שיווק ופרסום

מחדשים פוליסה: 'הפניקס' לגדעון עמיחי, 'כלל ביטוח' לאדלר

מעבר הפניקס לעמיחי התרחש כבר לפני 3 חודשים ובשבוע הקרוב תעלה לאוויר סנונית ראשונה של השת"פ בין הצדדים. כלל ביטוח מסיים תקופה ללא פעילות מרכזית בגיתם
משה בנימין | 
גדעון עמיחי (צילום יח"צ)
תקציבי הפרסום בתחום הביטוח מחליפים ידיים. המרוויחים הם גדעון עמיחי ו-NO NO NO NO NO YES שמקבל לידיו את הפניקס שסיימו את דרכם באדלר חומסקי ומנגד, אדלר חומסקי עצמו, שצפוי לקבל לידיו את תקציב הפרסום של כלל ביטוח שהיה במעין הדממה בשנים האחרונות בהן היה בגיתם BBDO ויגדל משמעותית לאזור ה-30 מיליון שקל ב-2019 במסגרת מיתוג אסטרטגי והשקה עדכנית. 
לאייס נודע כי המעבר של הפניקס למשרדו של גדעון עמיחי התרחש כבר לפני מספר חודשים ובשבוע הקרוב אף תעלה לאוויר סנונית ראשונה של שיתוף הפעולה בין הצדדים. עמיחי יוביל את פעילות הפרסום המרכזית של הפניקס שתציב במרכז אלמנטים של חדשנות ביטוחית, אך לא בטוח שיהיה המשרד היחיד שהפניקס ייעזר בשירותיו.
החיבור בין הצדדים יהווה גם סגירת מעגל בין עמיחי לאיתן ויצמן, סמנכ"ל השיווק של הפניקס שהיה בעבר סמנכ"ל השיווק של טמבור עוד בימים שבהם טיפל בתקציב משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי
כאמור ב-3 השנים האחרונות, חלקו של תקציב הפרסום של כלל ביטוח בגיתם BBDO קטן באופן עקבי לצד עבודה עם משרדים נוספים כגון dsay, דרורי ארועטי ברמן (בזמן שהיה פעיל), אקליפטוס ועוד. לפני כחצי שנה מונה לתפקיד המנכ"ל יורם נווה, מה שהכשיר את המעבר לאדלר חומסקי והפרידה מגיתם שהחל לעבוד עם המותג ב-2015. למרות ההבטחה למהלכים אסטרטגיים משמעותיים, בפועל, בשנים אלו, החברה לא הפכה לשחקן מרכזי בתחום הפרסום בענף הביטוח. 
עם זאת, נראה שב-2019 כלל ביטוח צפויה להוציא לפועל מיתוג אסטרטגי מחדש תוך כדי העברת כל התקציב על כל גזרות הפעילות לידי אדלר חומסקי. החוזה בין הצדדים טרם נחתם רשמית אך לא נראה שמשהו ימנע את ההתקשרות בין הצדדים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה