שיווק ופרסום

מחקר: 85% מהמילניאל'ס ביצעו רכישה לאחר צפייה בתוכן וידאו

נתון מעניין נוסף מגלה כי 45% מהקהל ו-57% מהמילניאל'ס, מעידים על רצונם להנעה לפעולה שקשורה בתוכן הווידאו שבו צפו
משה בנימין | 
גולש (צילום ISTOCK)
מחקר חדש של חברת Brightcove שהתפרסם לאחרונה מגלה כי 85% מדור המילניאל, בני 18-34, דיווחו כי רכשו מוצר או שירות כלשהו לאחר שצפו בתוכן וידאו שיווקי-פרסומי של אותו המותג. 
סקר האונליין שנערך בקרב 4,446 בוגרים בארה"ב, בריטניה ואוסטרליה במהלך חודש ספטמבר 2018 מגלה נתונים רבים על ההשפעה של צפייה בווידאו על כוונות רכישה. מתוך סך כל הקהל, 76% דיווחו כי ביצעו רכישה לאחר צפייה בווידאו. 
ניתוח העדפות הצרכנים בכל הנוגע לתוכן שיווקי-פרסומי מגלה שתי סיבות מפתח שמציבות את הווידאו בלב הפעילות הפרסומית. הראשונה היא הזכירות הגבוהה של וידאו - 21% מהצרכנים בכלל ו-29% מהמילניאל'ס מעידים כי הווידאו זכור יותר מכל שאר הפורמטים שבהם תוכן מוגש; השנייה היא המעורבות הגבוהה, כאשר 45% מהקהל הכללי ו-56% מהמילניאל'ס חשים שווידאו מניע למעורבות יותר מכל פורמט תוכן אחר. 
ממצאים נוספים שעלו בסקר מגלים כי 53% מהקהל (66% במילניאל'ס) מדווחים על מעורבות כלשהי עם מותג לאחר שצפו בתוכן ווידאו שלו בסושיאל. פעולות המעורבות השכיחות ביותר (שתיהן בהיקף של 20%) שדווחו הן ביקור באתר המותג וחיפוש מעמיק יותר אודותיו. 
נתון מעניין נוסף מגלה כי 45% מהקהל (57% מהמילניאל'ס) מעידים על רצונם להנעה לפעולה שקשורה בתוכן הווידאו שבו צפו. יתרה מכך, 35% מהקהל (41% מילניאל'ס) הביעו רצון ללינקים בסופם של סרטוני הווידאו שיוכלו להוביל אותם למידע נוסף על המותג ועל מה שיש לו להציע.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה