פרסום ושיווק

פיינליסטים לליאו ברנט ו-M&C Saatchi בתחרות ה-Epica

לאו ברנט העפיל לגמר התחרות עם העבודה לעמותת "נגישות ישראל" שגם זכתה בקאן. M&C Saatchi מתמודד עם סרטון ה"באמפרים" של יוטיוב עבור יגואר
משה בנימין | 
Epica (צילום יח"צ Epica)
תחרות הפרסום Epica שתתקיים באמסטרדם ב-15 בנובמבר תפרסם מחר (ה) את רשימת השורטליסט המלאה של העבודות שהעפילו לגמר. שני משרדים ישראליים כבר קיבלו אישור על העפלה לשלב הגמר: ליאו ברנט עבור המהלך לעמותת נגישות שכבר גרף אריה בקאן והשתתף בתחרויות נוספות, ו-M&C Saatchi עבור סרטון הבאמפרים של יוטיוב ליגואר שכיכב גם הוא ברשימות גמר של מספר תחרויות כגון Cresta וגולדן דראם.
תחרות ה-Epica, מהוותיקות בסבב תחרויות הפרסום החלה את דרכה ב-1987 וכיום מתמודדים בה משרדים עצמאיים לצד סניפי הרשתות הגדולות מ-70 מדינות שונות. התחרות נבדלת מאחרות במודל השיפוט הייחודי שלה שאינו משלב אנשי קריאייטיב אלא מתבסס כולו על טהרת העיתונאים המקצועיים בתעשייה שכותבים על תחום הפרסום, שיווק, דיגיטל, טכנולוגיה, עיצוב, הפקות פוסט, אופנה ועוד, ומגיעים מעשרות מדינות.
השיפוט מתחלק לשני שלבים, שהראשון שבהם באונליין, הוא על ידי צוות של 300 עיתונאים-שופטים שמצביעים ומסננים מתוך עשרות אלפי ההגשות. בשלב השני, השיפוט על ידי ה-Grand jury עלו נמנים כתבים בכירים ועורכים של המגזינים הבולטים כגון Adweek, Campaign, Lurzer's Archive ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה