פרסום ושיווק
דלתא ואדלר עם "פרסומת שיר" שמזכירה את yes
הטרנד לא עוצר: חברת ההלבשה התחתונה עלתה היום עם פרסומת שמזכירה את קומסי קומסה של yes במוזיקה, בסט ובריקוד ההמוני
מגיפת פרסומות השירים שתקפה את הפרסום הישראלי והדביקה את המפרסמים ממשיכה. האחרונה לצאת עם פרסומת שהמסר השיווקי שבה מועבר באמצעות באס עצמתי ופזמון חוזר היא חברת ההלבשה התחתונה דלתא שיצאה היום (ה) עם קמפיין לקולקציית הפיג'מות של המותג.
יש דמיון רב בין הפרסומת של דלתא, לפרסומת המוזיקלית של yes - קומסי קומסה - בכיכוב סטפן לגר ו"אמלי בן סימון" שהייתה בין המצליחות ביותר במסגרת הטרנד. הדמיון בין השתיים בא לידי ביטוי בהפקה המוזיקלית שמתחילה בקלידים אלקטרוניים ומתפתחת לקטע שנשמע כמו "פצצת מועדונים" לקהל הצעיר. אפשר למצוא קווים דומים גם בסט - זירת ההתרחשות שנראית כמו האנגר תעשייתי או חניון נטוש שהמוטיב המרכזי בו הוא הבטון החשוף, וכן בסצנות הריקוד ההמוניות.
מאחורי הפרסומת עומד אדלר חומסקי, משרד הפרסום ששכלל את טרנד השירים והפך אותו להצלחה מרשימה עם "הדודה והדוד" לבזק בכיכובן של נועה קירל ואגם בוחבוט ו"בוקר טוב, בוקר טוב" אף הוא לבזק בכיכובם של עומר אדם וגידי גוב.
קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן
סמנכ"ל לקוחות - אלעד הרמל
אחראית קריאייטיב - אידה מרקוביץ'
קופירייטרים - אידה מרקוביץ', עידו כהן
ארטדיירקטור – יוסי אבן קמה
סופרווייזרית - סנדרה גיטר
תקציבאית - נועה דבוש
מפיקה – נעמה בלז
פלנרית – איילת אספורמס
תודה רבה למחלקת טראפיק האלופה, סטודיו ביצוע וסטודיו דיגיטל
מדיה - שירי פרידמן, עינת מוניס
אינטרקשן – יפית בר, אלירן מניה
במאי – רם ברוך
חברת הפקה - מיאלמה
בית פוסט – ברודקאסט
מוזיקה – ג'וני גולדשטיין
סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן
סמנכ"ל לקוחות - אלעד הרמל
אחראית קריאייטיב - אידה מרקוביץ'
קופירייטרים - אידה מרקוביץ', עידו כהן
ארטדיירקטור – יוסי אבן קמה
סופרווייזרית - סנדרה גיטר
תקציבאית - נועה דבוש
מפיקה – נעמה בלז
פלנרית – איילת אספורמס
תודה רבה למחלקת טראפיק האלופה, סטודיו ביצוע וסטודיו דיגיטל
מדיה - שירי פרידמן, עינת מוניס
אינטרקשן – יפית בר, אלירן מניה
במאי – רם ברוך
חברת הפקה - מיאלמה
בית פוסט – ברודקאסט
מוזיקה – ג'וני גולדשטיין
תגובות לכתבה(15):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
11.פרסומת מכוערת וטיפשית!יסמין 11/10/2018 23:15הגב לתגובה זו0 0לא ייתכן שאהבתם אותה.סגור
-
10.פרסומת מזעזעתגלית 08/10/2018 22:19הגב לתגובה זו0 1חור בראשסגור
-
9.פרסומת מגניבה השיר והתוכן (ל"ת)ח 08/10/2018 19:35הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.ומי הדוגמנית?איש 08/10/2018 08:51הגב לתגובה זו2 0כל כל הרבה קרדיטים חוץ מהפרזנטוריתסגור
-
אליאנה תדהר (ל"ת)אלונה 08/10/2018 22:46הגב לתגובה זו1 0סגור
-
הייענצצה 08/10/2018 17:01הגב לתגובה זו1 0אליאנה תדהרסגור
-
7.משה בנימין אולי דיסייד קיק 07/10/2018 22:36הגב לתגובה זו2 0הענף שלנו חולה. ואתה ממש לא עוזר. אפילו מזיק. זה צהוב זה נמוך אפס ערך עיתונאי סתם לעצבן....אתה יודע מה אפילו לא ברנזאי...לא ניתוח של הקמפיין ... סתם התייחסות רדודה... אתה יודע מה זה גם אפילו לא קומסי קומסה.. אם כבר דיס איז אמריקה ואז תייצר שיחה על השפעות של זאנרים על פרסום איפה נמתח הגבול ועוד ועוד...אבל לא. בדיוק כמו "כתבת הכפילים" אתה מייצר שיחה שטוחה נמוכה וקטנה שמעודדת טוקבים זהים. שלא תגמור כמו פורום תפוז. כמו מיזבלה. בחייאת משה תהיה עיתונאי אחראי. תרימי.סגור
-
6.מי זאתרפי 07/10/2018 20:42הגב לתגובה זו0 0מה שם של השחקנית?סגור
-
5.מגניייב פרסומת ממש מגניבה??שי 05/10/2018 11:32הגב לתגובה זו1 0זה לא פיגמהסגור
-
4.ומה עם העתקת הסלוגן מאופטיקנה של גיתם מלפני שנתיים?מתקטננת 05/10/2018 10:34הגב לתגובה זו1 1Respect your sleep = Respect your eyesסגור
-
3.אחראית קריאייטיב (ל"ת)שולי 04/10/2018 15:40הגב לתגובה זו5 1סגור
-
אבל יצא יפה (ל"ת)אין לי מושג מזה 05/10/2018 17:22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
קריאטיב (ל"ת)נועם 04/10/2018 22:15הגב לתגובה זו4 0סגור
-
2.אתה מתאמץ למצוא קשררזי 04/10/2018 14:45הגב לתגובה זו1 0מעבר לזה ששניהם שירים אין שום קשרסגור
-
1.מה הקשר ליס??? (ל"ת)סטפן 04/10/2018 14:00הגב לתגובה זו0 0סגור