שיווק ופרסום

שופכים לאגר: על הבירה דלילת הקלוריות ונטולת הגלוטן

הנה חידוש מרענן וקליל: SKINNY BEER - בירת לאגר דלילת קלוריות וללא גלוטן, אבל עם 4% אלכוהול (תוכן שיווקי)
תוכן שיווקי | 
SKINNY BEER (צילום יח"צ)
גילוי נאות: אני אוהב לשתות בירה מפעם לפעם. אבל כרס הבירה הקטנה שאני מגדל כתחביב קצת מפריעה לי. מניח שגם לחלקכם הבעיה מוכרת.
לשתות עם ולהרגיש בלי
אז בין אם אתם מאלה הפוקדים את חדר הכושר או יוצאים לריצה מעת לעת כדי לשמור על הגזרה ועל הבריאות, ובין אם אתם מאלה הפוקדים את הכורסה ומביטים מטה על הכרס אותה אתם מכנים "נחת" - סביר שגם אתם נוהגים להיפגש עם חברים על בירה, בבית, בבר השכונתי, לצפייה במשחק או בגמר תכנית הריאליטי החביבה עליכם.
אתם כמו כולם ואין צורך להתבייש בכך - מותר לכם!
אך הנה חידוש מרענן וקליל שיכול בהחלט לשבת על משבצת "להיות עם ולהרגיש בלי" - SKINNY BEER - בירת לאגר (למי מאתנו שזה אומר משהו) דלילת קלוריות שאינה מאבדת את איכות טעמה (בטעימה עיוורת שהתקיימה בבריטניה לא הבדילו בינה לבין קורונה, עד כדי כך!) המכילה 89 קלוריות בלבד! מה זה אומר? 35% פחות מבירה רגילה!


אז אם נמנעתם מישיבה עם החברים בבר בתירוץ של בטן נפוחה או כי בדיוק חזרתם מאימון קרדיו - תאלצו למצוא תירוץ אחר... לבריאות!
יתרון נוסף למשקה הוא הגלוטן - אין בו, פשוט אין! כך שגם אם מקפידים על מזונות נטולי גלוטן - הבירה הזו יושבת עליכם בול!
בינינו, גם אם אתם לא מאלה הנמנעים מגלוטן - אתם ודאי מכירים את תחושת הנפיחות לאחר שתייה של כוס או שתיים, אז הנה – סגרנו גם את הפינה הזו. ואם אתם חושבים כעת שזו בירה "נשית" ומעדיפים לשמור על פאסון - דעו שנפח האלכוהול עומד על 4% ואינו נופל מכל בירה קלילה אחרת. כך שגם את וגם אתה יכולים למזוג לעצמכם כוס ואפילו שתיים ולהרגיש טוב עם עצמכם, ללא רגשות אשם וחשש כי אימון הבוקר שלכם נהרס.
אז לחיים (בריאים)! רק עשו טובה - שתו באחריות, כן?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה