פרסום ושיווק

פרפל פותחת שנה עם לקוחות חדשים: JEEP ו-SpaceIL ביניהם

כמו כן החברה תטפל בתקציבי הסושיאל והדיגיטל של רשת הסטוק היפנית MINISO שנכנסה לאחרונה לארץ, חברת מימון ישיר ועמותת לתת
משה בנימין |  1
פרפל (צילום אוריין קספר)
סוכנות הדיגיטל פרפל בבעלות אורי מנדי, אור כצנלסון ויואב מאור פותחת את השנה העברית עם 5 לקוחות חדשים. ביניהם SpaceIL העמותה הישראלית שעובדת על שיגור חללית ישראלית ראשונה לירח בפברואר 2019, וחלק הסושיאל של מותג רכבי השטח Jeep. 
בנוסף החברה צירפה ללקוחותיה את MINISO, רשת חנויות הסטוק היפניות שכבר פתחה 2 חנויות בישראל, באשדוד ובקניון עזריאלי תל אביב. עוד הצטרפו למשרד התקציבים של מימון ישיר ועמוד הפייסבוק הבינלאומי של עמותת לתת, שבמסגרתו תנהל פרפל את  קידום פעילות התרומות בקרב חובבי ישראל ברחבי העולם.
אלעד שמעוני, שותף וסמנכ"ל לקוחות בפרפל: "שנה אחר שנה, אנחנו רואים את ההתחזקות של פעילות המותגים במדיה החברתית. אנחנו גאים ומברכים על הצטרפותם של לקוחות מרתקים אלו ומודים להם על האמון והבחירה בפרפל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הרצל נדחק לתמונה... (ל"ת)
    כותל 02/10/2018 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור