פרסום ושיווק

תקציב היח"צ של טוויטר יטופל ב-GKPR של מאט קריגר

קריגר אישר לאייס כי משרדו זכה ויטפל בתקציב היח"צ של הרשת החברתית, שהתנהל בחודשים האחרונים מתחת לרדאר
משה בנימין | 
טוויטר (צילום גטי אימג'ס)
קצת יותר מחודשיים לאחר הפרסומים על כך שהרשת החברתית טוויטר מנהלת בישראל מכרז לאיתור חברת יח"צ עבור השוק הישראלי - אפשר להודיע רשמית כי הזוכה במכרז היא חברת GKPR הבינלאומית שבראשה עומד מאט קריגר (Matthew Krieger).
היום (יום ג') אישר קריגר לאייס כי משרדו הוא הזוכה במכרז על התקציב שהתנהל בחודשים האחרונים מתחת לרדאר, והפך לשיחת היום בקרב חברות היח"צ המובילות בישראל שניסו להשתחל לתוכו כמתמודדים. קריגר לא נידב פרטים נוספים על התקציב שנחשב לנחשק מאוד מעצם העובדה שמדובר במותג בינלאומי, יוקרתי, בעל "זכויות ראשונים" בתחום הסושיאל. יתרה מכך מדובר באתגר מקצועי שכן טוויטר מעולם לא הצליחה באמת לתקוע יתד בישראל.
יעדיה של טוויטר נוגעים לשוק המפרסמים ולשוק הרחב. מצד אחד החברה שלא מחזיקה בישראל נתח שוק משמעותי בפרסום בסושיאל תנסה לחזק את מעמדה בקרב המפרסמים ובמקביל תנסה לשפר את מעמד המותג וחשיפתו בקרב הקהל הרחב. 
הניסיון האחרון של טוויטר לפעול בישראל באמצעות נציג מקומי ייעודי הגיע לסיומו בינואר 2017 אז החליטה החברה להשהות את פעילותה בשוק המקומי ולסיים את ההתקשרות עם דוד אברהם, עיתונאי וואלה לשעבר. אברהם שעבד ממטה החברה בברלין, גויס לחטיבת המדיה של החברה במטרה להגדיל את היקף המשתמשים בישראל באמצעות שיתופי פעולה ופעילויות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה