שיווק ופרסום

ביס מעוגת המשפיענים: 'דני לוי' ו'לידרס' משלבים כוחות

לידרס תשמש כמחלקת המשפיענים של לוי ושני הגופים יציעו יחד "פעילות משפיענים המשלבת קריאייטיב שמעורר יח"צ"
משה בנימין |  2
דני לוי וערן ניזרי (צילום יח"צ)
רגע לפני שפרסום באמצעות משפיענים מגיע לנקודת השיא בשוק הישראלי, משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת בבעלותו של דני לוי יוצא לראשונה ממשבצת היח"צ בלבד שכפה על עצמו כמדיניות ופוזל לתחום אחר שיכול לשמש כמנוע צמיחה. לאייס נודע כי משרד היח"צ יחל לשתף פעולה עם סוכנות המשפיענים לידרס של ערן ניזרי ובמסגרת זו יציעו שני הגופים מהלכי משפיענים משולבים ביח"צ. 
החבירה ל'לידרס' של ניזרי מגיעה לאחר סבב פגישות עם חברות המשפיענים הבולטות ובחינה של השוק על ידי 'דני לוי תקשורת' ב-3 החודשים האחרונים, כולל הרצה של מהלכי פיילוט. לאייס נודע כי בראש האופרציה המשותפת יעמדו נטע חן, סמנכ"לית הדיגיטל של דני לוי תקשורת וליאור סביליה, מנהלת הלקוחות של לידרס, וכי שני הגופים החלו להציע בשבועות האחרונים קמפיינים משותפים למרבית לקוחות משרד היח"צ.
ההודעה על שילוב הכוחות בין הצדדים מגיעה לאחר מהלך משפיענים שמאחוריו עמדו משרד היח"צ וסוכנות המשפיענים עבור רשת אופטיקנה, לקוחה של דני לוי. מן הסתם, תוצאות המהלך הן אלו שעודדו עוד יותר את החתימה על הפעילות המשותפת. מהלך זה עבור אופטיקנה משמש גם כדוגמא טובה למודל העבודה. מה שהחל ב"סגירת עמודי האינסטגרם" של 3 משפיעניות תוקשר באמצעי המדיה בעזרת אנשי היח"צ של דני לוי וזכה לתהודה אותה ינסו הצדדים לשחזר עבור לקוחות נוספים.  
כאמור, למרות שמשרד היח"צ של לוי נחשב לאחד הגדולים בשוק הישראלי, טרנד הזליגה של משרדי יח"צ לתחומים נוספים כגון דיגיטל וסושיאל בפרט, משפיענים וכו' פסח עליו, לדבריו מתוך מדיניות ברורה של המשרד להתמקד נטו ביח"צ. כעת גם הוא אינו יכול להתעלם מנתח השוק הצומח בתחום המשפיענים, שמעצם העובדה שהעבודה בו מבוססת על סלבריטאים, מבטא חפיפה מסוימת לתחום היח"צ. 
בפועל לידרס אמורה לשמש כמחלקת המשפיענים של דני לוי תקשורת מה שעשוי להציב אותה במצבים של ניגוד אינטרסים מול לקוחות של משרדי יח"צ אחרים, למרות שעל פניו אין מניעה שלידרס ימשיכו לספק שירותים למפרסמים ללא קשר לזהות היח"צ עמו הם עובדים. עם זאת גודלו והיקף פעילותו של דני לוי אמור לכסות על אובדן כזה של פעילות עם לקוחות של משרדים אחרים, לצד העובדה שסוכנויות משפיענים עובדות רבות עם מפרסמים באופן ישיר. 
בלידרס מציינים כי השירות המשותף החדש עם דני לוי תקשורת אמור לייצר מעין "חיה חדשה", קמפיין משפיענים המשלב קריאייטיב שמעורר יח"צ, דבר אשר יצור נוכחות גבוהה הן בתקשורת המסורתית והן ברשתות החברתיות". עוד לדברי החברה, "שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחות דני לוי תקשורת כלי קידום חדשים וטכנולוגיים, דוגמת שיח בקבוצות סגורות על ידי שגרירי שיחה, יצירת תכנים מקוריים על ידי יוצרי תוכן שפיצחו את הרשת (קרייאטורס), ניטור ושיח מותגי ברשתות החברתיות, וניתוח עוקבים של עמודי המותגים ומשתתפי הקמפיינים" (ניתוח עוקבים מזויפים, דמוגרפיה, מגדר, תחומי עניין, חפיפת עוקבים ועוד).
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בלון אוויר, תחום של שרלטנים. שלא באמת מצדיק את עצמו. (ל"ת)
    רני להב 11/2018/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נזרי
    ליאור 11/2018/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כושל כושל ומחפש מי יחזיק אותו הפעם זה דני.. מי הבא בתור
    סגור