שיווק ופרסום

לאחר חצי שנת מכרז: 'יהושע' זכה בתקציב אוניברסיטת אריאל

תקציב הפרסום של האוניברסיטה צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקל, בנוסף לתקצוב נפרד עבור פרויקטים ייחודיים
משה בנימין |  3
אוניברסיטת אריאל (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של האוניברסיטה)
המכרז על תקציב הפרסום של אוניברסיטת אריאל בשומרון שיצא לדרכו באפריל 2018 הגיע לסיומו לאחר חצי שנה עם זכיית משרד הפרסום יהושע TBWA בתקציב - כך נודע לאייס.
ב-5 השנים שקדמו למכרז טיפל בתקציב משרד הפרסום JWT ישראל ובחלקו, בשנת 2017, גם משרד הפרסום LEAD Ogilvy. ההתקשרות עם יהושע TBWA הזוכה תהיה למשך 3 שנים עם אופציה להארכה. התקציב צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים, לצד חצי מיליון עד 2.5 מיליון שקלים שיוקצו לפרויקטים ייחודיים כגון עידוד גיוס סטודנטים וקמפיין לקהלי יעד שונים. 
אוניברסיטת אריאל שבראשה עומד היום פרופסור יהודה דנון, הוקמה ב-1982 ופעלה עד לפני שנים ספורות כמכללה. כיום לומדים בה כ-15 אלף סטודנטים. בנוסף מפעילה האוניברסיטה יחידה ללימודי חוץ והמשך בת"א.
ממשרד הפרסום יהושע TBWA לא נמסרה תגובה לידיעה. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הישג! (ל"ת)
    שי 10/2018/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אריאל זה בשטחים הכבושים!
    משה 10/2018/22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לא הייתי מפרסם אותם בחיים
    סגור
  • 1.
    יודעים את העבודה
    אני 10/2018/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ברכות !
    סגור