שיווק ופרסום

אחרי לפמ ואדלר חומסקי - מורן באליק מצטרפת ל'ספלאש'

בשנה האחרונה שימשה באליק כסמנכ"לית לקוחות ב-Interaction מבית אדלר חומסקי
משה בנימין |  1
מורן באליק (צילום יח"צ)
מורן באליק, לשעבר מנהלת הדיגיטל של לשכת הפרסום הממשלתית, מצטרפת לסוכנות הפרסום ספלאש ותמונה לסמנכ"לית Growth.
באליק עבדה במשך כ-9 שנים בלפמ ובתפקידה האחרון הייתה מנהלת הדיגיטל וחברת הנהלה. לאחר שפרשה מלפמ עבדה גם ב-Interaction מבית אדלר חומסקי שבו שימשה כסמנכ"לית לקוחות במשך השנה החולפת. 
ספלאש שהוקמה לפני 9 שנים על-ידי אייל מרקוס מתמחה בניהול סושיאל וקמפיינים בעולמות תוכן מורכבים, ובפניה לקהלי יעד ממוקדים, בישראל ובחו"ל. החברה מטפלת בלקוחות כגון IBM Israel ,SAP, פייסבוק ישראל, אמריקן אקספרס, Medtronic, מוזיאון העיצוב בחולון, Points of You, ועוד.
מנכ"ל ספלאש, אייל מרקוס: "זיהינו שממש כמו סטארטאפ בצמיחה, אנחנו מחפשים דמות בעלת ניסיון שתוכל לסייע לצמיחה של ספלאש בעולמות המורכבים, ובמיוחד בקמפיינים בינלאומיים. זכינו להביא אלינו את מורן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מורן באליק אלופה
    יעל 10/2018/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה
    סגור