שיווק ופרסום
לאחר חצי שנת מכרז: 'יהושע' זכה בתקציב אוניברסיטת אריאל
תקציב הפרסום של האוניברסיטה צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקל, בנוסף לתקצוב נפרד עבור פרויקטים ייחודיים
המכרז על תקציב הפרסום של אוניברסיטת אריאל בשומרון שיצא לדרכו באפריל 2018 הגיע לסיומו לאחר חצי שנה עם זכיית משרד הפרסום יהושע TBWA בתקציב - כך נודע לאייס.
ב-5 השנים שקדמו למכרז טיפל בתקציב משרד הפרסום JWT ישראל ובחלקו, בשנת 2017, גם משרד הפרסום LEAD Ogilvy. ההתקשרות עם יהושע TBWA הזוכה תהיה למשך 3 שנים עם אופציה להארכה. התקציב צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים, לצד חצי מיליון עד 2.5 מיליון שקלים שיוקצו לפרויקטים ייחודיים כגון עידוד גיוס סטודנטים וקמפיין לקהלי יעד שונים.
אוניברסיטת אריאל שבראשה עומד היום פרופסור יהודה דנון, הוקמה ב-1982 ופעלה עד לפני שנים ספורות כמכללה. כיום לומדים בה כ-15 אלף סטודנטים. בנוסף מפעילה האוניברסיטה יחידה ללימודי חוץ והמשך בת"א.
ממשרד הפרסום יהושע TBWA לא נמסרה תגובה לידיעה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.הישג! (ל"ת)שי 10/2018/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.אריאל זה בשטחים הכבושים!משה 10/2018/22הגב לתגובה זו0 3לא הייתי מפרסם אותם בחייםסגור
-
1.יודעים את העבודהאני 10/2018/22הגב לתגובה זו1 0ברכות !סגור