פרסום ושיווק

"השוק בדרך למטה. אם העליות יחזרו - הזדמנות למכור הכל"

"הירידות כאן בשביל להישאר. אנחנו הולכים לתיקון ארוך, מתסכל וכואב", אייל גורביץ' המנתח הטכני של Bizportal בניתוח מיוחד של השווקים בגרפים חודשיים. לאן תגיע התחזקות הדולר?

עדי ברזילי |  153
אייל גורביץ' (צילום Bizportal, Istock)
אחרי הירידות החדות אתמול, אייל גורביץ' מנתח את כיוון הנאסדק, הדאקס התנודתי והבורסה המקומית. בנוסף, עד לאן הדולר ימשיך להתחזק, כיוון הנפט ברנט שירד בשבועיים האחרונים והגיע למחיר של 75 דולר לחבית וניתוח טכני של 2 מניות: צ'ק פוינט ובנק לאומי. צפו
צולם ביום חמישי 25.10.2018
   
(ייתכנו קשיים בצפייה בדפדפן עם חוסם פרסומת)
תגובות לכתבה(153):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 104.
    מיתקפות שטותיות
    תמשיכו לחרטט 04/11/2018 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפור נפל
    סגור
  • 103.
    כאן הפור נפל
    תמשיכו לחרטט 04/11/2018 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם עליות פעם ירידות
    סגור
  • 102.
    כרגיל הטכני מראה בדייקנות מה היה , אך לא מה יהיה
    איל 02/11/2018 08:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנו רואים שאפילו המנתח הטכני הכי מלומד לא מייצר מכך בהסתברות גבוהה מ50% את מה שיהיה.
    סגור
  • 101.
    לגורביץ' יש שליטה בביזפורטל?
    כירורג טכני 31/10/2018 13:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אחרת למה הם ממשיכים לפרסם את הפקה פקה שהוא מנפיק? איזה בלבולי שכל אקראיים השם ישמור
    סגור
  • יש לו חלק מבורסה גרף משהו כזה (ל"ת)
    עמית 01/11/2018 22:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 100.
    1
    1 31/10/2018 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.bizportal.co.il/technicalanalysis/news/article/753221
    סגור
  • 99.
    כשקואה עליות רומר הכיוון למטה וחהיפך (ל"ת)
    עלי 30/10/2018 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 98.
    גורביץ טועה ומטעה כל בזמן ומזגזג (ל"ת)
    עלי 30/10/2018 12:30
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 97.
    גורביץ אצה בין הגרועים שאני מכיר
    איתנר 30/10/2018 12:22
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אסביר הדקס כבר יומיים עולה. חזק מאוד . וולסטרעט ירדה קצת הדקס עולה.
    סגור
  • 96.
    29-10-2018 21:45 נגמרו הירידות (ל"ת)
    יוסי 29/10/2018 22:09
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • טען עוד
  • 95.
    29-10-2018 21:45 נגמרו הירידות (ל"ת)
    יוסי 29/10/2018 21:46
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 94.
    גורביץ ..מה שהיה זה גם מה שיהיה..!!
    אליעז 29/10/2018 08:51
    הגב לתגובה זו
    7 2
    גורביץ הביקורות שאתה סופג רק מגבירים אצלך את "הירידות" וזאת חרף העובדה שאתה יודע כמוני כי אין לכסף לאן ללכת והוא תמיד יחזור לבורסה כי זה טבעו של שוק ההון, פעמיים למטה ופעם למעלה כך היה וכך ימשיך להיות... לכן, לא יועילו כאן "הבקבוקים" שלך על הגרף..!! אני כבר שלושים שנה בבורסה וחוויתי עשרות מפולות גדולות כקטנות ו מעולם לא מכרתי "הכל" כפי שאתה מציע ...ואף פעם לא הפסדתי"
    סגור
  • 93.
    בספק אם הוא מאמין להשקפותיו שלו (ל"ת)
    ההשקפות שלו באמת מטומטמות 28/10/2018 21:33
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 92.
    אנשים רעים
    שלמה 28/10/2018 17:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה שלפחות חצי מההערכות של גורביץ שטויות? נכון (אם היה יותר מחצי זה היה מחשיד אבל סטטיסטית סדר גודל של 50% מראים על ניטליות מוחלטת כמו קריאה בקפה). אם יש לגורביץ יכולת לזהות מפולות שהשוק חווה במיתון רב שנתי? ברור שלא.... יחד עם זאת, אף אחד לא צריך או בטח לא חייב לעשות מה שהוא מייעץ. מי שלא אוהב לשמוע את הניתוחים הטכניים שלו ושל עוד מנתחים טכניים למינהם שפשוט לא ייכנס. למה להשמיץ ולקלל? גם אם ההשקפות שלו מטומטמות, מי שמסתמך על השקפותיו בטרם קבלת החלטות הוא מטומם יותר
    סגור
  • 91.
    הפעם כדאי להקשיב לאייל גורביץ .
    יצחק 28/10/2018 08:07
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אחרי כל כך הרבה טעויות - הגיע זמן פעם אחת - שהוא יהיה צודק. גם שעון מקולקל - פעם ביום מראה שעה נכונה. כדאי להתכונן לירידות . חבל , אבל , אם הפעם הוא צודק - זה יכול להיות כואב.
    סגור
  • 90.
    לעשות מיד הפוך
    מהמלצות "האנ-ליסטים" 28/10/2018 07:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זהו המתכון להרויח , בירידות קונים ובעליות מוכרים , לאורך זמן מי שהשקיע לאורך זמן ולא התנהל בפאניקה מירידות תמיד הרויח !
    סגור
  • 89.
    דווקה כשכולם מדברים על מפולת היא לא תקרה שימו לב נסדק ב (ל"ת)
    אריאל 28/10/2018 01:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 88.
    פירסום מגמתי
    רציונאלי 28/10/2018 00:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איך יודעים שפירסום כתבה הוא מגמתי???????? מראים את הכתבה שוב ושוב ושב במשך שבוע שלם...........כשגורביץ יתבדה ויראה שהשוק חזק מכפי שבוא חשב מישהו יזכור להראות שוב את הכתבה הזו?????
    סגור
  • 87.
    אם אייל אמר שהשוק בדרך למטה,
    אחד 27/10/2018 23:24
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אז או שהשוק ידשדש ,או שהוא יעלה.
    סגור
  • אייל מנחש וברוב הזמן טועה (ל"ת)
    טומר 30/10/2018 12:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 86.
    זה למה אין כמו נדל"ן!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    רק נדל"ן!!!!!!!!!! 27/10/2018 23:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 85.
    שטויות,..... אשרי המאמין
    אליעז 27/10/2018 20:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה גורביץ' , אתם מכירים..?... הוא אומר : "השוק בדרך למטה בשביל להישאר ואם העליות יחזרו , אז זו הזדמנות למכור הכל ..!! וגם את זה אתם בוודאי מכירים...?! פשוט כדי שבעקבות המכירות יחזרו גם הירידום ....ובא למשקיעים גואל ..! כך גורביץ משחר נעוריו עת קיבל תעודת יועץ {אנליסט} לשוק ההון....
    סגור
  • 84.
    בורסה
    אפרים 27/10/2018 19:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עם כל הכבוד לאייל הוא לא נביא.
    סגור
  • 83.
    גורביץ עשה פה לכולכם בית ספר אמר לכם לא להיות גרידים
    סוחר 27/10/2018 18:45
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אחרי הירידות של פברואר והתיקון העוצמתי הוא אמר שאין מה לחפש יותר מידי בשוק וזה כבר לפני שמונה חודשים הוא אמר , מי שלא הקשיב ומכר שם והמשיך לקנות עוד ועוד ועוד אכל אותה במקום לצאת ברווחים יפים מ2017 אני לא אתפלא אם יש פה אנשים שקנו את פייסבוק , נטפליקס , ו נווידיא ברמות שיא ועכשיו הם מופסדים בעשרות אחוזים לפני שהקריסה עוד החלה .
    סגור
  • 82.
    לאייל 20 אחוז מהאתר.השוק במבחן
    בא 27/10/2018 18:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל נראה לי שלא נראה עליות .הפד מפוצץ את הבועה הענקית שעשה .זאת התנהגות רגילה שלו כבר 100 שנה .
    סגור
  • 81.
    צריך לכלוא אותך
    אנליסט 27/10/2018 17:19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אין עליך שום רדוקציה ואתה כותב שנים שטויות שתמיד לא נכונות! מסכן מי שקרא ולהקשיב לך והפסיד מאות אחוזי רווח במהלך השנים...גם הפעם אתה טועה והלוואי שמישהו יתבע אותך על ההפסדים שגרמת ואת האתר הדמיקולו הזה שכל יום רואה רק שחורות בזמן שהשווקים בראלי הגדול והארוך בהיסטוריה!! לא מאמינים?? חפשו בגוגל סקירות שלו מלפני שנה ויותר ותראו אם משהו ממה שהוא אמר אכן קרה
    סגור
  • 80.
    השוק תמיד בדרך למעלה גם אם יש ירידות בדרך (ל"ת)
    יעקב 27/10/2018 16:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 79.
    מי שלא מכר במפולת 2008 הרויח מאות עד אלף אחוזים (ל"ת)
    מנשה 27/10/2018 16:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 78.
    אייל צודק
    זם זם: 26/10/2018 19:25
    הגב לתגובה זו
    2 7
    גם בבלומברג מנתחים כמוהו והצפי הוא לירידות.
    סגור
  • 77.
    אייל---- בשבוע הבא תצרף את השיר לפעמים החגיגה ניגמרת (ל"ת)
    יוסי 26/10/2018 17:13
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 76.
    5 פעמים ראיתי את הסרטון-עושה לי טוב-תודה (ל"ת)
    גבי 26/10/2018 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 75.
    אני קונה בכמויות (ל"ת)
    בא 26/10/2018 16:29
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 74.
    אייל שכחת לכתוב שלא ישכחו את הוזלין עם קרם שיזוף (ל"ת)
    דודי 26/10/2018 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • דודי מה אתה מהקהילה מחפש ? (ל"ת)
    לדודי 26/10/2018 16:43
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 73.
    אין מנוס. צלילה חופשית
    יוסי 26/10/2018 12:51
    הגב לתגובה זו
    4 8
    לא יעזור כלום לאף אחד. החברות מיצו עד תום את יכולת הרווח שלהם. כשחברות כמו אמזון וגוגל מנמיכות ציפיות בסביבה כלכלית שכזו, זה אומר הכול. מכאן הדרך ברורה לכוון אחד גם אם יהיו מדי פעם שיהוקים של עליות פה ושם
    סגור
  • כיל
    בן 27/10/2018 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לגבי כיל? שער המניה יתאים עצמו למחיר האשלג. אולי תרד יחד עם השוק אבל תחזור ותעלה מהר כדי להדביק את הפער בין מחיר המוצר לשעא המניה. במקרה זה אני לא חושב שנכון למכור. חושב שנכון לקנות.
    סגור
  • 72.
    אייל תענוגגגגגג למטההההה (ל"ת)
    יוסף 26/10/2018 12:23
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 71.
    יום א מזנקים מעלה!! בזהרו ממלכודת דבש!!!
    גמילות חסדים 26/10/2018 09:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    השוק זול בטרוף. למי שיש מס' נשים שיממש את המבוגרת ויעשה ממוצעים!!!
    סגור
  • אין שכל אין דאגות (ל"ת)
    יוסי 26/10/2018 14:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • כמה שאתה חכם... (ל"ת)
    וואללא 26/10/2018 13:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • גמילות...
    בחייאת 26/10/2018 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגמל מספיק מעליות מעליות... עת עליות עת ירידות..... עתה עת..... תגמל בחייאת
    סגור
  • 70.
    אייל-אם אתה פוגע הפעם-אני סולח על כל הטעויות (ל"ת)
    מושיקו 26/10/2018 09:01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 69.
    הזאבים
    סנטמנט שלילי 26/10/2018 08:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ברחו שועטים לרחובות וואלסטריט נוסו נוסו חוסו יום הדין יא חלפון יום הדין הגיע
    סגור
  • 68.
    נביא שקר (ל"ת)
    פתאטי 26/10/2018 08:20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 67.
    מותר לאידיוט הזה להטעות אנשים בצורה כזו ? העליות התחילו (ל"ת)
    יעקב 26/10/2018 08:17
    הגב לתגובה זו
    11 6
    סגור
  • אתה טינופת נכון? (ל"ת)
    קוןטארב 26/10/2018 13:19
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 66.
    עם או בלי אייל- המפולת בדרך-לא יעזור לכל המלעיזים (ל"ת)
    משה 26/10/2018 08:07
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 65.
    חחח הוא כמו אסטרולוג, 50% טועה והשאר מניפולציות והסברים (ל"ת)
    טלי 26/10/2018 07:26
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 64.
    מניות הפאנג
    גפריי גונדלך 26/10/2018 06:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    Faangהבלוף שיתפוצץ חזק דעתי מעל50% ערכי שקר כזב
    סגור
  • 63.
    השווקים למטה
    גפריי גונדלך 26/10/2018 06:12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כי התנפחו עי הבנקים המרכזיים הדפיסו טריליוני דולרים הבלןף מתפוצץ
    סגור
  • 62.
    תפסיקו
    גפריי גונדלך 26/10/2018 06:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יחליט כל אחד מה לעשות
    סגור
  • 61.
    אני מעדיף להשכיר דירה בקרבה לת"א ,מאשר להסתכן בבורסה...
    אני מעדיף 26/10/2018 01:00
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אני מעדיף להשכיר דירה בקרבה לת"א ,מאשר להסתכן בבורסה. לא מעניין אותי המחיר של הדירה בעתיד. מעניין אותי התקבול החודשי המובטח.
    סגור
  • ככל שיהיו לך יותר דירות יוקרה צא וחשב
    דבר המערכת 27/10/2018 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שההכנסה החודשית תגדל!!!
    סגור
  • 60.
    איזה שטויות
    סלבדור 26/10/2018 00:26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    באמת גודוביץ איך באמת אבל איך אתה עדין ממשיך עלק לנתח גרפים יא כלום אתה לא פוגע בכלום כבר שנה אבל אני לא חושב שאתה מטומטם אני חושב שאתה אינטריסנט. האינדיקציה הכי טובה היא הפוך מימך יא אפס בן כלום בעל אינטרס אתה שקרן וזה מוכח כבר שנה מה אתה עדין מאמין שאתה קורה את השוק חחחחח יא כלום אתה טועה בכוונה איכס .בא לי מאד לפגוש אותך ברחוב יא גורדוביץ!!!!
    סגור
  • 59.
    תתכוננו למפולת
    הנביא 25/10/2018 22:52
    הגב לתגובה זו
    5 4
    כשהמעוף יגיע ל4000,וייתקן ל3900. כדי להינצל מהמםולת הקרובה תברחו עכשיו!
    סגור
  • 58.
    הולך להיות ראלי אדיר
    הנביא 25/10/2018 22:49
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ראלי סנטה קלאוס. לקראת סןף שנה יש ברך כלל דוחות מעולים. צפייה לרווחים ברבעון שלישי ואחרון לםני סוף שנה.
    סגור
  • אלא רע לכולם (ל"ת)
    אל תקרא ראלי 26/10/2018 08:27
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 57.
    אייל- הפעם אסור לפשל- אני איתך באש ובמים (ל"ת)
    יוסי 25/10/2018 22:26
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • באש תחתוף כוויות ובמים תטבע (ל"ת)
    אריאל 26/10/2018 01:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • תחטוף
    עברית 26/10/2018 10:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חהחההה.... עש מה אתה חושב חטף פתח
    סגור
  • 56.
    אייל גורביץ
    חכם 25/10/2018 21:17
    הגב לתגובה זו
    13 0
    כברכמה חודשים אומר שהשוק ירד בנתיים כבר אני סופר את המיליון השני בזכות כל אלה ששומעים בקולו נכנסים לפאניקה ומוכרים בכל מחיר אייל תמשיך ככה כשתגיד שהשוק עולה אני מוכר
    סגור
  • לאורך שני (ל"ת)
    בדיוק 26/10/2018 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    "השוק בדרך למטה", "אם השוק יעלה"
    יוסי 25/10/2018 20:33
    הגב לתגובה זו
    6 2
    תחליט, או שהדרך למטה, או למעלה
    סגור
  • 54.
    כל כך הרבה טעויות... (ל"ת)
    טלי לוונטל 25/10/2018 20:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 53.
    כלמכך חלש טען בזק 650 טבע 1200 (ל"ת)
    פיני ג. 25/10/2018 20:19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 52.
    לא יוצלח ראה ירד אתמול וקיבל היום (ל"ת)
    פיני ג. 25/10/2018 20:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 51.
    עוד טעויות כמו טבע כמו טאואר ועוד (ל"ת)
    עודד 25/10/2018 20:17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 50.
    כמה גרוע אתה עליות חדות (ל"ת)
    אברהמי מנחם 25/10/2018 20:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 49.
    הוי גורביץ הוי. כשלון ענק
    אברהמי מנחם 25/10/2018 20:10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אתה לא מביןמאת השוק העו תיקונים ונגמר בדרך לשיא חדש
    סגור
  • 48.
    עודנטעויות של גורביץ
    מכאל שטג 25/10/2018 20:07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עליות חדות
    סגור
  • 47.
    שטויות השוניעלה וחזק (ל"ת)
    טומי 25/10/2018 20:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 46.
    גורביץ תעזוב אותנו ליסחור..
    מאיר 25/10/2018 19:17
    הגב לתגובה זו
    11 2
    גורביץ . תעזוב אותנו ליסחו. די כבר . זה כסף שלנו . נעשה בו מה שנירצה ...
    סגור
  • זה לא שלך הכסף זה גנוב (ל"ת)
    לליסחו 26/10/2018 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 45.
    הנה התשובה לגורביץ
    ברוקר 25/10/2018 18:55
    הגב לתגובה זו
    9 2
    לא הצליח לך הפעם ידידי.......השעה 1900..ציטוט כותרת מביזפורטל-"עליות חדות בנסדק" טוב נו..שם לא קוראים עברית..............
    סגור
  • אתה חסר הבנה בשוק ההון ולא קראת את הכתבה
    לברוקר 25/10/2018 23:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז מה אתה אומר? שבשוק יורד יד רק ימי ירידה??? ברוקר, תפתח את הגרף של 2008, שנת מפולת ותספור כמה ימי עלייה היו.יותר מזה, גורביץ כתב לנצל עליה כדי לחסל את הפוזיציות.... אז איך זה יכול לקרות ללא ימי עלייה??
    סגור
  • 44.
    אחוזי פגיעה 0 (ל"ת)
    משחילן סדרתי 25/10/2018 18:38
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 43.
    כותרת מפוצצת ללא שום יעד - אם יעלה למכור !!!!
    דוד הגנן 25/10/2018 18:06
    הגב לתגובה זו
    9 2
    תשובה פשוטה לשאלה פשוטה - כמה לחכות שיעלה 100% או 2% עד המכירה הכללית ??? מצטער כמו תמיד לא רציני !!!! סתם דיבורים !!!
    סגור
  • 42.
    חחחחחחחח
    אריאל 25/10/2018 17:42
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הבן אדם הזה מצחיק אותי....חחחחח....
    סגור
  • 41.
    המצב הביטחוני בצפון חמור מאוד ולא מספרים לנו את זה
    סתם אזרח - לא אנליסט 25/10/2018 17:15
    הגב לתגובה זו
    16 2
    מה שיקבע את כיוון שוק המניות ואת כיוון שוק המט"ח בחודשים הקרובים הוא המצב הביטחוני בצפון שהולך ומתדרדר. ניתוחים מלומדים ורצועות בולינגר למיניהן לא רלוונטיים!
    סגור
  • 40.
    תמיד מנבא מה שקרה אתמול
    עמנואל 25/10/2018 16:54
    הגב לתגובה זו
    8 3
    בחברות ובנקי השקעות כבר מזמן לא מעסיקים אי טכני ים שכאלה. הרנטגן יותר טוב
    סגור
  • בנאדם עם ים ט טעויות (ל"ת)
    רון 25/10/2018 20:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 39.
    לא כדאי לקנות. פשוט לחכות לעליות . הכל יכול
    אלי 25/10/2018 16:44
    הגב לתגובה זו
    2 3
    להישתנות. ואין כאן שום חוקים.
    סגור
  • ועוד איזה חוקים יש..ואם אתה הולך לפיהם אתה מנצח. (ל"ת)
    א. לאלי 25/10/2018 17:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 38.
    אפילו שעון מקולקל מדייק פעמיים ביום
    warren_buffet 25/10/2018 16:44
    הגב לתגובה זו
    11 3
    אפילו שעון מקולקל מדייק פעמיים ביום
    סגור
  • המדריך לניתוח הטכני של אייל
    גמא 25/10/2018 18:15
    הגב לתגובה זו
    13 0
    א.תחילת השנה ניבא ה"נביא" אייל מפולת כאשר המפולת לא הגיע ה"נביא" אייל החל בסיפור אנקדוטי של הצפרדעים שנמצאות בסכנה ממשית בסיר הבישול ב. ש"הנביא" אייל גורביץ ראה שהצפרדעים קופצות בשמחה בתוך הסיר התחיל ה"נביא" אייל להבין שאולי שכנראה שטעה בניחוש ג. לאט ובטוח התחיל ה"הנביא אייל להבין שהצפרדעים בסיר עוד ימשיכו לצהול ולשכשך במים אולי הרבה זמן והתחיל לשנות את דעתו בנחישות "כל ירידה לצורך עליה ד. פתאום לפני שלושה שבועות בערך המדדים התחילו ליפול בחדות ה"נביא" השקר ראה את הנעשה וקופץ על המציאה ומנחש בנחישות שהשוק עומד מפני מפולת חדה לברוח מהר כל עוד אתם יכולים (אולי נכון אולי לא זה לא העיקר ) .ה. ללא בושה התחיל "נביא" השקר עכשיו גם לטעון בחוצפתו שהוא כנראה ראה את זה אי שם לפני 9 חודשים (טוב שרק 9 חודשים ולא שנתיים ) אבל נזכיר לקוראים את הניחוש האחרון שלו לפני המפולת "כל ירידה לצורך עליה . אייל גורביץ הוא לא יותר מקורא בקפה ופותח בקלפים שמנסה למכור את מרכולו .אייל לא ידוע טוב מכל משקיע אחר אייל זה בושה לאינטליגנציה של הקוראים ממש שרלטן ,המדור האסטרולוגי כבר יותר אמין מהמדור שלו .
    סגור
  • מסכים עם כל מילה (ל"ת)
    אספרגר 25/10/2018 22:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אייל אפילו לא שעון מקולקל הוא טען
    אלפא 25/10/2018 18:03
    הגב לתגובה זו
    12 0
    באופן נחרץ רק לפני 3 ושבועות (לפני הירידות החדות ) כל ירידה לצורך עליה -רק יש אנשים שנוח להם לשכוח את זה ולחשובה שאייל יודע טוב מהם
    סגור
  • הבדיחה הזאת כבר יצאה מהתחת. אין משהו חדש? (ל"ת)
    וואללא 25/10/2018 17:53
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • גם הבדיחה אייל כבר יצאה מהתחת אין משהוא יותר רציני (ל"ת)
    וואללא 26/10/2018 08:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 37.
    גורביץ 51% טועה. אחרת הוא היה מליונר.
    בני 25/10/2018 16:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש הרבה הפטעות בבורסה.
    סגור
  • יש ים הפתהות. (ל"ת)
    נכון 26/10/2018 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    בירידות יש תמיכה טכנית ומיכאן באות עליות. ומי זה
    בני 25/10/2018 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גורביץ שכח לגמרי. אז לא להיתיאש והכל יכול להישתנות.
    סגור
  • 35.
    תלמדו ממהסטוריה
    הסטוריון כלכלי 25/10/2018 16:29
    הגב לתגובה זו
    9 1
    הרבה משברים בהסטוריה נוצרו בעקבות פליטות פה של כל מיני נביאי שקר או כאלה שחשבו שיש להם מונופול על החוכמה...קחו למשל א הכלכלן הבריטי המפורסם מלתוס שחי לפני כ-200 שנה....בנבואת הזעם שלו הוא דיבר כל הילודה בעולם שהולכת ועולה בטור הנדסי בעוד שמקורות המזון רק בטור חשבוני וחזה רעב ומחלות וכמעט מבול.......לשמחתנו הוא התבדה כי מה שהוא לא חזה היה את התקדמות הטכנולוגית העצומה ופיתוח החקלאות והתעשייה אז גורביץ ידידי......תפסיק להפחיד את העדר..........כי אם כולם יברחו וימכרו כבר לא יישאר מנותח שתצטרך לנתח אותו...........ולא בושה לחזור מדברים שנאמרים..והיה מישהו שאמר שכל ירידה היא לצורך עלייה
    סגור
  • מקשקשים האא? (ל"ת)
    היי בוז'ו 25/10/2018 17:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 34.
    פעם ראשונה אחרי 8 שנים צדקת קיבלת בטחון חחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    שימי 25/10/2018 16:26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • איזה צדק רק לפני הירידות טען כל ירדה לשם עליה
    לשימי 26/10/2018 08:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה מה שהוא רוצה שהקוראים יפלו בשרלטנות המילולית שלו
    סגור
  • 33.
    מי שבונה על נבואות גרבץ סופו לגמור בגרבץ (ל"ת)
    למגיב 27 תודה רבה 25/10/2018 16:24
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • ממליץ בחום על הקורסים של אייל ..
    למגיב 25/10/2018 18:16
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בין שאר הלוקשים של הנרות והגלים לומדים שם את הלוקש שהמגמה משתנה התחזית משתנה רק הוא שוכח ללמד אותם שהוא רואה את זה רק לאחר מעשה והוא לא מלמד אותם שגם הם רואים את זה בדיוק כמוהו גם ללא הציורים לכן בטח שהוא לא נותן להם אינפורמציה עתידית כאשר הוא משנה את עורו כזיקית מצויה לאחר מעשה .ואם ניקח ונעשה מטפורה של התחזיות של אייל לתחזיות מזג האוויר זה בדיוק כמו שחזאי נותן תחזית שמחר היה שמש חזקה , אבל למחרת יש סערה חזקה אז החזאי מזג האוויר אומר שהיה למחרת סערה אבל למחרת זורחת לה השמש בחוזקה והחזאי מזג האוויר אומר למחרת שמש וכך אלה ואלה. יש כאלה כמו אש ועוד כמה אחרים שכנראה מסרבים להבין שהתחזיות של אייל הם לא יותר מניחוש פרוע שנכשלים לו פעם אחר פעם והוא רק מדמיין בציור ומפתח הזיות נוסטרדמיות קשות שהוא ראה את זה לפני 9 חודשים .נקווה שזה יפורסם אני האמת כואבת ופוגעת בעסקי השרלטנות לשמה
    סגור
  • 32.
    אתה מלקק תחת ברמות הכי גבוהות שיש (ל"ת)
    למגיב 27 תודה רבה 25/10/2018 16:23
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 31.
    אייל הפעם צודק- הגיע הזמן (ל"ת)
    מישהו 25/10/2018 16:12
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • יש לך זיכרון קצר רק לפני 3 שבועות טען
    למישהו 25/10/2018 18:17
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כל ירידה לצורך עליה
    סגור
  • 30.
    מה אמר אייל מתחילת השנה ....
    הולך 25/10/2018 16:12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    א.תחילת השנה ניבא ה"נביא" אייל מפולת כאשר המפולת לא הגיע ה"נביא" אייל החל בסיפור אנקדוטי של הצפרדעים שנמצאות בסכנה ממשית בסיר הבישול ב. ש"הנביא" אייל גורביץ ראה שהצפרדעים קופצות בשמחה בתוך הסיר התחיל ה"נביא" אייל להבין שאולי שכנראה שטעה בניחוש ג. לאט ובטוח התחיל ה"הנביא אייל להבין שהצפרדעים בסיר עוד ימשיכו לצהול ולשכשך במים אולי הרבה זמן והתחיל לשנות את דעתו בנחישות "כל ירידה לצורך עליה ד. פתאום לפני שלושה שבועות בערך המדדים התחילו ליפול בחדות ה"נביא" השקר ראה את הנעשה וקופץ על המציאה ומנחש בנחישות שהשוק עומד מפני מפולת חדה לברוח מהר כל עוד אתם יכולים (אולי נכון אולי לא זה לא העיקר ) .ה. ללא בושה התחיל "נביא" השקר עכשיו גם לטעון בחוצפתו שהוא כנראה ראה את זה אי שם לפני 9 חודשים (טוב שרק 9 חודשים ולא שנתיים ) אבל נזכיר לקוראים את הניחוש האחרון שלו לפני המפולת "כל ירידה לצורך עליה . אייל גורביץ הוא לא יותר מקורא בקפה ופותח בקלפים שמנסה למכור את מרכולו .אייל לא ידוע טוב מכל משקיע אחר אייל זה בושה לאינטליגנציה של הקוראים ממש שרלטן ,המדור האסטרולוגי כבר יותר אמין מהמדור שלו .
    סגור
  • 29.
    גם שעון מקולקל צודק פעמיים ביום (ל"ת)
    אנונימי 25/10/2018 16:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 28.
    לאייל גורביץ
    אור 25/10/2018 14:58
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אייל נראה שאתה אדם טוב עם לב טוב לכן חשוב לי לתת לך טיפ ברשותך.. כדי שיפסיקו לקטול את הניתוחים שלך אתה חייב להבהיר כל ניתוח וניתוח בצורה מדוייקת ממש לאיזה תווך אתה מנתח כי הרוב כאן סוחרים תוך יומים וניתוחים כאלו עלולים לגרום להפסדים גדולים מה שקרה לי אחת בגללך לכן בשבלך תגדיר מראש בצורה ברורה ומדויקת לאיזה תווך הניתוח הטכני בהצלחה.
    סגור
  • טווח לא תווך.... (ל"ת)
    שי 25/10/2018 19:15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • זה ממש לא משנה לאיזה טווח הכל אותו שטות
    לאור 25/10/2018 18:18
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ניתוח טכני לא עולה על ניחוש גם לקצר וגם לארוך
    סגור
  • טעות. אף אחד לא סוחר יומי. זה טימטום. לשבועיים
    אבי 25/10/2018 18:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לחודשיים וכו".
    סגור
  • מה אתה מזיין את המוח (ל"ת)
    בבר 25/10/2018 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • הסיכוי של סוחר היום להפסיד את כספו הוא מעל 95 אחוז
    לבבר 26/10/2018 08:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לטווח הארוך . אני שואל אתכם האם הייתם קונים כרטיס הגרלה בעשרות אלפי שקלים שהסיכוי שלכם להפסיד בו עומד על מעל 95 אחוז ? ולמה מבחינה סטטיסטית זה הנתון מכוון שניתוח טכני זה אשליית הידע השווה לניחוש
    סגור
  • 27.
    המנתח הטכני הכי טוב בעולם
    באפט 25/10/2018 14:58
    הגב לתגובה זו
    3 18
    שכל הקנאים ימותו
    סגור
  • מהמר הטכני הכי טוב בעולם (ל"ת)
    אלמוג 25/10/2018 16:26
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • אולי רצתה לטעון החרטטן הטוב העולם (ל"ת)
    לאלמוג העיוור 25/10/2018 18:05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • מי צריך מנתח
    ברוקר 25/10/2018 16:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צריך פסיכולוג..לא מנתח.......שמענו כבר שהניתוח הצליח והחולה מת.....במקום שינתח שייתן זריקות מרץ
    סגור
  • 26.
    הפד זאת כנופיה מסוכנת והם לא פדרלים .והם החליטו .טראמפ
    בא 25/10/2018 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לא יכול לעשות להם כלום ,עובדה שהוא רק מיתלונן ולא עושה ,וזאת הסיבה .
    סגור
  • 25.
    תמשיך עם הניתוח הטכני, שאף אחד לא מבין אותך או (ל"ת)
    יעקב 25/10/2018 14:18
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • אין מה להבין למדתי את זה זה קישקוש של אשליות (ל"ת)
    ליעקב 25/10/2018 16:08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 24.
    הוא בדכ טועה ,לא מחובר למציאות ,הבעיה שהפד החליט להפיל
    בא 25/10/2018 14:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    את השוק ,ולכן מה שקורה לא קשור לציורים של גורביץ . הוא בסך הכול תופס כותרות באתר וככה מוכר קורסים בניתוח טכני נבואי .
    סגור
  • 23.
    אתה כרגיל מטעה .בדיוק ההפך (ל"ת)
    אז תמכור 25/10/2018 14:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 22.
    נחכה לסוף השנה לסיכומים !!! (ל"ת)
    דוד הגנן 25/10/2018 14:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    כבר שנים אתה טועה , נראה שכדאי לקנות חברות טובות (ל"ת)
    נו באמת... 25/10/2018 13:50
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 20.
    אלון גל משקיע בבורסה והוא לא כמוך מהמר ומנסה לתזמן.....
    עמית 25/10/2018 13:43
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הוא אומר שקונים לטווח ארוך ולא להתייחס לנפילות וירידות והאמת הוא צודק כי זה משתלם אחרי כמה שנים במקום להפסיד עם הטכני והשטויות האלה.
    סגור
  • 19.
    אבל אייל אמרת בשבוע שעבר שהשוק בדרך לעלייה
    דודי 25/10/2018 13:12
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מה קרה? שוב התהפכת? אתה בעצמך אומר שניתוח מגמה ארוכה צריך לבצע לפי גרף חודשי אז עד שהתחתית האחרונה לא נשברת אין שום שינוי במגמה זה תיקון בלבד
    סגור
  • 18.
    קונים כשזול
    עברי 25/10/2018 13:00
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ירידות שערים הם הזדמנות לקנייה. כשהמחירים נמוכים התשואה על המניות עשויה להיות גבוהה יותר, כיעלו. אז נכון שקשה יותר פסיכולוגית לקנות לתוך שוק יורד אבל דווקא אז ההזמנות טובה יותר. מצחיק כל פעם מחדש איך גורביץ' מטיף בניגוד לרציונל הפשוט הזה (חשבו כמה פעמים במהלך החודשים האחרונים כשהיו עליות הוא אמר לקנות).
    סגור
  • 17.
    קשקוש
    שפוי 25/10/2018 12:46
    הגב לתגובה זו
    15 5
    גורביץ......................שכחת שתמיד אתה אומר כל ירידה לצורך עלייה?
    סגור
  • מה הקשר???
    לא שפוי 25/10/2018 23:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשוק עולה כל ירידה לצורך עליה. בשוק יורד כל עליה לצורך ירידה. ולכן, אייל ממליץ לנצל את העליה הבאה כדי למכור
    סגור
  • באמת אתה לא שפוי מתי ממליץ לאחר מעשה ידביל (ל"ת)
    ללא שפוי באמת 28/10/2018 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    תודה אייל הבנתי
    רובינזון 25/10/2018 12:35
    הגב לתגובה זו
    18 2
    זה הזמן לאסוף מניות לתוך הירידות כי ככל הנראה זה יתהפך בימים הקרובים.
    סגור
  • עליות ואז מפולת
    אש 25/10/2018 13:23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אכן תוך מספר ימים כנראה יהיו עליות ואולי יכבשו שיאים חדשים וזמן קצר לאחר מכן תבוא המפולת. הכל בהסתייגות כי אינני חזאי אבל נעקוב ונראה.
    סגור
  • צודק הבן אדם צריך ..
    לרובינזון 25/10/2018 13:11
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תרופת נוגדי הזיות הוא מאמין לכישלונות של עצמו ומתחיל לפתח הזיות קשות שהוא גם ראה את זה לפני 9 חודשים אפילו שרק לפני 3 שבועות טען "כל ירידה לצורך עליה "
    סגור
  • 15.
    נקננו בתחילת המסחר תעודות ממונפות לונג על נסדק,500,ו-35
    ירון 25/10/2018 12:32
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לשבוע הבא,כשיגיעו עליות חדות.
    סגור
  • נוקנקת קשות (ל"ת)
    יא ראבי 25/10/2018 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 14.
    משוגעים!!!,יש כחודש וחצי של עליות...ואז ברבעון 1 2019
    דודי 25/10/2018 12:25
    הגב לתגובה זו
    12 5
    קריסת כל הקריסות!!!...כשהריבית תגיע ל-3-4 אחוז....השוק ייצנח ב-30-45 אחוז....עד ינואר עליות.
    סגור
  • 13.
    תמיד לעשות הפוך
    חייק 25/10/2018 12:22
    הגב לתגובה זו
    13 1
    ידוע זה שנים
    סגור
  • 12.
    המפחידן הלאומי. כמה פעמים הוא צדק??? פחות מ-50%.
    אבי 25/10/2018 12:15
    הגב לתגובה זו
    16 1
    50% לנחש כל אחד יכול אבל פחות מ-50% ועוד למי שמתיימר להיות מומחה. יכול להיות שיש לו מטרה?? לאאא. לא יכול להיות.
    סגור
  • הבורסה
    דב 25/10/2018 13:49
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אייל גורביץ לא פוגע כבר שנים.אחוז הפגיעה שלו זה 1ל10.למדתי משהו ממנו מה שהוא אומר אני עושה הפוך וכך פוגע ב90%.
    סגור
  • כן יש לו מטרה לייצר פתיחה של הכתבה עם הרבה גולשים
    יחזקאל 25/10/2018 13:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואז הוא מבטיח לעצנו המשך העסקה עם אחוז צפייה גבוה . זאת אומרת משכורת!!!!
    סגור
  • השנה אייל היה חוטף את ה 50 אחוז
    לאבי 25/10/2018 13:08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שנתת לו השנה הניחושים של אייל עומדים אולי ביחס הסתברות על לא יותר מ 20 אחוז ואני מתכוון אולי במניות לא במדדים
    סגור
  • כתבתי "פחות מ-50%", לא זוכר מתי בפעם האחרונה הוא צדק. (ל"ת)
    אבי 25/10/2018 15:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 11.
    הפוך גוטה הפוך
    מישהו 25/10/2018 12:12
    הגב לתגובה זו
    15 0
    אתה רציני? מה שאמרת בתחילת שנה התחיל עכשיו? אז מי שיצא בתחילת השנה לפי ההמלצה שלך הפסיד את ה15 אחוז.. אז מה הועלת בניתוח הטכני שלך??
    סגור
  • 10.
    אייל אומר ירידות חחחח זה הזמן לעליות (ל"ת)
    דודו 25/10/2018 11:59
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 9.
    וואו (ל"ת)
    איזה נחרצות 25/10/2018 11:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    מפספס ב10 חודשים וגם לאיודע אם תיקון או מפולת (ל"ת)
    נהג 25/10/2018 11:57
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 7.
    למה......למהל יילל?????
    מיכל שטרן 25/10/2018 11:53
    הגב לתגובה זו
    9 0
    גורביץ.......מאוכזבת ממך..לא מתאים לך...מי אמר כל ירידה לצורך עלייה?
    סגור
  • 6.
    כבר בתחילת אוקטובר , ניתנו סימנים מובהקים
    zamirco 25/10/2018 11:49
    הגב לתגובה זו
    4 6
    https://www.youtube.com/watch?v=YsKvA9h_Y2c&t=93s זה עדכון ממש לפני פחות משבוע .
    סגור
  • 5.
    6 שנים אני הולך עם ההמלצות שלך לבנתיים הכול הפוך
    גיא 25/10/2018 11:38
    הגב לתגובה זו
    24 3
    כל טיפ שנתת וסחרתי הפסדתי בו כסף תחזיר את המפתחות נפגש בשיאים חדשים סוף ינואר
    סגור
  • אחלא בחור אתה. מתמידן וחרוץ (ל"ת)
    לגיא 25/10/2018 14:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • המסקנה שלי, מה שהוא אומר אני עושה הפוך.
    אבי 25/10/2018 13:25
    הגב לתגובה זו
    10 0
    בגלל זה אני עוקב אחרי הכתבות שלו, ככה אני יודע מה לא לעשות ומצליח להרוויח.
    סגור
  • 4.
    גור לך גור
    רציונאלי 25/10/2018 11:36
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אני עוקב וקורא את גורביץ מספיק זמן......כמעט לא היתה כתבה אחת שלו שלא הסתיימה במשפט הכי מזוהה איתו"תזכרו..כל ירידה-לצורך עלייה"....ידידי גורביץ...גם אני כלכלן ושנינו יודעים שזה לא הכלכלה ולא החוקים היבשים..ולא נרות..ולא קו עליון וקו תחתון ולא מדע מדויק-הכל פסיכולוגיה ואמר את זה גם חתן נובל לכלכלה..ושנינו למדנו במבוא לכלכלה שי מה שנקרא "ציפיות שמאמתות את עצמן"- והכי קל לנבא שחרות כי העדר ייבהל ובאמת יהיה שחור ואז יבואו נביאי הזעם ויגידו אמרנו לכם?.....אז..חכמים..היזהרו בלשונכם....אתן מתעסקים בדמים תרתי משמע
    סגור
  • הבעייה שאייל לעולם לא למד כלכלה הוא לא צריך
    לרציונאלי 25/10/2018 19:23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הרי הוא רואה את הכל בנרות ובציורים בדיוק כמו הפותח בקלפים אייל פשוט לוקה בתסמונת נוסטרדמוס או בתסמונת השרלטולוגיה
    סגור
  • 3.
    מספיק כבר עם נבואות הזעם האלו והפחדת המשקיעים!!!!! (ל"ת)
    אבי 25/10/2018 11:30
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • המשקיעים פחדנים? (ל"ת)
    תגיד לי אבי 25/10/2018 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לשמור את הנבואה התורנית של המומחה הזה. (ל"ת)
    kolnik 25/10/2018 11:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    ישששששד
    יעקב 25/10/2018 11:17
    הגב לתגובה זו
    12 1
    עכשיו אני בטוח שהשוק יטוס למעלה
    סגור