פרסום ושיווק

ירוק בוהק בוול סטריט: אנדר ארמור זינקה 27.8%, בואינג קפצה 4.2%

הנזילות בשוק האמריקני ממשיכה להיות ברמה אפסית, והמסחר היה תנודתי במיוחד. הדולר זינק לשיא של 15 חודשים בעולם. פייסבוק עלתה 3% לקראת הדו"חות. אינטל זינקה 5.3%
עמית נעם טל |  42
סוחרים בבורסת ניו יורק (צילום גטי אימג'ס)
יום המסחר בוול סטריט נסגר בעליות שערים חדות. בדומה לכלל ימי המסחר מתחילת החודש האחרון, הנזילות בשוקי האמריקני נמצאת ברמה אפסית, דבר שהוביל ל"רכבת הרים" במדדים במהלך המסחר הערב.
מדדים בוול סטריט
{S&P 500}
{דאו ג'ונס}
{נאסד"ק}
בגזרת הישראליות, טאואר (סימול:TSEM) קפצה הערב 6.8% וריכזה עניין לאחר שהתרסקה אמש בכ-21.2%, והשלימה צניחה של מעל 62% מהשיא שקבעה בדצמבר 2017. ברקע לירידה, החברה דיווחה אמש על תוצאות חלשות במיוחד ברבעון האחרון (לכתבה המלאה). מניית טבע (סימול:TEVA)  עלתה 0.9% בסיום יום תנודתי, וצפויה להמשיך לרכז עניין לקראת פרסום הדו"חות ביום חמישי הקרוב.
מדיניות הבנקים המרכזיים צפויה לעמוד במרכז גם הערב. נתוני התמ"ג שפורסמו הבוקר באירופה הצביעו על הרבעון החלש ביותר מאז 2014, כאשר הכלכלה האיטלקית נמצאת כעת על סף מיתון שלישי בתוך כעשור (לכתבה המלאה). הנתונים החלשים הבוקר ממשיכים את המגמה של החודשיים האחרונים, וצפויים להכניס את הבנק המרכזי (ECB) למלכוד ברקע לרצונו לסיים את תוכנית התמריצים לשוק בסוף השנה.
מלכוד נוסף של הבנק המרכזי באירופה הוא נתון האינפלציה שפורסם היום בגרמניה ומאותת על סטגפלציה באיחוד האירופאי. מדד המחירים במדינה עלה  בכ-0.2% בחודש אוקטובר. בחישוב שנתי מדובר על קצב עליית מחירים של 2.5%, האינפלציה הגבוהה ביותר מאז 2012. משמעות הנתון הערב היא שקשה לראות כיצד גרמניה תסכים לבצע תוכנית תמריצים חדשה לשוק.
בגזרת הפד', הבנק צפוי לבצע ביומיים הקרובים צמצום אגרסיבי נוסף במאזנו. כ-22 מיליארד דולר צפויים להיגרע כעת משוקי האג"ח הממשלתיים. עוד כ-15 מיליארד דולר צפויים להיגרע מהשווקים ב-15.11.
ברקע לתהליכים אלו, שוק האג"ח מרכז עניין. התשואות על אגרות החוב של ארה"ב חוזרות לטפס הערב: התשואה לתקופה של 10 שנים עולה לרמה של 3.11% התשואה לתקופה של 30 שנה עולה לרמה של 3.36%.  נציין כי גורם נוסף שעשוי לדחוף את התשואות למעלה ביומיים הקרובים הוא ההצהרה המתוכננת של משרד האוצר האמריקני בנוגע לצרכי הגיוס של ארה"ב בחודשים קרובים. ע"פ הערכות השונות, ארה"ב צפויה לגייס סכום שיא מהשווקים במהלך השבוע הבא.
התשואה על אגרות החוב של ארה"ב לתקופה של 30: בדרך לתנועה חדה נוספת למעלה?
 
בגזרת המט"ח, הדולר מתחזק כעת בכ-0.45% ונסחר כעת ברמה של 97 נק'. המטבע המעניין ביותר גם הערב הוא היואן הסיני, שנופל כעת לרמה של 6.97 יואן לדולר, שפל ממאי 2008. נציין כי פריצת הרמה של 7 יואן לדולר תגורר תגובת שרשרת בשווקים. הבוקר טען הבנק המרכזי בסין כי הוא עשוי להשתמש ברזרבות המט"ח של המדינה על מנת להגן על שער המטבע.
הדולר מול היואן: שיא מאז 2008
 
במרכז
ענקית הקמעונאות אמזון (סימול:AMZN) איבדה הערב 0.4% במסחר תנודתי וריכזה עניין לאחר שנפלה ב-14% בשני ימי המסחר האחרונים ברקע לדו"חות חלשים (לכתבה המלאה).
חברת ג'נרל אלקטריק (סימול:GE) נסגרה בירידות של 8.6%.  החברה דיווחה על רווח של 14 סנט למניה, נמוך מהצפי שעמד על רווח של 20 סנט למניה. הכנסות החברה הסתכמו בכ-29.57 מיליארד דולר, מתחת לציפיות. בנוסף, החברה חותכת את הדיבידנד שהיא מחלקת למשקיעים.
ענקית התרופות פייזר (סימול:PFE) איבדה 0.8%.  החברה מפספסת בשורה ההכנסות שהסתכמו ב-13.3 מיליארד דולר. בנוסף, החברה חותכת תחזיות לשנת 2018, כאשר היא צופה כעת הכנסות של 53.7-53 מיליארד דולר.
עונת הדו"חות בוול סטריט צפויה לספק הערב עוד שיא עם פרסום הדו"חות של פייסבוק (סימול:FB) לאחר סיום המסחר.
תגובות לכתבה(42):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    כשאתה אומר נזילות ברמה אפסית זה לא נראה בווליום של הSPY (ל"ת)
    אהרון 31/10/2018 07:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    מי שכתב לקנות שורטים זה מתחזה.בטוח איצ 100 (ל"ת)
    הגמד 178 מוול סטריט 31/10/2018 04:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    הנסדק ניראה מצויין
    מיכאל 31/10/2018 02:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעלה חזק
    סגור
  • 24.
    גורביץ לך ואל תחזור 0 (ל"ת)
    צחי השמן 31/10/2018 02:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    העליות ימשכו . תתפוצצו (ל"ת)
    צחי 31/10/2018 02:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 22.
    ניראה כי נגמרו הירדות ומתחיל גל 6 (ל"ת)
    סביון 31/10/2018 02:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    הורידו את גטרביץ הכישלון מהנסכים חח (ל"ת)
    עודד 31/10/2018 02:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    נזילות בשוק
    טום 30/10/2018 23:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הכוונה בדבריך כאשר אתה מציין כל פעם ש"הנזילות בשוקי האמריקני נמצאת ברמה אפסית" ?
    סגור
  • 19.
    אני טוען 6 שנים לתיקון.תנו לי לעוף על עצמי בבקשה (ל"ת)
    ניר חמור 100 30/10/2018 22:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מה בדיוק בוהק?
    עמי 30/10/2018 22:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נזילות 0 אין קונים ומפמפמים פירמידה. כל היצע קטן הופך לקריסה ממש חגיגה למחזיקי אופציות המכר בשיקאגו
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    טריות
    חדשות 30/10/2018 22:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קרן העושר הנורבגית וקרן הפנסיה ההולנדית סיפקו היום כמויות עצומות למימשל האמריקאי שקנה מניות בשוק ללא סיבה הגיונית. למעשה ראו שגם מדדי ארה"ב כבר בצד השלילי כמו אירופה שטובעת ומנסים להציל המצב אבל רק מסבכים אותו.
    סגור
  • 16.
    מחר המעוף ב1590 (ל"ת)
    תמיר 30/10/2018 21:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    האם כדאי למכור את מנית מלאנוקס או להישאר (ל"ת)
    דודי 30/10/2018 21:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מלאנוקס
    מאוכזב מלנוקס 30/10/2018 23:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החזקתי אותה 6 שנים והפסדתי! אם אתה מורווח אגורה, תברח.
    סגור
  • 14.
    מחר הפוטים מתרסקים 40 אחוז (ל"ת)
    אלי 30/10/2018 21:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 13.
    ניר 100 וגורביץ חברים אז-תבינו עם מי יש לכם עסק (ל"ת)
    הגמד 178 מוול סטריט 30/10/2018 21:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • עם מי? לא הבנתי. עם יורופה שהיא 20 אחוז למטה? (ל"ת)
    האלו 30/10/2018 21:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 12.
    מהנסד"ק תפתח הרעה.איפה להשקיע????
    הגמד 178 מוול סטריט 30/10/2018 21:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הנסדק צפוי לרדת ב-15 החודשים הקרובים בערך כ 38 אחוז ועד 64 אחוז....אם אתם רוצים להרוויח יפה מכך קנו תעודות סל שורט על הנסדק אך לא בבת אחת.בכל פעם שיש עליות חדות במדדים קנו עוד ועוד-יחידות .אם תעשו כך במינימום תשיגו תשואה 40 אחוז .אל תקנו בשום פנים ואופן בבת אחת .אלא בהדרגה .לאמיצים בלבד קנו תעודות עם מינוף פי 2 על הנסדק .כל ירידה של אחוז למשל תעשה לכם 2 אחוז.אל תפחדו .השוק הולך לשגעת רצינית .הוא מאוד עצבני .מאוד.אבל הוא לא ירד לעולם לרמת או סביבות ה 1000 נקודות בנסדק .התחתית תהיה סביב ה 2650 .בהצלחה
    סגור
  • ה 2650 שלך מדויק לחלוטין .מאין לקחת את זה? (ל"ת)
    מישהו 30/10/2018 22:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • משחק אותה חכם ובאופן בוטה מתהפך
    זה מעניין איך טיפש 30/10/2018 22:16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בקש סליחה מהעולם ותגיד עם טעיתי עד היום או אם טעיתי בדברים היום ממש אין מצב בכולם להתפנות כזה ואני בטוח שאתה היתבדחת
    סגור
  • זכותו המלאה לחוות דיעה.למה אתה מקלל אותו .? (ל"ת)
    מה כואב לך ? 30/10/2018 22:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צועק 6 שנים תיקון וכשזה קורה עף על עצמו (ל"ת)
    זה מעניין איך אדיו כמוך 30/10/2018 22:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    הצביעו למפלגת זיקית (ל"ת)
    בהנהגת זיקית גורביץ 30/10/2018 20:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    סקירה על מדד הדקס
    בורסה שלנו 30/10/2018 19:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתר בורסה שלנו עם סקירה שלילית של 10% על מדד הדקס.
    סגור
  • לא מעניין . (ל"ת)
    דוקטור ניר 100 30/10/2018 21:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נכון מאד. צודק מאד אחי (ל"ת)
    לדוקטור ניר 30/10/2018 21:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דר לק
    בורסה שלנו 30/10/2018 21:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אל תסתכל
    סגור
  • 9.
    מעניין מאד ומאד ברור איך יסגר היום S&P!!!!
    הראשון המנחוס הצדיק 30/10/2018 19:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יודעים על הבדיוק!!!!!!
    סגור
  • 8.
    ינעל העולם ארופה נחתך
    ינעלהעולם ארופה נחתך 30/10/2018 18:40
    הגב לתגובה זו
    27 0
    ינעל העולם ארופה נחתך
    סגור
  • 7.
    שחקני המעוף כתבו פוטים במחירים גבוהים ומחר הם יצללו (ל"ת)
    אלי 30/10/2018 18:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    מחר המעוף יעלה אחוז והפוטים צוללים (ל"ת)
    מיכאל 30/10/2018 16:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • חחחח
    יניב 30/10/2018 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח
    סגור
  • חבל שאני לא יודע על הבדיוק כמוך. אז במקום ליות מליונר
    למיכאל 30/10/2018 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי מלירדדר
    סגור
  • 5.
    תחזית ביזפורטל
    שמי 30/10/2018 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבורסה מתה.מניות טכנולוגיה יורדים.בורסה תא מחר מחרתיים עוד שנה ירידו.
    סגור
  • 4.
    הפד כבר 100 שנה עושה בועות ומפוצץ,והכול בשבילכם פרות. (ל"ת)
    בא 30/10/2018 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    שמגיב ראשון סימפטום ליום מנחוס מנחוס מנחוס (ל"ת)
    גם לראות אותך מנחוס אבירם 30/10/2018 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אצלינו בכורדית מנחוייס זה שיהיהה טוב ובמזל טוב (ל"ת)
    ג'יבלי הקטן 30/10/2018 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יסתיים בעליות (ל"ת)
    גדי 30/10/2018 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יום תנודתי וחוזר נזילות הם רק סימפטומים למצב לא טוב.
    פרופ' אבירם(איצ100) 30/10/2018 15:09
    הגב לתגובה זו
    14 1
    למעשה המצב בכלכלות כה גרוע שטרם היה כמוהו מעולם...
    סגור
  • לחבורת 100מחברכם כאן באונ' ברקלי.
    ד"ר אברטון ברקלי 30/10/2018 16:01
    הגב לתגובה זו
    43 0
    1)נראה שאירופה ממש לא משוכנעת מנסיון ההנצלות הזמנית של בורסות ניו יורק. 2)נסיון חזק למכירת מניות ארביטרז'יות שנסחרות כאן ואצלכם בארץ.
    סגור
  • המשך לאבירם. יעשה מאמץ ענק על ידי האוצר(לא הF.R)
    ד"ר ניר(איצ100) 30/10/2018 15:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לעצור את הכאוס המתקרב והוא עימנו מזמן בצעדי ענק..
    סגור
  • המשך וסוף הסרט ידועים..אבל NASDAQ בכל מקרה
    אכן מנסים.. 30/10/2018 17:57
    הגב לתגובה זו
    82 0
    לא יגיע עד 31/12/2019 למתחת ל 1000..וזאת למרות זעקות הסוואנט הנהדר שלנו 999.99 שבא שניות לפני שמחשב העל ציפצף בקולי קולות.
    סגור