שיווק ופרסום

חצי שעה של השראה: עם אראל מרגלית מייסד ויו"ר קרן JVP

הפודקאסט של ערן גפן מגיע לאייס, כולל הארכיון המלא. בכל פרק, גפן מנסה לזקק את סוד הקסם של האורחים שכל אחד מהם מצליח בתחומו
כתבי אייס |  1
חצי שעה של השראה. אראל מרגלית (צילום יח"צ)
סדרת הפודקאסט חצי שעה של השראה שבה ערן גפן, מנכ"ל ומייסד סוכנות הקריאייטיב והחדשנות GefenTeam מארח דמויות ייחודיות ומעוררות השראה, מגיעה לאתר אייס, כולל הארכיון המלא עם כל הפרקים הקודמים. 
בכל תכנית, גפן מנסה לזקק את סוד הקסם של האורחים שכל אחד מהם הצליח ומצליח בתחומו. הפודקאסט המרתק מספק השראה וחדשנות למנהלים, יזמים וכל מי שאוהב ללמוד. וגם, בודק איך אפשר ליישם את הכללים הללו בחיים של כולנו.
בפרק השבועי, גפן מארח את אראל מרגלית, "אדם שאפתן עם חלומות גדולים והישגים גדולים עוד יותר". מרגלית מספר לגפן כיצד הוא עומד להפוך את ניו-יורק ל-HUB הטכנולוגי של העולם דרך ישראל, ואיך זה קשור להתאהבות שלו במקומות.
עוד בשיחה, השינויים המהירים שהעולם עובר ולמה את המילניאלז כבר לא יעניינו מכוניות יוקרתיות כמו מזארטי? למה יצירתיות מדבקת כמו ייאוש, ומדוע חשוב להיות יזמים לא רק בפן העסקי אלא גם בפן הקהילתי, ואיך אותה חדשנות יכולה לשנות עיר כמו ירושלים או באר שבע ואפילו מדינה שלמה. בפן האישי, מרגלית שיתף במסע הפוליטי שעבר והשיעור בצניעות שקיבל, איך נראה סדר יומו ואלו תכונות הוא מחפש ביזם ומנהל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פיהוקון. שמאלני מראיין יורד (ל"ת)
    חחח 12/2018/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור