פרסום ושיווק

"השווקים גמרו לעלות. מה שקרה אתמול זה הסימון"

"מה שהולך להיות בדקס זה לא עיטוש קטן. זה לא הולך להיות נעים", אייל גורביץ' המנתח הטכני של Bizportal מתייחס לירידות החדות במדדים המובילים בארה"ב, אירופה וסין - צפו בניתוח המיוחד
עדי ברזילי |  93
אייל גורביץ' (צילום Bizportal, Istock)
אחרי הירידות החדות אתמול, אייל גורביץ' מנתח את כיוון ה-S&P500, את העליות בשוקי האגח האמריקאי, הדאקס התנודתי ושנחאי שצללה הבוקר יותר מ-4%. בנוסף, ניתוח טכני של 2 מניות דואליות מעניינות: טאואר שקיבלה המלצת קניה מג'פריס ופריגו שהחליפה מנכ"ל.
צולם ביום חמישי 11.10.2018
 
תגובות לכתבה(93):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 71.
    זהירות רבותי זהירות..!!
    אבינועם 28/10/2018 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משקיעים תזהרו מהמלצות גורביץ...אני כמעט הפסדתי את כל התיק שלי בעקבות המלצתו ,,,,אבל ברגע האחרון התעשתתי ו נשארתי עם ההשקעה שלי וכל ניצלתי מאבדון..!! מסתבר שכל ההערכות שלו הן על פי "הבקבוקים" על הגרף.....
    סגור
  • 70.
    לא מבין איך הוא לא מליונר ועדיין עובד (ל"ת)
    נו 19/10/2018 20:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 69.
    גורביץ בדיחה
    דמי 16/10/2018 23:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תמיד יש לעשות הפוך ממה שהוא אומר
    סגור
  • 68.
    השאלה הגדולה היא מתי כבר יראו לך את הדרך החוצה.
    fishko 16/10/2018 22:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אומלל המשקיע שלקח אותך ברצינות .
    סגור
  • 67.
    לא מבין איך נותנים לו במה (ל"ת)
    גורביץ בדיחה 16/10/2018 20:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 66.
    חהחהחה...
    גמרו לעלות? 14/10/2018 19:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חכו מה מחכה זוהו משפט עדין נגמרי הנשקים של הבנקים המרכזיים בכללל העולם עשור אבוד מחכה
    סגור
  • 65.
    נפילה מצוק
    גמרו לעלות? 14/10/2018 19:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גלי צונמי הרס וחורבן צפוי בכל כלכלות עולם האשמים נגידי הבנקים ארהב אירופה סין יפן שימוש בהדפסות היה בהיסטוריה גרם להרס חורבן מלחמות מלחמת עולם שנייה פרצה עם פרוץ המשבר הכלכלי באירופה ובכל העולם כולו נגידי הבנקים הם האשמים כמי גרינשפן ב08 בריבית האפסית שהנהיג כעת כולם בחגיגה שתסיים בחורבן כלכלי בכללל
    סגור
  • 64.
    הגדולה בהיסטוריה
    ההדפסות הכסף 14/10/2018 19:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל המדינות הגדולות גרמה לערכים מוגזמים לנכסים אינפלציית מחירים לנכסים היא הרסנית קטלנית ביותר אין חדש תחת השמש יצירת כלכלת בועות היא הרסנית משבר אירופה 2012 חוזר גלי צונמי ישטפו את כלכלות עולם הרס חורבן
    סגור
  • 63.
    שלושה דברים קטלניים
    שילוב 14/10/2018 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1) אשראי פרוע ומנופח 2) מחירי נכסים בועתיים 3) סיום עשור כלכלי סייקל כלכלי. 4) מצב פסיכולוגי רמת הפחד עלתה משמעותית מדד הvix . 5) עייפות של סייקל ארוך בשווקים כאשר את המומנטום נותנים הבנקים המרכזייםנגמרה להם התחמושו ( כמה דרגי יכול להדפיס?)
    סגור
  • 62.
    של ערכים מנןפחים
    שילוב 14/10/2018 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הן ריאליים הן פיננססיים ואשראי מנופח קטלני מאוד השווקים יצטרכו לספוג ירידות משמעותיות בשנים הבאות
    סגור
  • טען עוד
  • 61.
    מלך האגחים אמר
    גפריי גונדלך 14/10/2018 18:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב6.16 השווקים בפסיכוזת המונים האגחים היו בתשואות 1.48 10 שנים טען סופר בועה אגחים היום זה 3.2אמר התשואות 3.5 יהיו ברמות אלו בריבית פד עולה מדרגה חברות עמוסות אגחים יתקשו ימחקו חברות זומבי וכל פירמידות אשראי כדאי לשמוע למי שאמר והתקיים
    סגור
  • 60.
    המתינו ליום שני בלילה, שם נקבל את התשובה
    Sassi6 14/10/2018 03:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברים, הופתענו, העליות חזרו, אין לי ספק כי בימים ראשוןשני נראה עליה יפה ומכובדת לת"א, מה גם שיש אפשרות שהמינימום הלוקלי התקבל לתיקון של וול סטריט, אממה לא לעשות? לא לקנות בכל מחיר, לא לקנות בכל הכסף, כי יש מצב שזו הייתה אך ורק מדרגת עצירה טכנית במהלך התיקון, אז המתינו ליום שני בלילה, שם נקבל את התשובה, תודה
    סגור
  • אוקיי, מה היינו אמורים לראות
    אורי 16/10/2018 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חולה על כל הנביאים
    סגור
  • 59.
    גורביץ מזגזג
    רותם 13/10/2018 17:11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    גורביץ רואה יורד מיד שולף השווקים כבר לא יעלו..רטאה עליות אז השטק בדרך למעלה
    סגור
  • 58.
    הוא אייל ג.אינו מבין
    צחי אליהו 13/10/2018 09:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אינו מבין כלום בשוק והוכח שהיה גל 6 ואנו לפני גל 7. פשוט מטעה במכוון המשקיעים ואינו מבין כלום
    סגור
  • 57.
    עולה יפה הנסדאק (ל"ת)
    הפוך גוטה נפוך 12/10/2018 17:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 56.
    מי שגמר בטוח זה אתה.אתה מגוחך לגמריי. (ל"ת)
    גורביץ אתה גאון.חחחחח 12/10/2018 16:53
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • שוק ההון
    בכר שמואל 13/10/2018 10:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני מבקש תפסיק לנתח אתה לא יודע שום דבר בכלכלה
    סגור
  • גורביץ שחצן
    מיכאל 13/10/2018 09:00
    הגב לתגובה זו
    5 1
    גורם רק נזקים. אמר גמרו לעלות בום טראח עליות כמעט 3 אחוז. נזק ממשי
    סגור
  • מקווה שמכרת את השורטים לפני הירידות
    הלוזר 13/10/2018 08:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק אתה אשם בהפסדך
    סגור
  • לא להיןות בשורטים (ל"ת)
    טומי 13/10/2018 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    הכותרת מאתמול ומה קורה היום .פשוט גאון אתה (ל"ת)
    גאון שכמוך גרבץ 12/10/2018 16:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • איך עוד פעם זלזלת ושוב הפסדת (ל"ת)
    כואב לך , אה ? 13/10/2018 08:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    הכותרת של הכתבה מטופשת ומטעה קוראים שאינם מבינים את שוק
    מה זה משנה 12/10/2018 15:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פשוט כותרת מטופשת
    סגור
  • 53.
    פליפ לאפ
    אורקל 12/10/2018 15:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מעניין,רק לפני ימים אחדים אותו גורביץ הסביר בתחזית, למה השוק ימשיך לעלות.ועתה, על פי משב הרוח ...ההפך.
    סגור
  • 52.
    איל 28 תגובות מתוכם 27 תגובות שליליות
    משה 12/10/2018 14:20
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לגבי הניחושים הכושלים שלך זה אומר דרשני גדול !!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 51.
