פרסום ושיווק

סגירה אדומה בוול סטריט: הנאסד"ק נפל 2.1%, עצבנות בשוק הנדל"ן

דו"חות מאכזבים לאמזון ולאלפבית העיבו על השוק. טבע השילה 3%, טאואר ירדה 3% דויטשה בנק איבד 3.4% ונפל לשפל חדש. המשק האמריקני צמח בכ-3.5% במהלך הרבעון האחרון
עמית נעם טל |  31
סוחרים בבורסת ניו יורק (צילום גטי אימג'ס)
יום המסחר בוול סטריט נסגר בירידות שערים חדות וזאת לאחר מסחר עצבני במיוחד. כמו בשבועות האחרונים, הנזילות בשוק ממשיכה להיות ברמה נמוכה מאוד, דבר שגרם  גם הערב לתנודות חדות במדדים תוך זמן קצר. הדו"חות של ענקיות הטכנולוגיה אמזון (סימול:AMZN) ואלפבית (סימול:GOOG) העיבו.
מדד ה-S&P500 השלים הערב ירידה של יותר מ-10% מהשיא שקבע בחודש שעבר, והיה למספר רגעים בטריטוריה של "תיקון".
בגזרת הישראליות, טבע (סימול:TEVA) ירדה 3% במסחר עצבני והמשיכה לרכז עניין ברקע לתנודות החדות בימים האחרונים. טאואר (סימול:TSEM) איבדה 3%  וריכזה עניין גם היא לאחר שזינקה אמש בכ-3.7%, אך השלימה מוקדם יותר השבוע צניחה של 56% מהשיא שקבעה לפני פחות משנה. מלאקנוס (סימול:MLNX) קפצה הערב 14% ברקע לדיווח כי החברה שמה את עצמה על המדף למכירה.
מדיניות הבנקים המרכזיים צפוייה להמשיך לעמוד במרכז, כאשר הם ממשיכים להדק את המדיניות המוניטרית המרחיבה במיוחד של השנים האחרונות.  הפד' פרסם אמש בסיום המסחר את הדו"ח השבועי בנוגע למאזנו (לכתבה המלאה). הבנק ביצע אמש צמצום של כ-15 מיליארד דולר משוק האג"ח מגובה המשכנתאות (MBS). בתוך כך, הבנק המרכזי באירופה טען אמש כי "הבנק לא ביצע דיון עדיין בנוגע לתוכנית רכישות חדשה", וזאת למרות שהנתונים הכלכליים באיחוד האירופאי ממשיכים להצביע על האטה.
מאזן הפד' המעודכן, והצפי לדו"ח בשבוע הקרוב
 
 
נתון התמ"ג האמריקני לרבעון השלישי הצליח הערב להפתיע כאשר הצביע על התרחבות של כ-3.5%' גבוה מהצפי שעמד צמיחה של 3.3%. מדובר אמנם בהאטה ביחס לרבעון השני, אך עדיין מדובר בקצב צמיחה גבוה במיוחד ביחס לעשור האחרון.
עונת הדו"חות צפויה להמשיך להשפיע על החברות המדווחות. ענקית הקמעונאות אמזון (סימול:AMZN) צנחה 8% ברקע לאכזבה מהדו"חות (לכתבה המלאה). אינטל (סימול:INTC)   טיפסה 3% לאחר דו"חות חיוביים (לכתבה המלאה). אלפבית (סימול:GOOG) נסגרה בירידות של 2.2% בלבד לאחר שנפלה מוקדם יותר בכ-5%.
סקטור הנדל"ן האמריקני עומד גם הערב במרכז. נציין בהקשר זה את תעודות הסל העוקבות אחר חברות הבניה (סימול:ITB,XHB). התנודתיות בתעודות הנ"ל נמשכה גם הערב. לאחר ירידות של יותר מ-2% בפתיחה המסחר, עברו התעודות לעליות של 2%, אך נסגרו בירידות קלות.
תגובות לכתבה(31):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    מייקי קונה מכירות (ל"ת)
    קיטי 28/10/2018 06:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    מערכת הבנקאות
    גרפריי גונדלך 27/10/2018 20:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אירופה תקרוס הכל שם מחורר בנקים חסרי עמוד שידרה יציבות פיננססית
    סגור
  • 18.
    עדיין
    גרפריי גונדלך 27/10/2018 20:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השוק חלש הירידות פחות חריפות עדיין לא התייצב יתכנו עדיין ירידות
    סגור
  • 17.
    יום א 2/5 למטה ברור (ל"ת)
    ג’יבריל רגוב 27/10/2018 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    לא מבין איך הדולר לא טס למעלה
    מהשה 27/10/2018 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משום מה הדולר לא טס לשער 3.80 לפחות למרות המפולת בבורסה כנראה מישהו באוצר או בנק ישראל מחזיק אותו נמוך באופן מלאכותי
    סגור
  • 15.
    Winter Is Coming (ל"ת)
    סוחר נוסטרו 27/10/2018 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    מי שמכר במופולת ב 2008 הפסיד ומי שלא הרויח מאות אחוזים (ל"ת)
    מנשה 27/10/2018 07:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    אני אומר לכם אירופה נמחצת!!! (ל"ת)
    ויינרייך 26/10/2018 23:15
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 12.
    התיקון הסתיים, שבוע הבא עליות (ל"ת)
    אלון 26/10/2018 23:06
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 11.
    למרות הירידות בוול היום ביום ראשון עליות קלות במעוף (ל"ת)
    שקד 26/10/2018 23:02
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    הכל פתוח, יכולים להמשיך בירידות .... אם השורטיסטים ירצו
    הכל פתוח, 26/10/2018 21:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל פתוח, יכולים להמשיך בירידות .... אם השורטיסטים ירצו זאת. הרי הנאסדק 100 עדיין בעלייה של 200% מהשיא בשנת 2012.
    סגור
  • 9.
    שיפול לכם הכל על הראש .שתפסידו תתחתונים כמו שאני הפסדתי (ל"ת)
    פרופ אבירם(איצ 100) 26/10/2018 21:32
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 8.
    רבותי תפנימו זו מפולת!!!!! (ל"ת)
    יובי 26/10/2018 21:18
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 7.
    לעמית טל
    ברבור שחור 26/10/2018 20:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איזה חברות אמורות לפרסם היום או ביום ב דוחות ?
    סגור
  • 6.
    יום ראשון עליה קלה במעוף (ל"ת)
    אלי 26/10/2018 19:16
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 5.
    מאחל לכולכם שתשארו בלי גרוש .כפויי טובה שכמוכם !!! (ל"ת)
    ד"ר ניר (איצ 100) 26/10/2018 19:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 4.
    כרגיל אצלכם הכל בדרמות !! אמרתם 4 אחוז בחוזים (ל"ת)
    חרטטנים 26/10/2018 18:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    מי מרוויח
    שמואל 26/10/2018 17:39
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אילו חברות מרוויחות מהירידות
    סגור
  • 2.
    הכל בסדר..נעבור את זה ! רק בלי פאניקה כרגיל כאן (ל"ת)
    אלעד 26/10/2018 16:50
    הגב לתגובה זו
    16 4
    סגור
  • הכל הסדר? אולי רק חלק בסדר? אולי בכלל לא? (ל"ת)
    לאלעד 26/10/2018 18:24
    הגב לתגובה זו
    9 7
    סגור
  • ושוב אלעד..הכל בסדר..נעבור את זה . רק בלי פאניקה .. (ל"ת)
    אלעד/ לאלעד 26/10/2018 19:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מצב ומיצוב
    פרופ' אבירם(איצ100) 26/10/2018 16:44
    הגב לתגובה זו
    22 6
    נראה שגם היום ינסה הממשל (לא F.R בפרוש) לשחזר את נסיון ותרגיל ההישרדות של אמש על מנת להציל את( "המפעל ההיסטורי)שהרים שנים והביא לכאוס בכלכלת ארה"ב והעולם...
    סגור
  • כי השוק הולך לחודשיים של עליות .יסתיים בירידה קלה או עליה (ל"ת)
    לך תתאבד 26/10/2018 19:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לקחת קאנביס ? עוד פרופסור כזה ואבדנו..חחחח (ל"ת)
    לך לישון 26/10/2018 19:19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • ואני ממשיך..לא היה ספק הקל שבקלים שנסיונם יכשל מרות...
    ד"ר ניר(איצ100) 26/10/2018 18:05
    הגב לתגובה זו
    15 7
    השווקים ימשיכו לדהור למצולות..וזאת למרות המשטמה של רשעים..כמו שנכתב ביהושוע ט פסוק ז:באו ימי הפקודה ובאו ימי השילם..על רוב עוונך ורבה משטמה.
    סגור
  • תרשה לי לחלוק עליך ד"ר דארט עכוזי אינני מסכים איתך
    ד"ר שקשוקה 26/10/2018 20:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תשנה מקצוע..ד:ר מפוברק
    סגור
  • איך שאתה מתנשא הכל נהיה ירוק.תמיד זה קורה (ל"ת)
    יה חתיכת מנחוס 26/10/2018 19:58
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • נכון..................ואולי לא...................... (ל"ת)
    יש...... 27/10/2018 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • " אל תהיה חכם בעיניך"...תפסיק להתנשא על כולם (ל"ת)
    כתוב גם במשלי. 26/10/2018 18:38
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • " אנחנו סגני אלופים בני 55 ."מה זה שחצנים .איחס (ל"ת)
    חבל שלא קראת אתמול 26/10/2018 19:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • איצ ניר סנדרה ניקול אבירם .כל הסירחון במלוא כיעורם (ל"ת)
    אתה צודק 26/10/2018 19:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור