פרסום ושיווק

בנק יהב: עלייה של 49% ברווח הנקי ברבעון השלישי של 2018

ההכנסות מריבית נטו הסתכמו ברבעון השלישי ב-165.5 מיליון שקל, עלייה של 12% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. האשראי לציבור הסתכם בכ-9.9 מילארד שקל
נועם בראל |  3
שאול גלברד, מנכ"ל בנק יהב (צילום יח"צ)
בנק יהב פרסם הבוקר את תוצאותיו הכספיות לרבעון השלישי של השנה והציג עלייה של כ-12% בהכנסות, שהובילו לעלייה של כ-49% ברווח הנקי לעומת הרבעון המקביל אשתקד. התשואה להון של הבנק טיפסה ל-10.8% ברבעון השלישי.
על פי דו"חות הבנק, הכנסותיו של בנק יהב מריבית, נטו הסתכמו ברבעון השלישי של שנת 2018 ב-165.5 מיליון שקל, כאמור עלייה של כ-12% לעומת כ-147.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות שאינן מריבית הסתכמו ברבעון השלישי בכ-37.5 מיליון שקל לעומת 36.6 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017.
בשורה התחתונה, בנק יהב מסכם את הרבעון השלישי של השנה עם רווח נקי של כ-35.1 מיליון שקל, עלייה של כ-49% לעומת 23.5  מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, כאשר תשואת הרווח הנקי להון העצמי הסתכמה בכ-10.8% לעומת 7.8% בתקופה המקבילה אשתקד.
 
האשראי לציבור של הבנק, נכון  ל-30 בספטמבר הסתכם בכ-9.9 מילארד שקל, גידול של כ-6% לעומת כ-9.3 מליארד שקל ברבעו המקביל ב-2017.
שאול גלברד, מנכ"ל בנק יהב: " הבנק ממשיך  להציג תוצאות חזקות כתוצאה מהגידול המשמעותי בקצב הצמיחה של הבנק, המשך גיוס לקוחות חדשים, העמקת פעילות וצעדי ההתייעלות. אנו צפויים להמשיך במגמה זו שמתבססת גם על שדרוג היכולות הטכנולוגיות והדיגיטליות למינוף הפעילות העסקית. השלמנו לאחרונה מהלך מהפכני שמביא בשורה של ממש לקהל לקוחותינו – היכולת לקבל את השירות הטוב ביותר בכל הערוצים בדיגיטל ובסניפים, וזאת ללא תשלום עמלות עו"ש. האפליקציות החדשות לבנקאות ולשוק ההון הן מהמתקדמות ביותר ברמה הדיגיטלית בישראל ובעולם."
דוד בן דוד, יו"ר דירקטוריון בנק יהב: "התוצאות העיקביות בדוחות הכספיים של הבנק מוכיחות כי הבנק מיישם בצורה מיטבית את תוכניתו האסטרטגית ועומד בכל היעדים שהוצבו בפניו. יישום התוכנית יבטיח המשך צמיחה ופיתוח עסקי משמעותי לבנק. השקת האפליקציות החדשות, היא נדבך חשוב נוסף בביצורו של בנק יהב כבנק קימעונאי מוביל במערכת הבנקאית. הבנק משלים בכך את התוכנית האסטרטגית שהיציב לעצמו בתחום השירותים הדיגיטליים ללקוחות הבנק".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עובדים מצוינים הנהלה גרועה
    רפי 15/11/2018 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלקוח ותיק מעלה על נס את צוות העובדים המסור והטוב של הבנק אשר נאלץ להתמודד עם הנהלה גרועה המעמידה אותם במצבים לא נעימים. השקיעו מיליוני כספים על תכנת מיחשוב גרועה שגרמה נזקים לא מעטים ללקוחות. אבל הבנק חוגג על משקי הבית הנותנים לו כרית של מזומנים לביצוע נחלטות שגויות. בעבר היו לבנק תכניות חיסכון אטרקטיביות . כיום בנק דיסקונט נותן שרותים הרבה יותר טובים ובעןיות פחותות.
    סגור
  • 2.
    שרותי בורסה גרועים
    אריק 11/11/2018 22:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קנו בהוצאה של מליוני שקלים מערכת ממוחשבת מחו"ל שרחוקה מאוד ממערכות מסחר אחרות ואולי טובה לבנק אבל לא ללקוחות שלא קבלו שום הסבר על המערכת החדשה שלא לדבר לא עשו סקר מינימלי מקדים לרצונות של הלקוחות. "בהצלחה"
    סגור
  • 1.
    שוד ציבורי-המחייב חקירה ממלכתית
    בגדדי 11/11/2018 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זוהי דוגמא נוספת לשוד הציבור ע"י המערכת הבנקאית החולה
    סגור