    שוקי
    הוא בטח כועס 12/10/2018 14:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בטח גורביץ פותח את האתר ורואה את הניתוח של עצמו ואומר, מי זה הטיפש הזה שכותב את כל השטויות האלו.
    סגור
  • 50.
    מה שהיה צפוי:הדאו גו'נס איבד ב 5 ימים כ7% -זה זמני
    ייאי 12/10/2018 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכלכלה האמריקאית במצב טוב מאוד. התיקון היה צפוי.הדאו גו'נס איבד ב 5 ימים כ7% - זה זמני.בתוך כשבועיים ירידה זו תמחק.
    סגור
  • 49.
    אתה פשוט ליצן החצר (ל"ת)
    היום חזרו העליות 12/10/2018 13:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 48.
    אנונימי
    אייל 12/10/2018 13:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ממש חוצפה יש לו , בכל פעם משנה את הדעה שלו לא יציב ולא עקבי.בכל ניתוח שלו הוא סוגר את כל האופציות לכל כוון כך שאם ירד והידד כמו שחזיתי השוק לכוון למטה ואם יעלה , יגיד כבר אמרתי לא אחת השוק לכוון למעלה .תעזוב אותנו מהשוחות שלך לך תדוג דגים בים המלח.
    סגור
  • 47.
    התחזיות של גורביץ - ממש בינגו !!
    דר ח .נטריש 12/10/2018 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 4
    תחזיות ממש מדויקות !!
    סגור
  • 46.
    דירות להשקעה
    משקיע 12/10/2018 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעבירו כסף לנדלן משקיעים. בחיפה דירות מ 300 א'. תשואה מובטחת. ולא כמו הבורסה פעם עולה ופעמיים יורד. המחירים עולים. ואתה מרויח
    סגור
  • 45.
    לערמות המלעיזים
    גדולבתורה 12/10/2018 13:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה חשוב להעביר ביקורת...אבל...יש דרך וצורה לעשות זאת....השפלות וגידופים הם ממש לא הדרך!!איני מדבר רק על מר גורביץ שעושה כמיטב יכולתו להעביר אינפורמציה..לפעמים טובה ולפעמים פחות..בכלל נהוג במקומותינו לקלל ולקלס ולבעוט ולהשחיר ולהתחזות ועוד כהנה וכהנה. אז אנא ונא מכם..גלו בגרות ואיפוק ונסו להתגבר על היצר של להגדיל עצמך על ידי השפלת והקטנת "היריב"..אתה רוצה..בבקשה ..הלל את עצמך ושמור איפוק לזולתך. שבת טובה וקחו הרבה הרב אוויר עמכם..תיזדקקו לו רבות בהמשך.
    סגור
  • 44.
    לכל המגיבים גורביץ הוא אחד מבעלי המניות בביזפורטל
    אסף 12/10/2018 13:02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אז כל מי שתוהה איך ולמה נותנים במה לבנאדם הכושל הזה ששלח אנשים לקנות מניית אפריקה ישראל בשער 15000 וזו רק דוגמא אחת אז תבינו למה הוא אחד הבעלים של ביזפורטל.עכשיו לעניין הבנאדם בתוך חודש ימים 4 פעמים שינה דעה עולה יורד עולה עולה יורד בשורה התחתונה אני אמרתי נסדק 8000 כנראה אנחנו סיימנו לעלות
    סגור
  • 43.
    יום ראשון המעוף יטוס 3 אחוז (ל"ת)
    עמית 12/10/2018 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    העליות מגיעות .שנה שוב את דעתך בהתאם.חחח (ל"ת)
    למר גורביץ 12/10/2018 12:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 41.
    אני דווקא מצדיע לגורביץ
    Fisherkung 12/10/2018 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 7
    על האומץ וההחלטיות
    סגור
  • 40.
    יום של עליות
    במבה 12/10/2018 12:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היום הולך לעלות. שיתקע לך גורביץ
    סגור
  • 39.
    הפעם גורביץמבריק!!!
    ציפי 12/10/2018 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    השווקים גמרו לעלות. מה שקרה אתמול זה הסימן. הוא גם יודע להגיד שרמת הסיכון עלתה. מי גאון של אמא?
    סגור
  • 38.
    אייל המורה לכיתה א מחקה לכה אתה קמו טוקי חבל על הסקר
    דוד 12/10/2018 12:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אייל מסכן מי שיתן לך כסף שהשקעיה
    סגור
  • 37.
    לפני המפולת הוא הבטיח שהשוק ימשיך לעלות (ל"ת)
    זכרון קצר 12/10/2018 11:53
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 36.
    שיטה להצלחה
    רועי 12/10/2018 11:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תקשיבו לו ותעשו הפוך. כנל לגבי נעם טל.
    סגור
  • 35.
    גם בינואר השנה המדד האמריקני ירד ב-8%, וחזר ועלה ועבר
    גם בינואר ירד 12/10/2018 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את השיא שהיה ב-22.1.2018. גם עתה הוא יעבור את השיא, ואולי בקיץ הבא, כשהריבית תעלה בעוד אחוז שלם, תיתכן מפולת. זאת גם התחזית של המגזין הכלכלי הנחשב "בארונס" שהעריך שבקיץ הבא, הסייקל של העליות יסתיים. לא עתה. השוק עד עתה ירד ב-8%, ואולי יירד עוד 3 עד 5 אחוזים, אולם , כאמור, ישוב ויעלה. בעוד חודש נהיה הרבה יותר חכמים.
    סגור
  • 34.
    הפעם גורביץ קורה היטב את המפה.
    ציפי 12/10/2018 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הוא רואה ירידות וגם מזהיר שרמת הסיכון עולה! "הירידות אתמול הם הסימן"! הוא חושב שהדולר יתחזק אך לא יודע אם עכשיו או בעוד כמה שנים...הוא ממליץ להמנע מלקנות מניות....
    סגור
  • 33.
    עדיף להטיל מטבע
    משה 12/10/2018 10:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ביזפורטל אתם אתר שאמור לכבד את עצמו. הוא עושה ניתוח של ילד ומשאיר את כל האופציות פתוחות תן כיוון וצורת עבודה גורביץ הוא מנתח טכני תן מניות עם יעדים והתנגדויות כמו שצריך
    סגור
  • 32.
    או שכן או שלא. כבר טעית פעם אחת.
    נחיה ונראה 12/10/2018 10:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יתכן שאתה טועה פעם נוספת. לא מאמין בטכני. אם זה היה נכון , היית מיליארדר. עדיין אתה לא. יתכן וזה תיקון של 10%, כי השוק עלה חזק בחודשים האחרונים. עוד חודש נהיה הרבה יותר חכמים. מדד 35 בישראל עלה ב-3 השנים האחרונות ב-4% בלבד(!). ב-11 שנים, מ-2007 הוא עלה ב-25%(!) בלבד. הבורסה האמריקנית עלתה הרבה יותר, ולכן ירדה בחדות.
    סגור
  • 31.
    מר גורביץ, בהמשך לתגובתי הקודמת
    אחת שמבינה א 12/10/2018 10:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם בתחילת הרבעון השני היה תיקון חד בשוק האמריקאי המדדים ירדו הרבה במיוחד הדאו גונס ואמרת גם אז שמגמת העליות הסתיימה והמדדים לפני גל של ירידות והנה המדדים הצליחו להתאושש וכבשו שיאים חדשים וגם הדאו גונס שהיה קשה להאמין שיכבוש שיא חדש, מקווה שגם הפעם המדדים יתאוששו וימשיכו לעלות זה רק משבר זו לא מפולת.
    סגור
  • 30.
    מר גורביץ, כשהמדדים באמריקה היו לפני שבועיים בשיא כל
    אחת שמבינה א 12/10/2018 10:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הזמנים, אם היית אומר אז עכשו רמת הסיכון גבוהה והמדדים לפני תיקון חד כלפי מטה, היית יוצא גדול! אבל אמרת שהכיוון ימשיך למעלה האס אנד פי נראה טוב כל ירידה היא זמנית וגם על המעוף כשעמד אז 1660 אמרת הכיוון למעלה, עכשו אחרי ירידות חדות אתה אומר המצב לא טוב, ועל זה נאמר חוכמה בדיעבד, שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • 29.
    גורביץ אתה בדיחה
    מייק 12/10/2018 09:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שבוע שעבר אמרת שהשוק ימשיך לעלות לפני 4 חודשים דיברת שהשוק ירד וזה לא קרה לך ......אתה לא יותר מקשקשן תפסיק לבלבל לנו את המוח הכל בסדר .......כמה ימי ירידות וזה יעבור
    סגור
  • 28.
    הייתם רוצים להיות שם ,כשגורביץ' יפגע פעם בתחזיתו . (ל"ת)
    גורביץ הוא אידיוט 12/10/2018 09:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 27.
    גורביץ' הוא טיפש.הנרות היפנים כל הזמן משקרים לו. (ל"ת)
    שאלה 9 12/10/2018 09:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 26.
    תעצרו רגע ותקראו את התגובות
    רונן 12/10/2018 08:59
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אני קורא את התגובות ואני ממש בהלם מהקלות של האנשים בהשתלחות מול אייל גורוביץ. בסופו של דבר מדובר על בן אדם אנשים וגם אם הוא טעה, עדיין זו לא סיבה להתבטא כך. יש דרך להטיח ביקורת, אבל בטח שלא על ידי השמצות. תתחילו להתנהג כפי שהייתם רוצים שיתנהגו לבן שלכם.
    סגור
  • 25.
    מעניין אם יש עוד פתאיים שהולכים לקורסים
    משה 12/10/2018 08:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    של הבדיחה הזו שקוראים לה ניתוח טכני או יותר נכון אסטרולוגיה טכנית שכבר בניחוש טוב מניתוח טכני
    סגור
  • 24.
    מזכיר קצת אסטרולוגיה, 50% מצליח לו (ל"ת)
    טלי 12/10/2018 08:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 23.
    חושבת על גורביץ ."הוא מפספס המון .אני לא מבינה מה נסגר" (ל"ת)
    מעניין מה המראיינת 12/10/2018 00:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 22.
    גורביץ מחר מתחיל תיקון מעלה .הגיע הזמן להחליף דיעה שוב. (ל"ת)
    העורב הלבן 12/10/2018 00:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    אני מעריך את גורביץ הוא לא גרידי כמו כל הכתבים פה
    סוחר 11/10/2018 16:00
    הגב לתגובה זו
    1 12
    כל הכתבות פה כמעט היו על זה שכדי לקנות את זה ואת זה ואת זה ולהיכנס לכל מיני סקטורים והזדמנויות. לפחות אייל אמר בחוכמה שהשוק מסוכן ותנודתי ולא לצפות למה שהיה עד עכשיו וצדק. כן , אפשר להתאפק קצת ואז להיכנס זה לכל ה"משקיעים". ראינו את מי שקנה את הדיפ במניות כמו BABA ו FB והרשימה עוד ארוכה.
    סגור
  • לכל המגיבים אייל יודע בדיוק כמוכם.....
    לסוחר 12/10/2018 13:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ניתוח טכני היא שיטה שאין בו ערך יותר מניחוש -אייל מוכר קורסים ששווים לקריאה בקפה ויש עוד פתיים שמאמינים בזה בדיוק כמו שיש עוד בפתאים שמאמינים באלילים . השנה הניחושים שלו כושלים בצורה ומעולם אייל צורמת אולי שנה הבאה הניחושים שלו היו טובים יותר . לעולם אייל לא הוכיח שהוא יודע טוב בכל משקיע מהשורה חוץ מגיבובי מילים חסרות משמעות וניחושים כושלים .
    סגור
  • ל 21. מעריך ??? הגורביץ הזה חרטטן, בושה למקצוע. (ל"ת)
    סוחר 12/10/2018 09:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • מצד שני הוא לא שווה כלום .אז מה זה עוזר? (ל"ת)
    כן הוא לא גרידי 11/10/2018 16:46
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 20.
    מדובר בקורא בקפה ותו לא.הוא על הפנים (ל"ת)
    תפסיקו להקשיב לו 11/10/2018 15:56
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • אני חושב קורא בקפה יש לו ניחושים טובים יותר משל אייל (ל"ת)
    משה 11/10/2018 20:01
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • גורביץ
    שלי 12/10/2018 13:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין לו מושג בשוק ההון
    סגור
  • 19.
    והגורביץ שוב יצא טיפש.חחחח.בדיחה (ל"ת)
    היום עליות.מחר עליות 11/10/2018 15:55
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • טיפש זה מחמאה, מצד שני הפחדה זה עסק טוב שמושך קליקים (ל"ת)
    Max 12/10/2018 12:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אתה יכול לומר שלדעתך הוא טועה. מכאן ועד להכפשה,המרחק רב (ל"ת)
    מדוע ללכלך? 12/10/2018 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 18.
    מעניין אם הוא מאמין באמת בגרפים והשטויות האלה (ל"ת)
    עמית 11/10/2018 15:48
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • השיטה היחידה להרוויח מניתוח טכני זה למכור קורסים
    לעמית 12/10/2018 08:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ותוכנות מחשב בזה אייל מאמין
    סגור
  • הוא בעצמו לא מאמין במה שהוא משווק (ל"ת)
    תהיה בטוח שלא 11/10/2018 16:47
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 17.
    לא יודע למה אבל נראה לי שגורבץ הולך להודות שו שטעה
    אריאל 11/10/2018 14:13
    הגב לתגובה זו
    10 1
    הוא תמיד מנבא את מה שכבר קורה מה הטעםאבל בכל מקרה לא סוף לשוק השוריהכלכלה איתנה
    סגור
  • גם לדעתי השוק השורי עדיין לא נגמר. יתכן שבאמצע השנה הבא
    יוני 12/10/2018 10:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאשר הריבית תהיה גבוהה מאד, השוק עלול לקרוס באמת.
    סגור
  • 16.
    ההצגה הכי טובה בעיר
    בוכה וצוחק כל הדרך 11/10/2018 14:06
    הגב לתגובה זו
    19 1
    גם כדי להיות מגוכך כל כך צריך כשרון . והכי אני אוהב את "כמו שאמרתי" ו"חד משמעית".
    סגור
  • 15.
    לא "אטריד" אתכם יותר
    דוד מירושלים 11/10/2018 13:14
    הגב לתגובה זו
    12 0
    תגובות שלא מתאימות לכם, אינכם מפרסמים. הבנתי את הרמז. יותר לא אכתוב אצלכם. נראה אם זה יתפרסם
    סגור
  • 14.
    גורביץ
    המשקיע השקט 11/10/2018 12:51
    הגב לתגובה זו
    16 0
    אתה עושה מעצמך צחוק, זה פשוט אבסורד שביזפורטל נותנים לך במה.כל שני וחמישי משנה את הדעה שלך וגורם להטעיית משקיעים רבים!תעשו לעצמכם טובה ואל תסתמכו על מה שהבחור הזה אומר, מי שמספק שנים בשוק ההון יודע לא להתרגש מרידות, וגם אם עכשיו תהיה מפולת בסופו של דבר נכנסים קונים בשערים נמוכים, דבר שיאזן את השוק.הנתונים הכלכליים בכל העולם מראים סימנים חיוביים
    סגור
  • השאלה הגדולה היא שאלת הטיימינג. כי השוק יכול לרדת
    המשקיע 12/10/2018 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד 20 או 30 אחוז, ואז ברור שהשוק יעלה, אבל יקח לו המון זמן להגיע לרמה הגבוהה , שבו שהה. לפעמים כדאי למכור בירידות ולהמתין, כמו ב-2008.
    סגור
  • 13.
    הפוך על הפוך (ל"ת)
    הצלף 11/10/2018 12:50
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 12.
    תמיד כשהקשבתי לגורביץ אכלתי אותה, הזהרו. (ל"ת)
    אבי 11/10/2018 12:48
    הגב לתגובה זו
    19 0
    סגור
  • 11.
    המלצת על טבע לפני שבוע מה עכשיו? (ל"ת)
    בן 11/10/2018 12:38
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 10.
    חכם
    levi ovad 11/10/2018 12:35
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אם היית כזה חכם לא היית צריך לעסוק בייעוץ באתר!!!!
    סגור
  • 9.
    תעודת עניות בשבילכם שזה המנתח מספר אחד שלכם .בושה וחרפה (ל"ת)
    לאתר ביזפורטל . 11/10/2018 12:27
    הגב לתגובה זו
    20 1
    סגור
  • 8.
    מתי כבר תכריז על פשיטת רגל (ל"ת)
    חן 11/10/2018 12:27
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • מה הקשר לפשיטת רגל?
    לחן המלעון 12/10/2018 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חוץ מזה הוא שווה כרגע מליארד וחצי דולר. לפני שנה היה שווה רק מליארד לפי מיטב ידיעתי.
    סגור
  • 7.
    באמת שנמאסת .אתה לא מנתח .אתה זיקית .אתה מגוחך . (ל"ת)
    משה . 11/10/2018 12:26
    הגב לתגובה זו
    21 1
    סגור
  • 6.
    חחחחח לפני שבוע אמרת המשך עליות
    יעקב 11/10/2018 12:23
    הגב לתגובה זו
    35 1
    רציתי למכור את התיק אבל הרגעת אותי
    סגור
  • אין לאיש שום ידע בסיסי
    רמי 11/10/2018 12:37
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אייל גורביץ רק מבלבל את המוח אינו מבין כלום.
    סגור
  • 5.
    תמיד אתה מכניס פניקה
    ברוכין אברהם 11/10/2018 12:21
    הגב לתגובה זו
    15 1
    למה אתה בטוח עם הייתה יודע לא הייתה עובד בעבודה זאת הייתה מיליונר אז תפסיק להכניס לאנשים פניקה שיכולים להאשים אותך
    סגור
  • 4.
    זה נהיה מגוחך
    אורי 11/10/2018 12:12
    הגב לתגובה זו
    28 0
    מספיק יום אחד שהשוק יורד 3% והוא ישר קופץ "קריסה, קריסה!" השוק ירד קצת לפני שהאג"ח יהיה אטרקטיבי יותר.
    סגור
  • 3.
    לא!!!
    בבקשה שקט 11/10/2018 12:05
    הגב לתגובה זו
    32 0
    כל עוד אמרת שלא יהיו שיאים ידעתי שימשיך לעלות. ברגע שאמרת שעברנו למגמת עלייה וצפויים שיאים, ידעתי שהעליות נגמרו. וכך אני חושב שצריך להיות. עכשיו מדאיג אותי שנגמרו העליות, כי אתה טועה ב 95 אחוז מהמקרים, ואני מוטרד אם שוב לעשות הפוך ממך, כי תמיד יש את ה 5 אחוזים שתהיה צודק פעם!!!
    סגור
  • 2.
    יאמר.השווקים חוזרים לעלות.פשוט מגוחך (ל"ת)
    ועכשיו אם יהיו עליות 11/10/2018 11:49
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 1.
    עכשיו כולם חכמים
    דוד מירושלים 11/10/2018 11:46
    הגב לתגובה זו
    34 0
    למה אתמול אחר הצהרים לא כתבת זאת? עכשיו לאחר הירידות החדות בארה"ב והחוזים העתידיים שגם שליליים, זה מאוד קל לכתוב כך. ויש כמובן אפשרות שאתה ממש טועה ובתחילת השבוע הבא תהיינה עליות. בכל אופן, מומחה אתה לא
    סגור
  • כי אולי הוא חרטטן ואין לו שום מושג בכלכלה (ל"ת)
    למה ? 11/10/2018 12:26
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • גם מי שיש לו מושג בכלכלה לא יודע מה יהיה, (ל"ת)
    שלמה 11/10/2018 14:33
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • שהוא קובע קביעות ומסכנים אלו שסומכים עלעו (ל"ת)
    הבעיה אצלו 11/10/2018 15:56
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור