פרסום ושיווק

נתניהו: "הבעיה בתיק 4000 היא ששום דבר לא נכון"

"אנחנו מקיימים קשרים כמעט עם כל העולם הערבי וממש לא מחכים לפלסטינים", אמר רה"מ. על עסקת בזק: "זה כמעט אוטומטי, מזיזים לי את הדף ואני חותם"
נועם בראל |  18
בנימין נתניהו (צילום קובי גדעון, לע''מ)
"החלש לא שורד. החזק שורד. אני מתכוון להפוך את מדינת ישראל למדינה מאוד חזקה. מתרחש כאן משהו ענק ואני רוצה לחבר את ישראל לכל העולם מבחינה כלכלית", כך אמר הבוקר ראש הממשלה, בנימין נתניהו בועידת ישראל לעסקים.
לדבריו של ראש הממשלה, "ישראל צריכה פלח קטן משוק ענק. אנחנו מקיימים קשרים כמעט עם כל העולם הערבי וממש לא מחכים לפלסטינים. העוצמה הצבאית, הכלכלית, והמדינית שלנו חזקה מתמיד. את הבריתות עושים עם החזק, את השלום עושים עם החזק, ואנחנו דואגים שישראל תהיה חזקה מאוד". 
"אין שיפור בכיסוי העוין"
"אם אין לך מתח אין לך דמוקרטיה. מה שמאיים על הדמוקרטיה זה לנסות להפעיל לחצים לא ראויים על שומרי הסף. בסופו של דבר הדמוקרטיה מבוססת על איזון", הוסיף ראש הממשלה: "אם אני אטיל מסים אני אתהפך בסוף. אם אטיל 100% מס אני אקבל 0% - אף אחד לא יעבוד. כדי לקיים את הצרכים הצבאיים שלנו הדרך היחידה היא שוק חופשי. אני חסיד השוק החופשי בגלל מטרות קולקטיביסטיות זו הדרך היחידה לנהל חיים, לתת לכל אח הזדמנות שווה. אבל בלי עצמה כלכלית אין דרך לקיים את הנדבך הכי משמעותי של החיים שלנו".
נתניהו התייחס לחשדות נגדו בתיק 4000 ואמר: "יש בעיה אחת עם תיק 4000, בה אומרים שנתתי הטבות לאלוביץ' וקיבלתי סיקור אוהד. לא זה נכון ולא זה נכון. אין שום שיפור בכיסוי העוין שאני מקבל. אין סיקור אוהד ואין הטבות מיוחדות. חוקרים כאן את ההחלטה לאשר את מיזוג בזק-יס. ההחלטה התקבלה על ידי ועדת חייק ואושר על ידי הממשלה ושר התקשורת כחלון ועבר גם אצל הרגולטורים והיוו את שומרי הסף".
"הממונה על ההגבלים העסקיים אישר את זה. מועצת הכבלים והלווין דנה בזה קרוב לשנה ויקבלה החלטה לאשר את זה. היועצת המשפטית של משרד התקשרות אישרה את זה. אם הדרגים המקצועיים מאשרים זה כמעט אוטומטי, מזיזים לי את הדף ואני חותם. לא רק שלא נתת לי להם כלום, ולא קיבלתי מהם כלום, נתתי לבזק פטיש 10 קילו על הראש בדמות רפורמת השוק הסיטונאי. אני מאמין שגם בסופו של דבר לא יהיה כלום".
מחיר החשמל נמוך מתקופת לפיד
בהמשך דבריו, התייחס נתניהו לעליית מחיר החשמל ובעקבותיו עליית המחירים הצפויה במחירי המזון ואמר: "מחיר החשמל עלה, וירד מאז 2013 ב-15%. גם אם הוא יעלה עוד הוא עדיין יהיה יותר נמוך משהיה בשנת 2014. מי היה אז שר האוצר? מחיר החשמל בישראל נמוך משמעותית מבמדינות אירופה. ואני אומר לכם, מחיר החשמל לא יעלה ב-8%. אם יהיה לנו גז שלנו, ונפתח את ליווייתן, זה יוריד את מחירי החשמל באופן משמעותי".
"מה קרה למחירי המזון? הנה מחירי המזון, השכר הממוצע, ושכר המינימום. הסיבה שכל מה שקורה בצרפת לא תופס כאן היא כי אנשים יודעים את האמת - ישראל היא סיפור של הצלחה כלכלית אדירה, אבל זה לא בגדר ניסים. זה יישום של כלכלה חופשית עם השקעות ממשלתיות במקומות שאני לא אכנס לפירוט אבל זה נותן לנו עוצמה אדירה".
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    המקום לברור -בית משפט
    צח 24/12/2018 07:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי זכותך לטעון שלא היה כלום ושום דבר לא נכון וכו. המקום שבו מגישים נגדך כתב אישום לברר את כל הטענות ואת האמת שלדבריך בחברה דמוקרטית הוא בית משפט.שם יחליטו אם מאמינים לך או לא!!
    סגור
  • 14.
    מישהו עדיין מאמין לשקרניהו? (ל"ת)
    עופר 21/12/2018 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נראה שכן.... (ל"ת)
    לפי הקלפי והסקרים... 22/12/2018 21:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    להחליף
    לבן 21/12/2018 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא שמעתי לא ידעתי....אני חותם אוטומטית...אז מי צריך אותך? ניקח בבון מצוי וניתן לו בבנות כשכר והוא גם יחתום אוטומטית......זו אותה תוצאה.....
    סגור
  • 12.
    אנשים לא מבינים שלילדים שלהם היה פי כמה אם לא המושחתים
    אלעד 20/12/2018 09:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בכנסת ישראל בראשי הממשלה בראשי הערים בחברות הממשלתיות
    סגור
  • 11.
    ביבי ספר לכולם על הקומבינה החדשה עצירת ייצוא הקנאביס
    אלעד 20/12/2018 09:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה אתה מרוויח מזה מי נתן לך את ההוראה לדפוק למדינה שלמה את הכלכלה שלה בשביל הקומבינות שלך ??
    סגור
  • 10.
    בצעדי צב מתקדמים חרם עליך לך לקסריה כתוב ספרים תעשה ...
    ישראלי 20/12/2018 00:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לשרהוש כמה בוכתות לשלם את קנסות בית המשפט ולא להתראות משפחה עלובה
    סגור
  • 9.
    כשלון טוטלי ולא רק מושחת
    עלוב הנפש 19/12/2018 20:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    10 שנים במעשיהו ומשם לבית אבות
    סגור
  • 8.
    החוצפה של ממשלה מנותקת וכנסת רקובה
    בגדדי 19/12/2018 19:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ראש ממשלה בזוי שמתנהג כמו זומבי מנותק מהציבור מנוכר לכולנו ושעבד את כספי המסים למימון משפחתו.פושע -שמקומו בכלא.לו היה לו בצים-היה אוסר העלאות שכר.אבל אין ציפיות מחזיר שיש לחקור על הביזה
    סגור
  • 7.
    מי מינה את שומרי הסף אני בחרתי בביבי ולא בפקידים פפחחח (ל"ת)
    משה ראשל"צ 19/12/2018 17:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 6.
    מי שיקבע אם "אין או יש", זאת מערכת החוק (=ולא הציבור)
    BB, פרשן או חשוד? 19/12/2018 17:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    BB הוא כמו מנצח על תזמורת שיודע להלהיט או להרגיע, פי האינטרס שלו. ברור שהוא מנצל מעמדו כדי ליפות או לכער מה שנוח לו. בעיניו כך נראה החוק הוא רק המלצה...והשאלה היא, לא האם הוא ייתפס, אלא האם זה יגיע לערכאות.
    סגור
  • 5.
    כמה זחיחות כמה יוהרה גם דרעי ואולמרט אמרו אותו דבר
    אלעד 19/12/2018 16:40
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מה עשה לאולמרט כשהיו חשדות עשה לו את המוות רק שיתפטר
    סגור
  • 4.
    נתניהו, ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לישראל!
    tkh 19/12/2018 13:19
    הגב לתגובה זו
    14 12
    התקשורת ושאר החלאות ממשיכים לשטוף לכם את המוח. בסופו של דבר זהו ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לישראל. מחפשים מושחת? שוחד? לכו לברק, לכו לאולמרט. שם תמצאו זאת בשפע...
    סגור
  • 3.
    כלבי השמירה הפכו לכלבי תקיפה והפקודות באות מהשמאל (ל"ת)
    אלי 19/12/2018 13:12
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור
  • אתה כל כך צודק!!!!! אבל הכלבים נובחים והשירה עוברת (ל"ת)
    משה ראשל"צ 19/12/2018 17:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    כי אין כלום... ולא היה כלום.... ולא יהיה כלום..!!
    מייקל בן-אשר 19/12/2018 13:10
    הגב לתגובה זו
    11 4
    ...ולכן ביבי מגייס את טובי הפרקליטים והחזקים ביותר, כדי שאלה יצליחו להוכיח את נקיון כפיו ויכריע סוף סוף את צדקתו מול ה"חמוצים" הארורים, שיצאו לפני שנים ארוכות, למסע ציד גדוש עלילות\, שקרים ומשטמה, שחוקרים במשטרה "החליטו" שהם מאמינים לעלילות אלה הצטרפו גם הם לשתף פעולה ..כנגד האיש היקר שאין לנו עוד אחד כמוהו לעת הנראית לעין, שיגן על קיומנו מסכנת הגרעין האירני ומאויבינו מבקשי נפשנו..!!
    סגור
  • האם מכר לך תחושה שחיסל את סכנת הכרעין?
    אורי פ. 21/12/2018 00:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדובר באיש המכירות החזק ביותר בעולם. אתה כנראה הקונה הנוח ביותר בעולם
    סגור
  • 1.
    באמת? חשבנו שלא תשקר ותתוודה (ל"ת)
    עופר 19/12/2018 12:56
    הגב לתגובה זו
    6 7
    סגור