פרסום ושיווק

ניתוח מיוחד: לאן הולכת הבורסה האמריקאית ב-2019

אייל גורביץ' המנתח הטכני של Bizportal מנתח לראשונה את המגמה של הדאו ג'ונס על פני 90 שנה - והמסקנה קדימה ברורה

עדי ברזילי |  71
אייל גורביץ' (צילום Bizportal, Istock)
השווקים ממשיכים להיות מתוחים ואייל גורביץ' מנתח את כיוון הבורסה האמריקאית בטווח הקצר ובטווח הארוך, כשהשאלה היא - איך תראה 2019. בנוסף הוא מתייחס לדאקס התנודתי, לכיוון של הבורסה המקומית, לדולר שמתחזק בשבועיים האחרונים מול השקל והנפט ברנט שהתרסק ל-62$ לחבית. בנוסף, ניתוח טכני של 2 מניות: פרטנר ופייסבוק. צפו
צולם ביום חמישי 22.11.2018
   
(ייתכנו קשיים בצפייה בדפדפן עם חוסם פרסומת)
תגובות לכתבה(71):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 30.
    נו (ל"ת)
    נו,קרה הפוך בדיוק... 03/12/2018 08:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 29.
    מטיסים נאסדק לשמיים
    גפריי גונדלך 25/11/2018 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחקים אחר מחריבים יחרב ביתם . זה בורסה ? זה קאזינו של מאפיונרים
    סגור
  • 28.
    הבנקים המרכזיים
    תתכוננו 25/11/2018 08:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יצרו בועות כעת מתפוצצים מספר בועות ענק חלקם התפוצצו חלקם בתהליך כמו מניות . מי שלא רואה את התהליך טיפש האשמה הבנקים המרכזיים המאפיונרים שבראשם עומדים פושעים משתפי פעולה עם פושעים אחרים מנפחי ערכים בורסה כידי להתעשר עוד ועוד ראה המולטי מליארדים הנוכלים רמאים כזבים שקרים פושעים שניפחו ושוב עמך הוא הקורבן פושעי הקאפיטליזם החזירי שיוצרים בועות כל 8-10 בעזרת ם הנדיבה של הבנקים המרכזיים המאפיונרים
    סגור
  • 27.
    למשהו
    תתכוננו 25/11/2018 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חסר תקדים ( לא חסר תקדים כי היתה שנת 2000 היה תקדים)כלומר פעם שנייה
    סגור
  • 26.
    כי הוא סופר בועה
    מפולת בנאסדק 25/11/2018 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סופר סופר בועה עלה מ2008 עד 2017 משיא 2008 טרום מפולת נדלן 2100שיא ל7900 נקודות . כמעט פי4 עלייה גדולה בועתית כזאת היתה מ1992 500נקודות ל5000 עד 2000 פיצוץ בןעה נאסדק מפולת ענק 80% כאן כמעט פי 4 לכן הנאסדק סופר בועה המהלך שלו דומה ל2000שנה.
    סגור
  • 25.
    תנאים למפולת
    נהג 24/11/2018 16:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הריבית הפדראלית עדיין נמוכה מתחת ל3 אחוזים. מכפילי הרווח הממוצעים על 22. תשואות האגח עדיין נמוכות . איך תהיינה ירידות חדות ? לא ברור. אז אולי בכל זאת רק תיקון!? ותחשבו על זה . תבדקו מה קרה במפולות הקודמות ותבינו
    סגור
  • אם אתה שואל ברצינות אז תכנס לקרוא תשובה!
    משקיע 25/11/2018 22:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הדבר הכי קריטי שהשתנה כלכלית שהבנקים המרכזיים פשוט יוצאים מהשוק!!! חלק ניכר מהמחירים הגבוהים היום הוא כתוצאה מכסף זול שהיה בשווקים שעוד איננו ומצד שני חלק גדול כתוצאה מהתערבות הבנקים המרכזיים במסחר על מינת להחזיק את השוק בצמיחה. עכשיו זה פשוט השתנה! הבנקים המרכזים כבר לא מתערבים והנזילות נמוכה לכן צריכים להיות זהירים מאוד בתקופה הזו. עד שיעבור זעם והקיטור בשוק יצא. מצד שני מכפילי רווח של 22 הן בכלל לא נמוכים נתון זה רק מוכיח עד כמה המניות מתומחרות ביוקר! ריבית בכיוון למעלה, זה לא הסוף ושוק ההון תמיד מתמחר את התנאים הכלכליים לפי צפי של חצי שנה עד שנה קדימה!
    סגור
  • מש שאתה כותב זה נכון ולא סותר
    נהג 26/11/2018 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את ההערכההבסיסית שלי שמדובר בתיקון שישחרר חלר מהאויר מהבלון ,ולא יפוצץ אותו במפולת התנאים אינם דומים ל2008 או ל200 שם המכפילים היו מעל 33 והריבית מעל 5 אחוזים
    סגור
  • 24.
    היו לפוקס מכירות גדולות ביום שישי (ל"ת)
    אלין 24/11/2018 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    שימו לב לכתבה בגלובס
    יחזקאל 24/11/2018 04:55
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הסטטיסטיקה מלמדת כי שנת הכהונה השלישית של נשיא בארה"ב היא הטובה ביותר לשוקי המניות אז איזו תחזית נכונה יותר?
    סגור
  • טען עוד
  • יש כאן צורך
    מה כאן קאזינו 25/11/2018 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בערכים כלכליים אמיתיים לא חארטטה באטטה שמאכילים השקרנים ערכים כלכליים לא בועות
    סגור
  • זה נכון מה שאתה אומר , הנתונים מורים יותר על תיקון,
    יחזקאל 26/11/2018 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרא תגובה 25, זה לא נשמע לך יותר הגיוני
    סגור
  • סטטיסטיקה יכולה לשמש ככלי תומך בלבד
    אש 24/11/2018 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובעירבון מוגבל מאוד. סטטיסטיקה זאת לא תחזית.לדוגמא, לפי הסטטיסטיקה ברוב השנים הבורסה עולה, זה לא אומר שכל שנה התחזית היא שיהיו עליות.
    סגור
  • גם הניתוח של אייל הוא סטטיסטי ושניהם סותרים
    יחזקאל 26/11/2018 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראה את האריון עם ד"ר יעקב שיינין שמדבר על נתונים ולא על סטטיסטיקה ותבין למה יתכן שהניתוח של אייל לא אומר כלום
    סגור
  • גם ניתוח טכני זה לא תחזית זה ניחוש (ל"ת)
    לאש 25/11/2018 08:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • ניתוח טכני זה זה תחזית כמו הורוסקופ , ניחוש של פחות מ
    יחזקאל 25/11/2018 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה לא יצא נכון לגבי הנפט, וככה לא יצא נכון לגבי הזהב וככה כבו שנה מקבלים תחזית שלא יהו עוד שיאים וכן היו
    סגור
  • סופר בועה
    נאסדק 25/11/2018 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היתר מחירים מוגזמים מדוע המדד צריך לטוס מ2100 שיא 2008 ל7900 שיא 2017 מדוע ? במיוחד עלייה טראמפ 2 שנים מ4800 ל7900למה ? לכן מתבקשת ירידה חדשה שיכולה להתפתח למפולת תיקון חריף
    סגור
  • 22.
    משהו שלא הבנתי ואשמח שתענה אייל
    יניב 23/11/2018 19:55
    הגב לתגובה זו
    15 3
    אתה מראה בגרף ארוך שהמגמה 90% מהזמן עליות אז למה אתה 90% מהזמן צועק ירידות? ולמה אתה חושב שהפעם זה יהיה שונה ותצא צודק אחרי שנים שניסית לתזמן בכשלון נחרץ. תודה
    סגור
  • או שאתה חדש כאן או שזכרונך קצר
    אש 23/11/2018 21:09
    הגב לתגובה זו
    1 4
    תוכל להגיד מה היה הכיוון שאייל דיבר עליו במשך 2016 ו 2017?
    סגור
  • אני חושב שלמי שיש זיכרון סילקטבי זה לך
    לאש 24/11/2018 10:33
    הגב לתגובה זו
    4 1
    והולך אחרי הגורו שלך ואחרי הניחושים הכושלים שלו וזה ללא קשר אם הבורסה מצאה תחתית או עוד לא מצאה
    סגור
  • אייל זה לא יותר מ"גורו" כושל
    לאש 25/11/2018 08:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הניחושים הכושלים שלו התחילו עוד לפני 2016 גם הנהג מונית שלי אמר זה לא שונה ממה שאייל גורביץ אמר
    סגור
  • כל הכבוד לך, אתה צודק. תשובתך גם מנומקת (ל"ת)
    אש 24/11/2018 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה בדיוק לנמק את הניחושים הכושלים שלו
    לאש 25/11/2018 08:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תלך החורה ותקרה אותם הם התחילו עוד לפני 2016 צר לי שהאמת כואבת הבל ה"גורו" של כושל במלו מובן המלה
    סגור
  • כן הוא החליף הערכות כמו גרביים.
    זוכר 24/11/2018 05:00
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הרבה פעמים כתבו לו זיקית
    סגור
  • 21.
    פוקס תזנק 5 יום ראשון, מכירות חזקות בבלק פרידי (ל"ת)
    אלין 23/11/2018 19:27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 20.
    מחיר הנפט כחלק מהמחזור הכלכלי
    נו באמת 23/11/2018 17:41
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אייל, אני מקשיב לכתבות שלך ובד"כ מסכים, לגבי הנפט. הנפט הוא אינדיקציה עולמית על מצב הכלכלה. כאשר הכלכלה פורחת, היצור, ההסעה עולים ודרושים עוד ממנו. כאשר הכוון מתהפך, צריך פחות פלסטיק ביצור ופחות דלק סילוני וסולר להובלה של סחורות. ניתחת נכון את המחזור הכלכלי ואת פתחו של השוק הדובי שלפנינו ובהתאמה מחיר הנפט מגיב ומגיב חזק. השווקים הם לא רק ארה"ב אלא גם הודו וסין ודרום אמריקה, היכן שאדם עובד מקבל מכתב פיטורין הוא אדם שלא מניע בבוקר את האוטו בדרך לעבודה. שבת שלום.
    סגור
  • 19.
    כל הכבוד אייל. צודק למרות כל ההשמצות. (ל"ת)
    אנונימי 23/11/2018 15:25
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • כמו שצדק בנפט. וכמו שצדק בזהב
    ככככןןןן 24/11/2018 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשאמר שהם יעלו והזהב הוא קנייה. מכץסכן מי שקנה אותם
    סגור
  • כמו שצדק בתחילת השנה אמר מפולת באו עליות חדות ....
    לאנונימי 25/11/2018 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראה עליות חדות שינה דעתו כל ירידה לצורך עליה ראה ירידות שינה דעתו לברוח מהר מפולת בדרך ממש "צודק " הבחור
    סגור
  • ויש אווילים שחושבים שאייל יודע טוב מהם
    לאנונימי 23/11/2018 20:20
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הם כל כך אידיוטיים שהם לא מבנים איך אייל מתעתע בהם באקרובטיקה מילולית של קוראים בקפה ובזיכרון הקצר שלהם אולי שיקראו את התחזיות שלו מתחילת השנה עד הום ויבנו .אייל רואה ירידות צועק ירידות רואה עליות צועק עליות הם כנראה שכחו שרק לפני הירידות התלולות צעק אייל כל ירידה לשם עליה מחר יראה עליות יחזור למנטרה הרגילה הכסילים פו היכתבו כל הכבוד אייל צדק ולאה שמתפלאים למה עסקי האסטרולוגים והקוראים בכפה תוסס בדיוק בגלל אנשים כאלה
    סגור
  • פו היכתבו
    פו היכתבו 23/11/2018 21:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פו היכתבו....וואללא יופי..
    סגור
  • יש אנשים שהדבר היחיד שהם יודעים זה לחפש שגיאות
    לחשוך המתקן 25/11/2018 08:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדאי להציג את עצמם כביכול "אינטלקטואלים" אבל זה בגלל מזה שאין להם דבר עניני לומר ומכוון שהמוח החלול שלהם הוא כל כך ריקני ולא מבנים שאולי יש עולים חדשים אולי דיסגרפיה או דיסלקטיים שהם אפילו לא מגיעים לתחתית האינטליגנציה שלהם חבל ממש חשוכים
    סגור
  • אתה לא מוסיף לדיון דבר.אז תתנדף מר 100 (ל"ת)
    חוץ מלגחך על טעויות כתיב 24/11/2018 02:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 18.
    טווח רחוק
    יועץ השקעות 23/11/2018 14:48
    הגב לתגובה זו
    4 5
    תעקבו אחריו לטווח רחוק הכל היה מדוייק
    סגור
  • 17.
    תקנו מניות של פוקס, דוחות חזקים בדרך (ל"ת)
    אלין 23/11/2018 14:44
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 16.
    הוא שוכח שמניה זאת חברה.......
    שוקי 23/11/2018 14:28
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מניות מנתחים רק על פי דוחות כספיים וצפי פעילות החברה לעתיד ומי שעושה ניתוח טכני הוא מהמר
    סגור
  • אילו שתי שיטות משלימות
    אש 23/11/2018 17:31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה. היתרון הגדול של ניתוח טכני והוא גם חיסרון של הניתוח הכלכלי של החברות הוא בזיהוי פעילות שנעשית על ידי בעלי הלברות ובעלי עיניין שלהם יש את המידע המדוייק ביותר על מצב החברה, הרבה לפני מי שמנתח אותה או רואה את הדוחות הכספיים. היפוך מגמה במנייה של חברה בדרך כלל נגרם על ידי קניה או מכירה מאסיבית של מניות על ידי בעלי השליטה. מעבר לכך, לאורך תקופות ארוכות מחיר המניה אינו משקף את השווי האמיתי. בסופו של דבר המחירים נקבעים על ידי הקונים והמוכרים ומעורבת הרבה פסיכולוגיה שאינה מתחום הכלכלה ומשפיעה על מבנה הגרף על פיו המנתח הטכני פועל. מגמת עליה למשל של מספר חודשים או שנים אינה בקו ישר אלא בצורת שיני מסור ששום ניתוח כלכלי של חברה יכול להסביר. תבניות מסויימות בגרף יכולות לספק נקודות מתאימות לכניסה ויציאה שהן בעלות תוחלת רווח גבוהה יותר. ניתוח כלכלי אינו יכול לספק את זה. וקיימים עוד יתרונות רבים לניתוח הטכני. אציין שניתוח כלכלי של החברה מהווה ללא ספק מרכיב חשוב ביותר בקבלת החלטות גם כן.
    סגור
  • אתה יכול גם להשתמש באסטרולוגיה זה שווה לניתוח הטכני
    לאש 25/11/2018 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם היא שיטה משלימה
    סגור
  • 15.
    כל הכבוד אייל- הכנסת לכל אלה שחיו בסרט רק עליות- חחחחחח (ל"ת)
    יוסי 23/11/2018 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 14.
    גורביץ, אתה תותח! תחזית ממש עניינית ומקצועית
    ישראל 23/11/2018 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 5
    תודה!
    סגור
  • ממש תותח שיורה עקום (ל"ת)
    לישראל 24/11/2018 10:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 13.
    גורביץ יצאת מלך אין לי מה להגיד שאפו !
    סוחר 23/11/2018 13:35
    הגב לתגובה זו
    1 8
    אחרי הירידות הראשונות בתחילת השנה וההתאוששות שהייתה אמרת שזה לא רציני והינה כמעט שנה עברה וכל מי שקנה במחירים האלה הפסיד 30 % פחות או יותר וזה רק ההתחלה .
    סגור
  • 12.
    אין ספק 2018 הייתה בית ספר למסחר
    סוחר 23/11/2018 13:30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    2019 כבר הקריסה תתחיל להיכנס חזק יותר ויותר . משם יקח 14- 15 חודשים של שוק דובי , אולי 20- 24 חודשים ויהיו הרבה הזדמנויות.
    סגור
  • 11.
    אייל גורביץ
    ניק 23/11/2018 13:23
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מתיימר להיות חזאי לבורסה אבל מה שאומר כולם כבר יודעים והוא כל הזמן טעה והטעה כל מי שהקשיב לו. הוא לא מחדש כלום, אבל, כלום
    סגור
  • 10.
    איזה שעה ביום חמישי. יש 24 שע. מתי ביום חמישי??? (ל"ת)
    צולם בחמישי! 23/11/2018 13:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    מה קונים היום ? מניות לרוב!
    השוק זול 23/11/2018 12:38
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כל מימוש דה לוקס לאסוף מניות. לטווח ארוך.השקעה לבני הנינים!!!
    סגור
  • בן 20 אני רץ לקנות מניות טובות לעוד 99 שנים לבני נינים (ל"ת)
    להשוק זול 23/11/2018 17:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 8.
    סקירה מבולבלת
    בשום פנים ואופן 23/11/2018 11:52
    הגב לתגובה זו
    9 1
    זו שעתן של השחקנים,במחירים כאלה מי שמוכר טיפש. הרי מה השתנה מבחינה כלכלית??
    סגור
  • תיקון עכשיו ולא לפני הבחירות לנשיאות
    Sassi6 25/11/2018 00:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבר, השחקנים צוחקים עלינו בשורט, מה גם שאם אתה צודק אז איך אתה מסביר את הירידות המתמשכות באוקטובר נובמבר? חוץ מזה, טראמפ הפסיק לצייץ כמו פעם, אז האם הוא מעדיף תיקון עכשיו ולא לפני הבחירות לנשיאות? אינני יודע
    סגור
  • אם אתה שואל ברצינות מה השתנה כלכלית אז תכנס
    משקיע 24/11/2018 18:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הדבר הכי קריטי שהשתנה כלכלית שהבנקים המרכזיים פשוט יוצאים מהשוק!!! חלק ניכר מהמחירים הגבוהים היום היא כתוצאה מכסף זול שהיה בשווקים שעוד איננו ומצד שני חלק גדול כתוצאה מהתערבות הבנקים המרכזיים במסחר על מינת להחזיק את השוק בצמיחה. עכשיו זה פשוט השתנה! הבנקים המרכזים כבר לא מתערבים והמסילות נמוכה לכם צריכים להיות זהירים מאוד בתקופה הזו. עד שיעבור זעם והקיטור בשוק יצא.
    סגור
  • 7.
    adblock
    חוסם פירסומות נהדר 23/11/2018 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שקיבל רק פרסומות של חצי שעה מומלץ להתקין את החוסם פרסומות הזה. בגוגל
    סגור
  • 6.
    יאאלה לך הביתה גורביץ.שלום ותודה (ל"ת)
    פרופ פלוציק 100 23/11/2018 11:24
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • אין מילה או קיצור פרופ בשפה העברית. שלום ושבת טובה. (ל"ת)
    פרופ' יצחק100 23/11/2018 15:44
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • הדרך למעמקים סלולה ומוכנה מזה זמן רב. נמשיך בעוצמה רבה. (ל"ת)
    פרופ' איציק100 23/11/2018 15:40
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • למה כי הוא צודק?? (ל"ת)
    עלום שם 23/11/2018 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • יאאלה לך הביתה גורביץ לכפר שמריהו. שלום ותודה. (ל"ת)
    פרופ פלוצניק100 23/11/2018 13:30
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • יאאלה לך הביתה גורביץ. לא נימס לך להרוויח כל הזמן? (ל"ת)
    פרופ פלוצניק 100 23/11/2018 13:23
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • לא מתאמים לך. איפה דרך ארץ בדיבור?
    דבר המערכת 23/11/2018 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 5
    רק ערבים ושמאל קיצוני בזלזול מדברים כך.שבת שלום
    סגור
  • 5.
    אז מה לעשות???? (ל"ת)
    giga 23/11/2018 11:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • זה בזמן להגדיל פוזציה לתוך הירידות
    giga 23/11/2018 15:12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    במנות קטנות בכל ירדה דרסטית .השיטה של אייל היא לא יותר מהימור בקזינו וקריאה בקפה אין שום דרך לדעת לאן השוק הולך ויאפו תקבע התחתית לכן השיטה היחידה היא פשוט כמו שכתבתי ועוד תודה לי בטווח הארוך
    סגור
  • שיטתך לא מעשית ולא פרקטית ולא נכונה כלכלית ומתמטית.
    לגיגה 23/11/2018 17:55
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עד איזה מחיר תקנה..והאם תתחלנה עליות לאחר שמיצית את קניותך? או יתכן שימשיך לרדת או להשתקע שם לשנים. בהצלחה.
    סגור
  • אולי אתה עוד אחד שלא מביון
    לגיגה 23/11/2018 20:48
    הגב לתגובה זו
    8 0
    דבר בשוק ההון וקונה את החרטות שאייל מוכר לך בניתוח טכני שהוא בדיוק כמו קריאה בקפה. אני משקיע כבר 14 שנים בשוק ההון ותלמד משהו גם לעליות יש גבול וגם לירידות יש תחתית מכוון שאין בעולם איש שיכול לחזות אותה הדרך היחידה למשקיע לטווח הארוך היא להגדיל פוזיציה במנות קטנות לאורך כל הירידות בעבר חוותי את מפולת 2007 ואת משבר חוב של יוון שגרם מיני מפולת ובכל המקרים הרווחתי הרבה מאוד כסף תלמד מהמשקעים הגדולים כגון באפט שהם נוהגים לפעול בדיוק כך - קונים סחורה שיש דם ברחובות אולי אתה חושב שזה קילשאה ידוע אבל עובדות בשטח מוכיחות פעם אחרי פעם שזה השיטה המנצחת .אין בעולם אף אדם שיכול לדעת אם מחיר המניה או מדד (אני מעדיף מדדים )הוא המחיר הסופי מכוון שכאלה דברים שאין אפשרות לחזות אותם . אתה שואל אותי שאלה בנאלית " עד איזה מחיר תקנה ? אותי לא מעניין מחיר אני משקיע לטווח של שנים והדרך שלי הגדלת פוזיציות רק במצבים קטסטרופליים של ירידות חדות ,(בעליות אני לפעמים ממש חלקים מדדד או מניה שחרגה בקיצוניות למעלה ושומר את הכסף לכניסה ביום גשום כמו שאנו רואים היום) תלמד אחרי החושך תמיד בא האור לפחות בהסתברות גבוה
    סגור
  • שטויות במיץ (ל"ת)
    יובי 24/11/2018 22:40
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • שטיות במיץ
    ליובי שלא יודע דבר 25/11/2018 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק דבלים שלא יכולים לנמק את הטיעון שלהם כותבים שטויות במיץ מכוון שהם בעצמם לא מבנים דבר
    סגור
  • מוענק לך פרס על ממחזר מצטיין (ל"ת)
    תאגיד המיחזור 23/11/2018 23:49
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • מעניק לך פרס אל אחד שחוץ משטות אין לו מה לאגיד
    לתאגיד החלול 24/11/2018 10:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ממש חלול
    סגור
  • אין קשר אם אני ממחזר או לא זה האמת לאמיתה
    לתאגיד האוויל 24/11/2018 10:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני ממחזר מכוון שיש עוד אווילים כמוך שהם לא מסוגלים לתפוס את זה
    סגור
  • 4.
    צודק במאה אחוז השווקים למטה (ל"ת)
    יובי 23/11/2018 10:57
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 3.
    תמיד הפוך (ל"ת)
    שרליק 23/11/2018 10:24
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • 2.
    כל עשר שנים
    ווארן באפט 23/11/2018 10:23
    הגב לתגובה זו
    5 3
    יורד גשם של זהב על כלכלת ארהב והבורסה ופעם בעשור מתחילות ירידות שמחריפות מחריפות גורמות לפאניקה אינני יודע מתי גם חברי לא יודע גם התקשורת לא יודעת.פעם בעשור....
    סגור
  • 1.
    תלך גם אתה מפה וקח איתך תחבר שלך איצ100 (ל"ת)
    בורליה 23/11/2018 09:38
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור