שיווק ופרסום

HODL IT: כוכב משחקי הכס בקמפיין בינ"ל של באומן ל-eToro

כוכב הסדרה המצליחה מככב בקמפיין בינלאומי חדש של באומן לפלטפורמת ההשקעות החברתית eToro. המהלך יקודם מחוץ לישראל באמצעות רשת פובליסיס העולמית
משה בנימין |  2
קמפיין eToro (צילום צילום מסך)
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מחזק את מגמת הפרסום הבינלאומי שאותה החל על רקע שיתוף הפעולה עם פייסבוק ישראל. קמפיין חדש של משרד הפרסום (שאינו קשור לפייסבוק) עלה השבוע עבור חברת eToro, פלטפורמת השקעות חברתיות שהוקמה ב-2007 על ידי יוני ורונן אסיא.
החיבור בין הצדדים החל בחודש יולי האחרון ובתחילת השבוע נחשף לראשונה באמצעות טיזר מתוך הקמפיין המלא שעלה היום שבו מוצג כריסטיאן ניירן, כוכב הסדרה המצליחה 'משחקי הכס' בה הוא מגלם את הודור. הקונספט הקריאייטיבי הוא סביב המילה HODL - מונח מעולם הקריפטו המייצג שיבוש של המילה hold ומשמעותו להחזיק בקריפטו ולא למכור אותו. נראה כי לפחות בבחירת השחקן להובלת הקמפיין, באומן הולך על בטוח לאחר שחברת סודה סטרים הוכיחה עד כמה כוכבי התכנית משמשים כעוגן ויראלי בסדרת הקמפיינים שלה מהשנים האחרונות.
מנכ"ל באומן בר ריבנאי, בן מוסקל: "אני שמח על הצטרפות eToro למערך הלקוחות של המשרד. העבודה על הקמפיין שהנו סנונית ראשונה לעבודה המשותפת היא תוצר של התמקדות המשרד בשנה האחרונה בפיתוח יכולות ברנדפורמנס לצורך עבודה עם חברות ישראליות הפועלות בחו״ל". הקמפיין שמיועד להופיע במדיה מחוץ לישראל, יקודם באמצעות פובליסיס העולמית שמשרדיה יהיו אחראים להתאמת הקמפיינים לכל מדינה.  
כיום, בפלטפורמת המסחר eToro משתמשים כ-10 מיליון סוחרים כשהיא מאפשרת בנייה של תיק השקעות אחד המשלב מניות, סחורות, מט"ח, מדדים ומטבעות קריפטוגרפיים כגון ביטקוין ואת'ריום. לצד מסחר פעיל. הפלטפורמה משלבת גם רשת חברתית המאפשרת לסוחרים ליצור שיח סביב מוצרי השקעה שונים, לצפות בתיקי השקעות של סוחרים אחרים ואף להעתיק את אסטרגיית ההשקעה שלהם בלחיצת כפתור. 
 
קרדיטים - לקוח
יוני אסיא- מייסד ומנכ״ל 
ניר שמולביץ - סמנכ״ל שיווק 
אביטל סובול - מנהלת שיווק
שלומי דוביש - קופירייטר 
מור ברקאי - ארט דירקטורית 
קרדיטים משרד הפרסום 
דורית גווילי-COO פובליסיס  בן מוסקל - מנכ״ל
עידן רגב - מנהל קריאייטיב ראשי 
נאור יצחק - מנהל קריאייטיב
עומרי צידון - קופירייטר
שני סופר ואנאי רווה - ארטיות 
נועה שרף- סמנכ״ל לקוחות
שירלי כונקה - סופרווייזרית
מור לויט וניצן כהן פינגרוב - תקציבאיות 
טלי ששון - מפיקה
סמנכ״ל אסטרטגיה- ג׳ו ברוך
סופרוויזרית אסטרטגיה- לורה גויכמן
אסטרטגיית מדיה- רונית שקל
אסטרטגיה - אווה חסון
במאי- רני כרמלי
מפיק - אריאל פרידן
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה כל כך גרוע כל כך לא מצחיק (ל"ת)
    חביב 10/2018/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    במאי ישראלי...הפקה ישראלית...
    מאכזב מאוד 10/2018/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל, הרעיון הבסיסי חביב.
    סגור