שיווק ופרסום

יד2 במהלך RTM ייחודי: פרסומת רדיו לייב - בהתאם לחדשות

צוות כותבים מראובני פרידן קיבל את תוכן המבזק 5 דקות לפני שידורו וכ-5 דקות לאחר תום המבזק היה ערוך עם טקסט שמתכתב עם המבזק. על הקריינות - מאיה ורטהיימר
משה בנימין |  5
מאיה ורטהיימר. לייב של יד2 ברדיו (צילום יח"צ)
אתר yad2 יצא היום במהלך פרסום ייחודי ברדיו בהובלת ראובני פרידן ובשיתוף פעולה עם תחנת רדיו תל אביב 102FM. לראשונה, פרסומות שודרו ונמסרו בזמן אמת, על ידי הפרזנטורית של האתר מאיה ורטהיימר, כשהמסר הפרסומי מבוסס על התוכן החדשותי שהוצג במבזק השעתי שקדם לברייק. 
המהלך שהוגדר על ידי משרד הפרסום כקמפיין Real Time Marketing ברדיו, שודר הבוקר לראשונה ויימשך לאורך השבוע הקרוב ברדיו תל אביב, בזמן שיאי ההאזנה בתחנה. בפועל, צוות כותבים של ראובני פרידן קיבל את תוכן המבזק 5 דקות לפני שידורו וכ-5 דקות לאחר תום המבזק כבר היה ערוך עם טקסט שמתכתב עם המבזק, ששודר על ידי מאיה ורטהיימר ללא הקלטה מוקדמת. 
התשדירים מן הסתם, מתחברים לקמפיין הפרסומי של יד2, תחת המסר "טירוף מה שקורה פה", כשהם מציגים עסקאות חמות בעולמות הנדל"ן, הרכב ומוצרי היד השנייה. כך למשל, אם ידווחו בחדשות על עומסי תנועה כבדים, ורטהיימר תעשה "טייק אוף" על הידיעה החדשותית ותציע עסקאות מהאתר על אופנועים שחוסכים את העמידה בפקקים. אם החדשות יכללו דיווח על מתיחות ביטחונית, הפרסומת שאחריהן תציע דירות עם ממ"ד בפרויקטים חדשים ביד2.
דוגמאות נוספות לקופי שהוצמד לחדשות, חיברו בין התחזית של מהדורת החדשות תשע שבה דווח על גשם ביממה הקרובה. הטקסט בפרסומת קרא: "אז אם יורד גשם, תפעילו וישרים... ברכב החדש והמהמם שלכם...". או למשל: במהדורת החדשות של 8 דווח כי רכבת שיצאה מתל אביב לכיוון נהריה, נתקעה ליד מושב דור בעקבות תקלת חשמל בקטר..."אז אם הרכבת נתקעת, אולי הגיע לחשוב על רכב" ועוד. 
 

מטרת הקמפיין לפי משרד הפרסום, היא "לחשוף את הקהל הישראלי לכמות ולמגוון הענק של המודעות שעולות מדי שעה באתר יד2, ולהפוך את הכניסה באתר ממבוססת לספונטנית וקבועה, כחלק משגרת הגלישה היומיומית".
גל עופרים, סמנכ"ל שיווק יד2: "לראשונה בישראל תשודר פרסומת לייב אשר תמחיש ותקשר את החדשות לאקשן שקורה באתר יד2. ביחד עם ראובני פרידן החלטנו להציג זאת בקמפיין, ולעודד אנשים לחפש הזדמנויות באתר באופן קבוע".
אבי משולם, מנכ"ל רדיו ת"א FM 102: "מדובר במהלך מסקרן התואם את אסטרטגיית אימוץ החדשנות ברדיו ת"א בכל התחומים, החל משידורי דיגיטל מתקדמים וכלה במהלכי פרסום חדשניים".
ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "מאחל לכל חבריי בעולם הפרסום לקוחות יצירתיים וחדשניים כמו יד2, ושותפי מדיה חזקים וחכמים כמו רדיו תל אביב FM 102".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כל כך פתאטי אימאלה
    איגי 12/2018/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויש כבר מינוח מקצועי לזה אוישששש. בביצה בשינקין מתרגשים עם רעידות בריסים.
    סגור
  • 4.
    זה האתר שדרכו מעבירים כספים של הצוללות? (ל"ת)
    אקסל שפרינגלר 12/2018/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אחרי זה טמקא יטענו שהם עיתונאים
    עצוב 12/2018/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למקור את החדשות עצמן - מביך
    סגור
  • 2.
    המודעות לא מביאות טלפונים. בעיה.
    שני 12/2018/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    .
    סגור
  • 1.
    מבריק (ל"ת)
    אוהד 12/2018/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור