שיווק ופרסום

מלינקדאין ל-Jolt: טל שמואלי מצטרף לחברת הסטארט-אפ

שבוע לאחר שגייסה 7.2 מיליון דולר מקרן השקעות בריטית, חברת הסטארט אפ הישראלית מעבה את הצוות. שמואלי הוביל את חדירת לינקדאין לישראל
משה בנימין |  3
טל שמואלי (צילום סטיב לאנגן/סטודיו הדשוטס דאבלין)
שבוע לאחר שדיווחה על גיוס הון של 7.2 מיליון דולר מקרן Octopus הבריטית, חברת הסטארט-אפ הישראלית Jolt מעבה את הצוות עם גיוסו של טל שמואלי, עד לאחרונה מנהל השוק הישראלי בלינקדאין ומי שהוביל את חדירת הרשת החברתית-עסקית לישראל. 
בתפקידו החדש ישמש שמואלי כ-VP Jolters ויהיה אחראי על ניהול, גיוס ופיתוח הממשקים, מול המורים בחברה, שמגייסת מומחים מכל העולם ללמד כישורי היי-טק עדכניים. 
"גילינו את טל כמרצה בפלטפורמה", אומר רועי דויטש, מנכ״ל ומייסד שותף ב-Jolt. "הסדנה שלו זכתה לדירוג הגבוה ביותר האפשרי במשך תקופה ארוכה, ובשלב מסוים הוא התחיל לעזור בגיוס מרצים נוספים ואפילו בהכשרתם. זו דוגמה טובה לאיך חברה המבוססת על קהילה יכולה למנף א, הקהילה שלה כדי להתפתח ולגדול".
"מהרגע הראשון כמרצה ב-Jolt היה לי ברור שקורה פה משהו גדול יותר וההיכרות עם המוצר והצוות אישררה את זה", אומר שמואלי. "Jolt מאפשרת לאנשים ברחבי העולם לקחת בעלות על הקריירה שלהם וזו זכות גדולה להיות חלק מהצוות שגורם לזה לקרות". 
Jolt בונה רשת של קמפוסים חדשניים ללימודים מתקדמים, בהם מקצוענים רוכשים את הכישורים והכלים הדרושים להם כדי להצליח במאה ה-21. החברה נוסדה בשנת 2015, על ידי רועי דויטש, ניצן כהן ארזי ונדב לשם. ב-2017 הצטרף ליאור פרנקל כשותף בחברה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איפה היושרה?
    קולגה לשעבר 10/2018/31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עבדתי עם טל לפני מעברו ללינקדאין ולהגיד שהוא הוביל את החדירה לישראל זה פשוט לשקר לקוראים. טל בסך הכל היה מנהל לקוחות שבפועל נתן שירות למשרדי פרסום וזה קרה לאחר החדירה לישראל ולא לפני. עצוב שאני רואה יותר ויותר אנשים בתעשייה הזאת משקרים בפני כולם בשביל הג'וב הבא - אף אחד לא בודק מה האמת?
    סגור
  • 2.
    ערימה של שקרים בכתבת יח"צ
    פתטי 10/2018/29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    טל שמואלי לא הוביל שום דבר בלינקדין, היה account manager שלא הצליח להביא שום השיג משמעותי ולכן לא היה לו ביקוש לא בתוך החברה ולא מחוצה לה. הצטרף לחבורה של לוזרים.
    סגור
  • 1.
    טל תותח
    דניאל אוחיון 10/2018/29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הוא עובד שם כבר כמה חודשים מה הם נזכרו עכשיו - למרות שדוגרי שאפו הם ממש בונים שם צוות של כוכבים
    סגור