שיווק ופרסום

שלי שמיר קינן מקוקה-קולה נבחרה לאשת השיווק של ספטמבר

שמיר קינן נבחרה בזכות מהלך הקיץ WOW TOUR שיועד לצעירים שהתנדבו בקהילה ויכלו לזכות במסע בארה"ב ובהשתתפות באירוע הקיץ של המותג
משה בנימין | 
שלי שמיר קינן. קוקה-קולה ישראל (צילום עידו איזק)
שלי שמיר קינן, סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ישראל, נבחרה לאשת השיווק של חודש ספטמבר 2018 על ידי איגוד השיווק הישראלי בזכות מהלך הקיץ החברתי-חווייתי לבני נוער: "2018COCACOLA WOW TOUR 2018". 
ה-WOW TOUR של קוקה-קולה היה מהלך הדגל של המותג בקרב הצעירים כשהוא נוגע ב-2 רבדים: שינוי במובן החברתי עם התמקדות בהתנדבות ועשייה חברתית ושינוי תפיסתי  שבו המטרה היא לשמור על אטרקטיביות ונחשקות גבוהה בקרב בני הנוער ובתוך כך להניע אותם לעשייה משמעותית. 
מהלך הקיץ יועד לצעירים בגילאי 16-18 ובמסגרתו המשתתפים יכולים לזכות בפרס הגדול "wow tour" שבו נבחרת של צעירים יוצאת למסע חוויות חלומי בארה"ב. בעוד כל שאר המשתתפים זוכים לקחת חלק באירוע קיץ של קוקה-קולה עם הופעות מוסיקה של אמנים בינלאומיים.
מהות הפעילות אשר הובילה את המהלך, במנגנון עצמו וכן ברמה התקשורתית השיווקית הייתה המרכיב החברתי-התנדבותי תחת הקונספט: "כשעושים טוב, יוצאים WOW".  בשורה התחתונה, תוצאות הפעילות עמדו על 38,000 בני נוער שנרשמו לפעילות, 24,655 בני נוער שהתנדבו ו-107,053 שעות התנדבות שנצברו יחד. 
"שלי שמיר קינן הובילה את המהלך החדשני בתולדות המותג קוקה-קולה לצד הקמפיין שנלווה לו. הפעילות מהווה אבן דרך משמעותית בעשייה השיווקית של המותג. מדובר במהלך שובר מוסכמות ופרדיגמות, ופורץ גבולות בכל הקשור לדרך המסורתית בתקשור מותג בסדר גודל של קוקה-קולה", כך מסבירים באיגוד השיווק הישראלי. 
שמיר קינן משמשת כסמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ישראל מזה כשנתיים ולה ותק של למעלה מ-10 שנים בקבוצת החברה המרכזית למשקאות קלים. בעבר שימשה שמיר קינן כסמנכ"לית השיווק של המותגים קרלסברג ונביעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה