שיווק ופרסום

לאחר 4 שנים עם אשכנזי זלצמן: תקציב 'נתיבי ישראל' במכרז

בדומה לתנאי הסף מהמכרז הקודם, גם הפעם, הדרישות של 'נתיבי ישראל' הן הגיוניות והוגנות. הפרסום מתמקד בהודעות על פתיחה, שיפוץ ושדרוג של תשתיות תחבורה ועוד
משה בנימין | 
נתיבי ישראל (צילום צילום מסך)
לאחר 4 שנים ומיצוי מלא של אופציית הארכת ההתקשרות עם משרד הפרסום אשכנזי זלצמן, חברת נתיבי ישראל - החברה הלאומית לתשתיות תחבורה (מע"צ לשעבר) מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז - כך נודע לאייס.
רובו ככולו של הפרסום בנתיבי ישראל עוסק בהודעות אינפורמטיביות לציבור על פתיחה, שיפוץ ושדרוג של תשתיות תחבורה, עבודות בכביש, מסילות רכבת וכו'. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב המדיה של החברה עמד בשיאו ב-2017 על כ-24 מיליון שקל במחירי מחירון (ב-2016 עמד על כ-17 מיליון) וב-2018 נחתך באופן קיצוני עד ל-2.4 מיליון שקל במחירי מחירון.
 
בדומה לתנאי הסף מהמכרז הקודם, גם הפעם, הדרישות של חברת נתיבי ישראל הן הגיוניות והוגנות. כך למשל החברה דורשת העסקה ישירה של לפחות ארט אחד, קופירייטר אחד, פלנר (עם 3 שנות ניסיון), סופרוויזר (עם 3 שנות ניסיון), תקציבאי וגרפיקאי אחד במשרד. 
מחזור ההכנסות הנדרש מהמתמודדים הוא לפחות 4 מיליון שקלים בכל אחת מהשנים  2015-2017. במסגרת זו נדרשים לפחות שני לקוחות בעלי תקציב של לפחות 1.5 מיליון שקלים, כל אחד. ההתקשרות תהא לשנה עם אופציה להארכה עד למקסימום של 4 שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה