שיווק ופרסום

סלין דיון בקמפיין בינ"ל של twentythree ל-Celinnununu

סוכנות הפרסום של יוסי צרפתי ובני ברונסקי עומדת מאחורי קמפיין בינלאומי שמקדם את השת"פ בין הזמרת למותג אופנת הילדים הישראלי, במסגרתו יושק מותג חדש תחת שמה
משה בנימין |  5
סלין דיון בקמפיין nununu (צילום צילום מסך)
שיתוף פעולה בין הזמרת הקנדית המפורסמת סלין דיון לאיריס אדלר וטלי מילכברג מייסדות מותג האופנה nununu, במסגרתו הזמרת משיקה מותג אופנת ילדים תחת השם CÉLINUNUNU בא כעת לידי ביטוי בקמפיין בינלאומי של סוכנות הפרסום twentythree בבעלותם של בני ברונסקי ויוסי צרפתי.
הקמפיין הוא חלק ממהלך אסטרטגי עבור המותג, שבו הושקעו כמיליון דולר ובמרכזו שיתוף הפעולה המסחרי בין הצדדים. הקשר בין דיון ו-nununu  נוצר לפני כ-8 שנים, אז החלה לרכוש את בגדי המותג עבור בניה. ההצעה לאחד כוחות הגיעה לפני כשנה וחצי מסלין באמצעות הסוכנות המייצגת אותה, PROMINENT brand + talent. אלו פנו אל אדלר ומילכברג בהצעה לצאת לדרך משותפת, והשתיים ענו בחיוב.
בסרטון שצולם בלאס וגאס בחודש שעבר באמצעות צוותי הפקה מישראל וארה״ב, דיון מגלמת מעין אם טובת לב ואנרכיסטית שפורצת באישון לילה לתינוקייה ולבסוף נעצרת על ידי שוטרים. הסרט מקדם את אג'נדת המותג שיוצא נגד המגדריות הקיימת בקרב מותגי בגדי הילדים, לפיה ורוד הוא צבע של בנות וכחול הוא לבנים.

 

המותג nununu הוקם לפני כעשור על ידי איריס אדלר וטלי מילכברג והגיע להכרה בינלאומית לאחר שאומץ על ידי אושיות כגון שחקן הכדורסל סטף קרי, ביונסה, אשטון קוצ׳ר, בן אפלק ועוד.

קרדיטים:
קריאייטיב: בני ברונסקי, אנטון אלדר, כרמית ברונסקי, יוסי צרפתי
במאי: אופיר לובל
חברת הפקה: אוג
מפיק אחראי: גלעד שניידר
מפיקים ראשי: טמיר וקסלר
ניהול הפקה והפקת פוסט: ג׳וליה זרוג
צוות הפקה לאס וגאס: Brand Cinema
צלם: לאל אוטניק
מפיקות פוסט: דנה מור, אביב רם
עריכה: דדן עוזיאל
קומפוזיטינג: אלון טיסון
עיצוב ואפטר אפקטס: אדם קרמר
מוזיקה מקורית: דניאל מרקוביץ׳
שירה: סלין דיון
סאונד: סאונדהאוס
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מדהים
    חוה 11/2018/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדהימות , פרסום "פצצה" בית אופנה מהמם בחדשנות שלו
    סגור
  • 4.
    לא הבנתי את הפרסומת. טימטום ובושה (ל"ת)
    אני 11/2018/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    וקצת רשלני
    קצת דאחקריוני 11/2018/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברונסקי בחור טוב, צרפתי לא מזיק. הבימוי דווקא טוב אבל כל השאר מאוד גבולי. תעשו טובה ותטפלו בפונט של הכותרות.
    סגור
  • 2.
    דקה וחצי של בזבוז זמן לכולם (ל"ת)
    מוישה 11/2018/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יפה, מוכשרים (ל"ת)
    תמי 11/2018/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור