדולר-שקל שממשיכים ללכת ראש בראש, לנפט ברנט ששבר שיא של 4 שנים ולסיום - מנתח את הכיוון של 2 מניות מעניינות: ג'נרל אלקטריק  שהגיעה לשפל של 9 שנים וקבוצת דלק שממשיכה לעלות. 
צולם ביום חמישי 27.9.2018
 
תגובות לכתבה(27):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    מניית tndm
    רבקה דלאל 05/10/2018 21:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רציתי לדעת האם מניית tndm תמשיך בירידות?
    סגור
  • 15.
    כל הכבוד צדקת על הדולר (ל"ת)
    שולמי 02/10/2018 23:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לא צדק בכלל
    אילן 03/10/2018 18:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    6 אופפציות קול על הדולר נמחקו לי בגללו היה נחרץ שבועיים לפני הפקיעה ואד החל מימוד משער 3.73 עד פחות מ 3.57 והלך הכסף , כעת מתחיל להחזחר את עצמו ,כמו עם המעוף שירד ל590 זוכרים לו בטח שנזכור לו
    סגור
  • מה כל הכבוד אייל מנחש לפעמים פוגע אבל לא יודע טוב ממך (ל"ת)
    לשלומי 03/10/2018 08:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 14.
    לגורביץ' ולשאר האנשים
    יואב 30/09/2018 13:10
    הגב לתגובה זו
    10 0
    הבעיה המרכזית שלך מר גורביץ' זה שלרוב אינך מודה בטעות. הרבה פעמים ניתחת מניות שונות שהכיוון שלהם היה שונה ממה שאתה ניתחת. שיטת הניתוח שלך מתייחסת לשוק נורמלי ומזמן אנחנו לא שם!! ולכן צריך לחשוב ולתת דגש לפני ניתוח על מצב השוק שהינו בעייתי לפני קביעה של גרפים ונתוחים שלא מתחברים למציאות הזויה
    סגור
  • איל לא יכול להודות בטעיות מכוון שמעל 50 אחוז
    ליואב 02/10/2018 16:08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מהתחזיות שנאמרות באופן קונקרטי זה טעות
    סגור
  • 13.
    מחפש את המזור הבאה.יש הצעות? (ל"ת)
    ריקו סוארס 30/09/2018 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שאלת מליון דולר עם הייתי יודעים היה טוב (ל"ת)
    1 30/09/2018 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    שיחקת אותה עם רציו יעד ראשון 285 אג כל הכבוד איל
    הדר 29/09/2018 21:34
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עכשיו נראה מה יהיה הלאה , בטכני נראה יעד הבא הקרוב 300 אג .
    סגור
  • 11.
    בהמשך לאיציק 100 שלנו..
    פרופ' אבירם(איצ100) 28/09/2018 14:50
    הגב לתגובה זו
    11 0
    נקחענו לצרוף נסיבות כמעט בלתי אפשרי לפתרון. נגמרו השקרים וההזיות שהביאו אותנו לכאן. בלי קשר דווקא להיום..אנו בדרך אל הלא נודע הקשה מכל.
    סגור
  • טען עוד
  • ואל תחזרו לעולם (ל"ת)
    קח איתך את אלין לשם 28/09/2018 20:31
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 10.
    נחזור עוד ועוד ליצוק אמת ועובדות על העומד להגיע...
    פרופ'100 28/09/2018 14:39
    הגב לתגובה זו
    3 1
    והוא עימנו מזמן והוא במצב קטסטרטפלי של איבוד אמון מוחלט במערכות . אנו בדרך קשה מטה כמו שלא היינו מעולם.
    סגור
  • 9.
    אייל אתה מעט מבולבל כך טיפ חינם השבוע כל העולם הולך
    אנליסט מדעי 28/09/2018 13:21
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לתיקון עצום עד תחילת נובמבר עד שאתה תזהה לפי המדע הקיים זה כבר מאוחר שום מדע בשוק ההון לא יכול לזהות רק במידה והומצאה שיטה עצמית sp יצלול ואין סיכוי לאף אחד שאני קורא פה במשך שנים שייש לו את זה בהצלחה
    סגור
  • 8.
    מסכים עם הניתוח שוב מלבד דבר אחד העליות בארהב הגיעו לסו
    אסף 28/09/2018 13:17
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ף בשיל 4 או 3 או 2 אחוז מכאן בשבילי זה הסוף רק תראו מה קרה לGE תבינו זה הסרט שהולכים לעבור כל המניות בנסדאק עם מכפילים 70 עד 160 שלא נדבר על חברות מפסידות ושורפות יותר ויותר מאות מיליוני דולר מרבעון לרבעון ונסחרות בשווי שוק של 10 עד 20 מיליארד הרבה מחיקות של חברות עד 2020
    סגור
  • 7.
    ללא מילים
    יעקב 28/09/2018 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קשור דראגי לניתוח טכני
    סגור
  • 6.
    תשקיעו בפוקס הדוחות יהיו חזקים (ל"ת)
    עמית 28/09/2018 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    בבקשה תסביר את הניתוח השגוי שלך לגבי בורסת הודו. תודה (ל"ת)
    בקשה 28/09/2018 10:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    הגמד שמשקיעים במדד S@p הרוסי.... שנבחר באמריקה
    אלין 28/09/2018 10:14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מפסיד כל יום בארץ וגם בעולם והוא למעשה לא משקיע ורק מזיין המוח. אין לו גרוש על התחת ולא מבין כלום והוא טינופת אבל מזיין המוח חופשי כל יום בלי קשר לשום דבר ולאף אחד בעיקר לאנונימי וגורביץ
    סגור
  • שאספר במה את עובדת? (ל"ת)
    אל אלין מהגמד 28/09/2018 16:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אני אספר. אני סופרת ומרצה לספרות עברית בבר אילן.
    לגמד. לא תודה 28/09/2018 23:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אגב. אין בושה בעבודה מסודרת. לא צריכים לאסוף בקבוקים ולשדוד זקנות.
    סגור
  • בכפר שמריהו.נוכלת קטנה שכמוך (ל"ת)
    אבל אמרת שאת עובדת כושר 29/09/2018 22:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה זה עובדת כושר? (ל"ת)
    היכן זה כפר שמריהו 30/09/2018 09:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כל הנבלות מגודוביץ ואנונימי ונור וניר ואלין וצילה
    אתם אומרים גמד אהה? 28/09/2018 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואוויר חם ואנונימי ואסף שעושים לי הפסדים בכוונה וחטפו לי את האמא והילדים ואני לא יודע מה עשדיתי להם והם מענים אותי כבר שנים ודורשים ממני מליארדים שאין לי רק 3 מלירד בקושי ואני לא יודע מה לעשות והם מקללים אותי ואומרים אני מגמגמת ומגמרת ועוד עלבונות שהרסו לי את הנשמה
    סגור
  • 3.
    גורביץ צודק הדולר נוסק למעלה
    משה 28/09/2018 09:51
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מ
    סגור
  • 2.
    לאן אתה הולך מכאן .אפשר טרמפ.נגמר הדלק (ל"ת)
    ניר 100 איצ פליצ 28/09/2018 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    לגורביץ'
    חגי 28/09/2018 09:24
    הגב לתגובה זו
    11 2
    אתה לא יודע כלום אף אחד לא יודע כלום הדולר יכול לעלות לרדת חמש עשרה פעם למה סתם להתנהג כחזאי.
    סגור
  • צודק 100% אבל יש עוד כאלה שחושבים
    לחגי 28/09/2018 15:06
    הגב לתגובה זו
    8 0
    שאייל יודע טוב מהם למרות הניחושים הכושלים בשיטה ששווה להטלת מטבע . מה שיפה אצל אייל הוא לא רואה ממטר נכשל פעם אחרי פעם בצורה צורמת בניחושים וקובר אותם בתוך הזיכרון קצר מועד של הטבע האנושי או בכל מיני טיוחים של צפרדעים וכוכביות .אייל גורביץ לעולם לא הוכיח למרות שהוא מתיימר שהוא חזאי שהוא יודע טוב יותר מכל משקיע אחר .אייל מוכר מוצר שהטבע האנושי אוהב אשליות בדיוק כמו כול הקרוא בקפה או רואה בכוכבים ובקלפים האייל כביכול רואה בגרפים את מה שהוא רוצה לראות ודעתו הסובייקטיבית ומוכר לאנשים כאלו העתיד מגולם לפחות מעל הדרגה האקראית שבפועל הגרף הולך אחרי אייל ודעותיו והוא לא עולה בהסתברות על ניחוש שהיה חג שמח .
    סגור